Koningshuis gewoon afschaffen is het beste, kost handen vol geld die poppenkast.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:46 schreef Penisbaard het volgende:
GOH HÉ WAT GEK DAT ER EEN PORTRET VAN HET STAATSHOOFD HANGT MAN
Koningshuis brengt meer op dan het kost, en het heeft wel degelijk een functie, namelijk ongeveer dezelfde als een president zou hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:48 schreef libertia het volgende:
[..]
Koningshuis gewoon afschaffen is het beste, kost handen vol geld die poppenkast.
Daarnaast heeft het geen enkele functie meer, we hebben genoeg aan de president.
JP grijp je kans !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:48 schreef libertia het volgende:
[..]
Koningshuis gewoon afschaffen is het beste, kost handen vol geld die poppenkast.
Daarnaast heeft het geen enkele functie meer, we hebben genoeg aan de president.
We hebben al een president. en hoe brengt het koningshuis precies geld in het laatje van de NL staatskas?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Koningshuis brengt meer op dan het kost, en het heeft wel degelijk een functie, namelijk ongeveer dezelfde als een president zou hebben.
Nee ik was de openbare aanklagerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef Elmostyle het volgende:
TS is crimineel want was in de rechtbank
We hebben GEEN president, we hebben een Premier.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef libertia het volgende:
[..]
We hebben al een president. en hoe brengt het koningshuis precies geld in het latje van de NL staatskas?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef libertia het volgende:
[..]
We hebben al een president. en hoe brengt het koningshuis precies geld in het laatje van de NL staatskas?
Ik zou je doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Check mij hier poseren bij Bea.![]()
[ afbeelding ]
quote:
We hebben een MINISTER presidentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
We hebben GEEN president, we hebben een Premier.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef libertia het volgende:
[..]
We hebben een MINISTER president![]()
We kunnen daarom best zonder Beatrix
Nee, echt. We hebben een koningin in plaats van een president, als het koningshuis weggaat moet er een president voor in de plaats komen en dat kost net zo veelquote:
Beter opletten op school voortaan!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef libertia het volgende:
[..]
We hebben een MINISTER president![]()
We kunnen daarom best zonder Beatrix
In Nederland is sinds 1945 Minister-president de officiële benaming voor de leider van de Nederlandse regering. In 1983 is deze benaming opgenomen in de grondwet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Beter opletten op school voortaan!
In Nederland is sinds 1945 Minister-president de officiële benaming voor de leider van de Nederlandse regering. In 1983 is deze benaming opgenomen in de grondwet.quote:
En leer het verschil tussen staatshoofd en regeringsleider eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef libertia het volgende:
[..]
In Nederland is sinds 1945 Minister-president de officiële benaming voor de leider van de Nederlandse regering. In 1983 is deze benaming opgenomen in de grondwet.
Momenteel is dit Jan-Peter Balkenende.
heb ik gezegt dat hij staatshoofd was?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En leer het verschil tussen staatshoofd en regeringsleider eens.
Ik was degene die je er op wees dat we geen president hebben, maar een Koningin. Balkenende is geen president, hij is de minister-president.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef libertia het volgende:
[..]
heb ik gezegt dat hij staatshoofd was?
jij was degene die dacht dat we geen Minister president hadden
ow, ik dacht dat ik jou daar op wees.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik was degene die je er op wees dat we geen president hebben, maar een Koningin. Balkenende is geen president, hij is de minister-president.
Einstein.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef libertia het volgende:
[..]
In Nederland is sinds 1945 Minister-president de officiële benaming voor de leider van de Nederlandse regering. In 1983 is deze benaming opgenomen in de grondwet.
Momenteel is dit Jan-Peter Balkenende.
Dat dacht Adolf Hitler ook, wil je soms op Hitler lijken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:13 schreef libertia het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat ik jou daar op wees.
tut tut tut, ik wees jou er op dat we een minister president hebben, maar jij wilde beweren dat beatrix de president is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat dacht Adolf Hitler ook, wil je soms op Hitler lijken?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:19 schreef libertia het volgende:
[..]
tut tut tut, ik wees jou er op dat we een minister president hebben, maar jij wilde beweren dat beatrix de president is.
Nu niet de rollen om gaan draaien.
Je hoeft echt niet uit te leggen dat Beatrix het officiele staatshoofd is hoorquote:
Blijkbaar wel aangezien jij dacht dat Balkenende de president en dus staatshoofd isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:26 schreef libertia het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet uit te leggen dat Beatrix het officiele staatshoofd is hoor![]()
'L'Etat, c'est moi'
Ik noem het voor het gemak president, maar officieel moet ik dan zeggen; minister president.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Blijkbaar wel aangezien jij dacht dat Balkenende de president en dus staatshoofd is
Wat dus betekend dat alle wetten uitgevoerd worden uit naam van de Koningin. De precieze constructie ken ik niet maar als het goed is verwijzen ze er ook naar in brieven van de belastingdienst en verkeersboetes e.d. Derhalve niet heel vreemd dat een portret in elke rechtbank hangt.quote:Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.
Allen, die deze zullen zien of horen lezen, saluut! doen te weten:
[...]
Ik heb een IQ van 167, noem mij niet domquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef miodzio het volgende:
TS is dom.
Elke wet begint met:
[..]
Wat dus betekend dat alle wetten uitgevoerd worden uit naam van de Koningin. De precieze constructie ken ik niet maar als het goed is verwijzen ze er ook naar in brieven van de belastingdienst en verkeersboetes e.d. Derhalve niet heel vreemd dat een portret in elke rechtbank hangt.
Intelligentie gaat over meer dan IQquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef libertia het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 167, noem mij niet dom![]()
daarnaast gaat het mij erom dat Beatrix te veel invloed heeft, ze laat alleen haar gezicht zien bij plechtigheden maar doet relatief weinig voor Nederland met zo veel invloed.
Jij bent dom
1) Als je slim bent, kom je niet teveel in een rechtbank (tenzij rechter/advocaat e.d.)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef libertia het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 167, noem mij niet dom![]()
daarnaast gaat het mij erom dat Beatrix te veel invloed heeft, ze laat alleen haar gezicht zien bij plechtigheden maar doet relatief weinig voor Nederland met zo veel invloed.
Jij bent dom
De macht van koningin Beatrix gaat veel verder dan waar jij je waarschijnlijk bewust van bent.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:45 schreef miodzio het volgende:
[..]
1) Als je slim bent, kom je niet teveel in een rechtbank (tenzij rechter/advocaat e.d.)
2) Je klacht was: elke rechtbank heeft een portret van Beatrix, mijn antwoord is dat dit min of meer verplicht is aangezien in de rechtbank wetten nageleefd worden die zij goedgekeurd heeft/voor getekend heeft (vergelijk het met de Amerikaanse vlag in Amerikaanse rechtbanken).
3) Ze maakt deel uit van de Nederlandse regering, dus enige invloed is in mijn ogen wel gewenst. Op welke invloeden doel je zoal? Ik heb er geen last van namelijk.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef libertia het volgende:
[..]
De macht van koningin Beatrix gaat veel verder dan waar jij je waarschijnlijk bewust van bent.
Beatrix is een lobby terrorist. Van Amerika tot China tot de Bilderberggroep en de joodse maffia.
Maar punt 2, die verplichte betutteling is Nederland nu wel klaar mee, Nederland is er rijp voor om volledig zonder Beatrix te functioneren.
119 miljoen dollar uiteraardquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:29 schreef miodzio het volgende:
[..]![]()
Spreek voor jezelf. Oh en 119 miljoen.Dat kost de beveiliging van Obama per week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |