Dat sowieso met of zonder cd'squote:
Het is hier nu ook opeens schrikbarend donkerquote:
Lang geleden dat ik ben gaan stappen. Wordt weer eens tijd. Maar dit weekend nog niet. Ben helemaal uitgeput van het werken deze week en morgen moet ik weer een volle dag aan de bak. Denk dat ik komend weekend eens lekker ga bijkomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Breach het volgende:
Pff, gister wezen stappen en daarna slechts 2 uur geslapen in totaal. Ben echt helemaal pannegaar, de hele dag al.
Ik heb in maart zo'n periode gehad. Ben geloof ik 1 keer wezen stappen toen. Al was ik niet moe van werk (ik zal de grap zelf al maar weer makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef toma het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik ben gaan stappen. Wordt weer eens tijd. Maar dit weekend nog niet. Ben helemaal uitgeput van het werken deze week en morgen moet ik weer een volle dag aan de bak. Denk dat ik komend weekend eens lekker ga bijkomen.
Ben sowieso niet iemand die vaak op stap gaat. Maar eens in de zoveel tijd is het wel eens leuk om los te gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb in maart zo'n periode gehad. Ben geloof ik 1 keer wezen stappen toen. Al was ik niet moe van werk (ik zal de grap zelf al maar weer maken)
Ik eigenlijk bijna elke zaterdag, denk 3 vd 4 per maand. En omdat dat bijna altijd in onze hometown is gaan we 1 keer per maand op donderdag naar Breda. En dat bevalt wel prima. En gisteravond/vannacht zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
Ben sowieso niet iemand die vaak op stap gaat. Maar eens in de zoveel tijd is het wel eens leuk om los te gaan.
wat heb je uitgevreten dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik eigenlijk bijna elke zaterdag, denk 3 vd 4 per maand. En omdat dat bijna altijd in onze hometown is gaan we 1 keer per maand op donderdag naar Breda. En dat bevalt wel prima. En gisteravond/vannacht zeker![]()
ik heb echt een teringdrukke agenda. Morgen werken, maandag een besturing voor een machine maken in 1 dag !(quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo 6 uurtjes gewerkt. Morgen om 07:00 weer verder met werken.
Kende hem nog niet, vind hem ook wel tof ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:30 schreef toma het volgende:
Damn, ik was vergeten dat Kingdom of Heaven zo'n geweldige film is
Die reclames zijn alleen zo klote.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kende hem nog niet, vind hem ook wel tof ja.
Fixed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:19 schreef Prosac het volgende:
toch jammer dat je niet weet hoe je de naam van het medicijn waar je op doelt schrijft.
verder is dit weer pure bagger zoals alleen Tong80 dit kan mag
En dan die doodverwensing achter de schermen melden, dan krijg jij gezeik omdat je tong hebt tegen gewerktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:16 schreef Prosac het volgende:
Ja.. ik pakte alle aandacht door dat topic te sluiten.
Serieus? Bron?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En dan die doodverwensing achter de schermen melden, dan krijg jij gezeik omdat je tong hebt tegen gewerkt
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En dan die doodverwensing achter de schermen melden, dan krijg jij gezeik omdat je tong hebt tegen gewerkt
Ik heb het ook een keer geroepen, dat tong wel heel makkelijk bagger kon blijven openen.quote:
Op wie of wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Slapen, kreeg net te horen dat ik morgen moet oppassen om kwart voor acht omdat mijn zus ineens andere plannen heeft. Echt chill.
Mwoa.. neu. Ik vind het eerder ontzettend triest zoals hij mij nu loopt te zoeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pas op prosac... zometeen heb je een ban![]()
je loopt hem gewoon te dissen in hools...
Ach tong is gewoon een kind en dit is z'n enige speeltje. Dus als hij z'n zin niet krijgt of hij heeft aandacht te kort, gaat hij die zoeken. Het was makkelijker voor hem geweest een ander topic te openen met een knipoog in ONZ (350.001 post oid). Of jou te pm'en met een verzoek tot heropenen en verplaatsen naar ONZ. Het jankgedeelte bevalt hem alleen veel beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mwoa.. neu. Ik vind het eerder ontzettend triest zoals hij mij nu loopt te zoeken.![]()
En dan wel zelf dit topic openen. Mensen die zich opwinden over iets op internet.
Kinderen. Gelukkig gaat de ene naar een voetbaltoernooi en slaap de ander tot half10 dus ik ga daar gewoon op de bank slapen hoor. Wel echt chill dat ik dat 10 minuten geleden hoor.quote:
Slaat dus nergens op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef Grulez het volgende:
Punt is ook dat de admins en oudmods tong volgens mij wel kennen en ook de achtergronden weten (die je denk ik zo kan invullen). Daarnaast is hij er vanaf het begin bij en als gimmick mag hij daarom blijven en zal hij altijd een voorkeursbehandeling krijgen tov een beginnende mod cq user.
Dan had ik het er wel anders neergezet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:17 schreef Prosac het volgende:
Zo wenste je het hem eigenlijk ook een beetje toe hoor.
WTF, kan je nog steeds achter de schermen meekijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer geroepen, dat tong wel heel makkelijk bagger kon blijven openen.
Maar het is een icoon, een monument. Wat zijn dan die paar slotjes?
En er zijn dan mods van fucking V&A ofzo die zeggen dat ze er geen last van hebben
,
Lijntjes sjimz, lijntjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
WTF, kan je nog steeds achter de schermen meekijken
Sad.quote:
Verdient het een beetje? Ik doe het ook af en toe of freelance basis bij mn zus. 2 neefjes van 8 maanden en 2,5 jaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kinderen. Gelukkig gaat de ene naar een voetbaltoernooi en slaap de ander tot half10 dus ik ga daar gewoon op de bank slapen hoor. Wel echt chill dat ik dat 10 minuten geleden hoor.
Mss is het wat anders, maar dit is zo mn inschatting (en je hoort weleens wat). En met mijn verstandelijk vermogen kan je er dus gemakshalve vanuit gaan dat het een kloppende waarheid betreft.quote:
Mwah, mijn buren betalen beter. Achja kan ik iig morgenavond nabieren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Verdient het een beetje? Ik doe het ook af en toe of freelance basis bij mn zus. 2 neefjes van 8 maanden en 2,5 jaarDe oudste wordt helemaal enthousiast als ie me ziet ("bal, bal, tlein, tlein"), maar dat zal nog wel veranderen...
Dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |