Wat?!quote:
Dat betekent het wel. Als jij en ik overal precies hetzelfde over denken, op een paar details na, dan zijn onze persoonlijkheden nog niet inwisselbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat een bewustzijn niet geheel gelijk is, betekent niet dat dit meteen een eigen bewustzijn is. Dat iemand één aspect van ons bewustzijn voor ons verbergt, omdat hij daar meer plezier uit haalt maakt niet meteen dat wij een eigen bewustzijn hebben.
Maar hij kan er ook voor zorgen dat de gedachte niet eens in ons opkomt. Als wij in ons geheel niet bestaan, zijn we een soort gecompliceerde dagdroom. Dan kan diegene dus precies invullen wat wij denken, dus hij zou ook kunnen zorgen dat wij hier niet over nadenken, of dat het ons gewoon niet uitmaakt.quote:[..]
Omdat deze persoon zijn hele eigen wereld creëert, voor zijn eigen amusement. Deze wereld zou zijn behoefte aan amusement echter niet bevredigen als iedereen weet dat hij/zij slechts een illusie is.
De Sims hebben ook een eigen 'bewustzijn'. Als je ze geen opdrachten geeft, gaan ze uit zichzelf wat doen, wat is afhankelijk van de situatie en hun persoonlijkheid. Ik denk dat het bij de mens ook alleen zo zou kunnen werken. Een bewustzijn dat gecreëerd en ingevuld is door een ander, die het controleert en opdrachten geeft, maar dat wel onafhankelijk van dat van diegene bestaat en kan handelen.quote:[..]
Daar heb je een punt, de Sims zijn dan ook niet het perfecte voorbeeld. Beeld je de Sims in waar jij weet dat de Sims zelf een eigen bewustzijn denken te hebben
Een beetje iemand laat voor zich downloaden en heeft alles tot nu toe netjes geordend op z'n schijven stanquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:47 schreef afcajos het volgende:
Zal ik em dan maar maken?
Torrents
Nieuwsgroepen
Heb jij soms een neger in dienst of zo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een beetje iemand laat voor zich downloaden en heeft alles tot nu toe netjes geordend op z'n schijven stan
Een downloadneger.quote:
Mijn god wat heb ik vannacht allemaal geschreven zegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat betekent het wel. Als jij en ik overal precies hetzelfde over denken, op een paar details na, dan zijn onze persoonlijkheden nog niet inwisselbaar.
Diegene moet zelfs een bewustzijn hebben dat overkoepelend werkt, hij moet namelijk een ander bewustzijn controleren. We zouden dan eerder een soort robots moeten zijn, met een bewustzijn ingevuld naar zijn wensen.
[..]
Maar hij kan er ook voor zorgen dat de gedachte niet eens in ons opkomt. Als wij in ons geheel niet bestaan, zijn we een soort gecompliceerde dagdroom. Dan kan diegene dus precies invullen wat wij denken, dus hij zou ook kunnen zorgen dat wij hier niet over nadenken, of dat het ons gewoon niet uitmaakt.
[..]
De Sims hebben ook een eigen 'bewustzijn'. Als je ze geen opdrachten geeft, gaan ze uit zichzelf wat doen, wat is afhankelijk van de situatie en hun persoonlijkheid. Ik denk dat het bij de mens ook alleen zo zou kunnen werken. Een bewustzijn dat gecreëerd en ingevuld is door een ander, die het controleert en opdrachten geeft, maar dat wel onafhankelijk van dat van diegene bestaat en kan handelen.
Wat een excuusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn god wat heb ik vannacht allemaal geschreven zeg
Volgens mij kan ik zulke discussies alleen voeren als het diep in de nacht is, herinner me dan maar weer ofzo
*meldtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Heb jij soms een neger in dienst of zo?
Screenshot van jou 'schijven?'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een beetje iemand laat voor zich downloaden en heeft alles tot nu toe netjes geordend op z'n schijven stan
Alsof ik alle software handmatig ga instellen als ik een slipstreamed vista dvd install... vista still sucks btw ... ga weer lekker terug naar xp dan maar 3 Gbquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
mensen die nero installeren met alle crap erbij als nero scout
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De oerknal belde. Ze willen je atomen terug.
Lees je eens inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Droomert het volgende:
[..]
Betalen voor illegaal downloaden![]()
Dan verpest je het idee
Is een externe HDD... van Western Digital toch?quote:
http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=466quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:39 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
VistaEn dan een hdd naar apple noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |