Dat moet ook, want vanaf donderdag is het kermisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
In de nieuwe week goed weer: 22C en 24C
[ afbeelding ]
Ik ga nu afsluiten en naar de metroquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo eens een redelijk stevig ontbijt/lunch klaarmaken. Nem tot over twee uur, meeters tot later en de rest had ook maar gewoon moeten komen
Ik kan ook een soap stack kopen? Dan heb je 3 verschillende zepen waaronder de honey voor 10,50quote:
Wauwquote:This is to officially inform you that 6.8 Million Dollars has been credited
to you. for info, contact Mr. Eric Lawal on email: atmdeptservice@btinternet.com
providing him with your Name,age,occupation,residential address,international passport.
Regards.
KINDEST REGARDS,
Mr J. C. WILLIAMS
CHIEF AUDITOR TO THE PRESIDENT
(COMMITTEE CHAIRMAN)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wauw![]()
Zal ik terugmailen en vragen wat ik gedaan heb dat ik dat bedrag mag ontvangen?
Ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef MaJo het volgende:
PS, zullen we gaan shoppen? Ik heb weer geld
ik zal voorstellen dat alle bruiloftsgasten meekomen naar Amsterdamquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo eens een redelijk stevig ontbijt/lunch klaarmaken. Nem tot over twee uur, meeters tot later en de rest had ook maar gewoon moeten komen
Veel succes in Hilversum!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:48 schreef DiabloSam het volgende:
broertje van iamredleader komt ook mee ^^
Tot vanavond mensen!
MaJo is die rooiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
maar te hopen dat ik iemand/iedereen herken als ik eenmaal het meetingpoint heb gevonden
Nem herken je vast nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
maar te hopen dat ik iemand/iedereen herken als ik eenmaal het meetingpoint heb gevonden
Goed, laat ik het dan anders stellen: Nem herkent jou wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben slecht met gezichten die ik nooit zie
Signalement van Yuri:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed, laat ik het dan anders stellen: Nem herkent jou wel.
Tot straks!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar ik ben nu weg zie de meeters in amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |