abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69234431
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:35 schreef PeeJay1980 het volgende:
Je hebt een Volvo ingeruild voor een Prius, dus vanuit dat oogpunt gezien heb ik er al geen goed woord voor over

Als ik zie dat die Prius 140 euro per maand kost, dan is het eerste dat ik denk: "Voor maar 100 euro per maand extra, rijd je een veel mooiere auto!".
Als je aan een budget vastzit, dan is het heel begrijpelijk dat je voor deze Prius gekozen hebt ipv een Aygo bijvoorbeeld. Dat zou ik ook doen. Alhoewel ik dan waarschijnlijk voor de Civic Hybride zou gaan, dat is qua vormgeving al een stap voorwaarts
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar ik zou persoonlijk proberen die 1200 euro per jaar ergens anders op te besparen. Maargoed, daarvoor ben ik ook een auto en motorgek

Veel plezier met je Prius
Ja, en voor slechts 100 euro daar weer bovenop heb je een BMW 318i.
pi_69234763
Sowieso lijkt mij een lease auto helemaal niks. Gedoe allemaal. Ik wil dat een auto gewoon van mezelf is, niet dat ik 'm leen. En in zo'n Prius, die ook nog eens geleased is, zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
pi_69235101
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Sowieso lijkt mij een lease auto helemaal niks. Gedoe allemaal. Ik wil dat een auto gewoon van mezelf is, niet dat ik 'm leen. En in zo'n Prius, die ook nog eens geleased is, zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
Gedoe? Je hebt juist meer gedoe met een eigen auto. Tenminste, als je het met je lease auto goed geregeld hebt.

Tanken? >> Tankpasje door de machine en tanken maar. Kost je niets.
Doet iets het niet? >> Naar de garage en je krijgt een leen auto. Kost je niets.
Je contract is voorbij >> Geen moeite hoeven te doen voor de verkoop en je kiest weer een nieuw modelletje.
pi_69235270
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat jij wilt. Ik hoef maar een klein bedrag per maand te betalen aan de belasting, heb geen onderhoudskosten, geen brandstofkosten of welke andere dan ook. De een wilt graag goedkoop rijden (en lease is het goedkoopst in the long run), de ander wilt juist een eigen auto met de daarbijbehorende kosten. Ik snap niet wat er mis mee is, maar blijkbaar de anti prius mensen wel. Die zien een persoonlijkheid in een auto of zo. Voor mij is het een noodzakelijk vervoersmiddel van blik. Omdat ik aardig wat kms per jaar rijd wil ik graag met een wat comfortabele auto rijden die ook nog goedkoop in de lease is.

Automaat, ruimte zat voor en achter voor medepassagiers, voor mij dus prima om uitgerust bij mijn klanten of kantoor te komen. Of thuis.

Mensen en hun keuzes in hun waarde laten is lastig. alsof je eigen smaak of visie de enige is, een nutteloze discussie die elke keer weer voorbij komt als het over een Prius gaat.. TS deelt zijn ervaring met een Prius, meer niet. Dat het geen auto is voor de "echte" liefhebber weet men al lang, dat hoeft echt niet elke keer terug te komen door de mensen die graag hun geld in een auto steken. In de lease kun je geen gelijke vinden qua opties voor die prijs. Live with it. Je mag ook 200 euro per maand op mijn rekening storten en dan lease ik een diesel met soortgelijke opties.
Maar ik heb het geld er zelf niet voor over.

En als ik en mijn medeweggebruikers normaal rijden word ik er ook niet dood in gevonden, lijkt me een prima idee.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69238045
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:35 schreef PeeJay1980 het volgende:
Je hebt een Volvo ingeruild voor een Prius, dus vanuit dat oogpunt gezien heb ik er al geen goed woord voor over

Als ik zie dat die Prius 140 euro per maand kost, dan is het eerste dat ik denk: "Voor maar 100 euro per maand extra, rijd je een veel mooiere auto!".
Als je aan een budget vastzit, dan is het heel begrijpelijk dat je voor deze Prius gekozen hebt ipv een Aygo bijvoorbeeld. Dat zou ik ook doen. Alhoewel ik dan waarschijnlijk voor de Civic Hybride zou gaan, dat is qua vormgeving al een stap voorwaarts
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar ik zou persoonlijk proberen die 1200 euro per jaar ergens anders op te besparen. Maargoed, daarvoor ben ik ook een auto en motorgek

Veel plezier met je Prius
naja, da's dus inderdaad deel van het probleem: met het aantal kilometers dat ik rij zit ik al snel over het leasetarief heen. Als ik gewoon een focus 1.6D pak met als optie navigatie dan zit ik al bijna 200 euro over het leasebudget. Uiteindelijk betaal je dan maar weliswaar pakweg de helft hiervan netto, maar toch....De bedragen gaan toch al snel oplopen richting de 350 euro netto. Kijk, dat heb ik dan niet over voor een ford focusje, zeker niet als ie niet van mij is. Vul de bedragen zelf maar in als je een andere auto kiest die net een klasse hoger ligt. Dus we hebben het gewoonweg niet over 1200 euro op jaarbasis, we hebben het toch over het dubbele als ik in deze klasse wil rijden. Dat is het me gewoonweg niet waard.

de civic heb ik overwogen, hoewel mooier, scoort ie op alle punten bij mij slecht :
dashboard : een circus! ik vind het te druk, maar ik kan me voorstellen dat anderen het mooi vinden.
interieur : weinig ruimte in vergelijk met de prius
Motor : 1.3 tegen de 1.5 van de prius (prettiger om snelweg te rijden naar mijn mening)
techniek : hulpmotortje vs volledig electrisch mogelijk
de civic is duurder met mijn wensen. Dus toen viel de civic af.
pi_69239358
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef 68Chevelle het volgende:

Dus een Priusrijder is of een boomknuffelaar, een cheapskate, of een smakeloos figuur, daar ontkom je in de meeste gevallen niet tot zeer moeilijk aan.
Meestal gewoon die laatste twee in één...

Vaak ook nog van die irritante figuren die links op de snelweg blijven hangen onder de zinspreuk: je mag toch niet harder (jawel, grafmongool, je snelheidsmeter geeft gewoon te weinig aan).

Voor het milieu rij je geen prius, daar zijn betere opties voor. Nog beter is een leuke auto, maar dat terzijde.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_69239457
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:33 schreef Geqxon het volgende:

Voor een auto van 30k is dit naar mijn opinie een mooi interieur.
Wat heeft prijs nu met uiterlijk te maken?

En verder: neen.
pi_69239532
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef bluebit het volgende:

Verder mis ik optie 4 : een intelligente, knappe carnivoor die een hekel heeft aan de natuur maar zich kapot lacht omdat de overheid hem goedkoop laat autorijden.
Is dat nu intelligent? Een kutauto rijden vanwege de lage bijtelling? Neem dan een 25 jaar oude mercedes, die heeft pas een lachwekkend lage bijtelling. En je rijdt er minder mee voor lul.
pi_69239713
Och jeetje, een puberaal gedragend ventje dat denkt heel stoer te zijn. Kom, doe je petje maar weer op en ga lekker op het middenconsole leunen. Je moet tenminste nog wat compenseren.
pi_69240934
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef bluebit het volgende:

[..]
de civic heb ik overwogen, hoewel mooier, scoort ie op alle punten bij mij slecht :
dashboard : een circus! ik vind het te druk, maar ik kan me voorstellen dat anderen het mooi vinden.
Daar heb je gelijk mee, ik vind het persoonlijk mooi. Maar toen ik er laatst 's nachts een tijdje mee moest rijden merkte ik eigenlijk pas hoeveel licht er vanaf komt. Nogmaals ik vind het wel mooi maar ik kan heel mooi begrijpen dat een ander dit niets vind.
quote:
interieur : weinig ruimte in vergelijk met de prius
Qua opbergvakjes en dergelijke zit het allemaal wel goed en ook qua ruimte voor passagiers. Stoelen max naar achter en nog genoeg ruimte achter. Maar als je lang bent (ik ben 1.80 en ik moet de stoel max achteruit zetten om naomraal te zitten) kan ik begrijpen dat hij te klein is, en een veel gehoorde klacht van langere mensen is de combinatie knie / handrem. Maar dat was gelukkig voor mij geen probleem
quote:
Motor : 1.3 tegen de 1.5 van de prius (prettiger om snelweg te rijden naar mijn mening)
Ik heb puur op het uiterlijk beoordeeld dus ik heb ook geen proefrit in de prius gedaan maar daar zal de prius wel een puntje op voor hebben.
quote:
techniek : hulpmotortje vs volledig electrisch mogelijk
dat is zo. Dat is iets waar ik achterkwam toen ik hem had, het maakt mij verder niet uit, maar hij rijd inderdaad nooit volledig electrisch het is altijd ondersteunend.
quote:
de civic is duurder met mijn wensen. Dus toen viel de civic af.
Volledig met alle opties ( leer en navigatie) was de civic voor mij 27.500 en een klein beetje. De navigatie is heel veel korting op te halen die was volgens de optielijst ¤3.400 maar over het algemeen bouwen de dealers hem in voor de helft van de prijs.

Maar ja dit gaat een prius / civic discussie worden een beetje en dat lijkt mij niet de doelstelling van dit topic.

Zoals al gezegd is ben ik de laatste om er commentaar op te hebben als iemand zich prettig voelt in een auto. Dus gefeliciteerd met je aankoop!
pi_69241115
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Is dat nu intelligent? Een kutauto rijden vanwege de lage bijtelling? Neem dan een 25 jaar oude mercedes, die heeft pas een lachwekkend lage bijtelling. En je rijdt er minder mee voor lul.
juist ja, appels met peren vergelijken....weet je waar we ook al achter zijn in dit topic : een fiets is zuiniger dan een prius!!! Scheelt je weer wat denkwerk.
pi_69242599
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Pheno het volgende:
Och jeetje, een puberaal gedragend ventje dat denkt heel stoer te zijn. Kom, doe je petje maar weer op en ga lekker op het middenconsole leunen. Je moet tenminste nog wat compenseren.
Lang teentje?
pi_69242643
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef bluebit het volgende:

juist ja, appels met peren vergelijken....
Hoezo? In beide gevallen een vervoermiddel en daar ging het om las ik...
pi_69243440
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meestal gewoon die laatste twee in één...

Vaak ook nog van die irritante figuren die links op de snelweg blijven hangen onder de zinspreuk: je mag toch niet harder (jawel, grafmongool, je snelheidsmeter geeft gewoon te weinig aan).

Voor het milieu rij je geen prius, daar zijn betere opties voor. Nog beter is een leuke auto, maar dat terzijde.

je lijkt eerder zelf een lang teentje te hebben, vervelend voor je dat je die prius niet kunt inhalen, maar goed, ik kan me voorstellen dat een 25 jaar oude mercedes inderdaad niet meer zo hard vooruit komt.
quote:
Hoezo? In beide gevallen een vervoermiddel en daar ging het om las ik...
Zeg dan gewoon dat je moeite hebt om verschillende autos uit elkaar te houden.
In dat licht is het duidelijk op welke waarde we je posts in kunnen schatten
pi_69247685
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef bluebit het volgende:

je lijkt eerder zelf een lang teentje te hebben, vervelend voor je dat je die prius niet kunt inhalen, maar goed, ik kan me voorstellen dat een 25 jaar oude mercedes inderdaad niet meer zo hard vooruit komt.
Ik heb inderdaad een 25 jaar oude mercedes. Droom verder.
quote:
Zeg dan gewoon dat je moeite hebt om verschillende autos uit elkaar te houden.
Kennelijk ben je traag van begrip. Er werd aangevoerd dat een auto maar een vervoermiddel is. De laatste keer dat ik het controleerde kon je ook met een 25 jaar oude mercedes van a naar b gaan.

Misschien komt het nog eens in je op dat je op een forum niet alleen positief hoeft te zijn, maar dat je ook mag schrijven dat je de Prius een schijtbak vindt. Ik vind dat overigens van alle Toyota's. Maar dat is off-topic.
pi_69248231
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een 25 jaar oude mercedes. Droom verder.
[..]

Kennelijk ben je traag van begrip. Er werd aangevoerd dat een auto maar een vervoermiddel is. De laatste keer dat ik het controleerde kon je ook met een 25 jaar oude mercedes van a naar b gaan.

Misschien komt het nog eens in je op dat je op een forum niet alleen positief hoeft te zijn, maar dat je ook mag schrijven dat je de Prius een schijtbak vindt. Ik vind dat overigens van alle Toyota's. Maar dat is off-topic.
nee hoor, helemaal niet traag van begrip. voor sommigen is een auto een vervoermiddel omdat ze het vrijwel 90% van de tijd zakelijk gebruiken. Een oude mercedes levert me teveel risico op dat ik stil kom te staan of groot onderhoud heb. Dan heb ik het nog niet eens over verbruik als je jaarlijks 50.000 km rijd.
Voor het weekend koop ik wel een mooie volvo 262 als ik de kans krijg, maar dan maakt het ook niet uit als ie eens een weekend niet start.

dus zoals ik zei : appels met peren.
pi_69248663
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef bluebit het volgende:

Een oude mercedes levert me teveel risico op dat ik stil kom te staan of groot onderhoud heb.
Die oude mercedes is nog uit de tijd dat er geen donder stuk aan gaat, dus dat is de reden niet.

Je moet misschien ook nog eens kijken waar ik op reageerde. Of was b.v. "carnivoor" heel erg serieus bedoeld? Want dan begrijp ik je niet helemaal hoor...
pi_69252470
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die oude mercedes is nog uit de tijd dat er geen donder stuk aan gaat, dus dat is de reden niet.

Je moet misschien ook nog eens kijken waar ik op reageerde. Of was b.v. "carnivoor" heel erg serieus bedoeld? Want dan begrijp ik je niet helemaal hoor...
Over het algemeen ben je gewoon een groot puberaal jankkind. Maar met 1 punt heb je gelijk, dat is iets wat met alle hybride rijders is volgens mij.
Het niet sneller willen omdat je dan opeens ziet dat je 0,5L meer benzine gaat gebruiken (dat er dan een bloemetje minder op je dashboard staat, of hoe dat ook wordt aangegeven met de prius). Dat men wil letten op zijn benzineverbruik is te begrijpen maar het moet niet de doorstroming van het verkeer tegen gaan.
pi_69253096
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 09:38 schreef flipp. het volgende:

[..]

Over het algemeen ben je gewoon een groot puberaal jankkind. Maar met 1 punt heb je gelijk, dat is iets wat met alle hybride rijders is volgens mij.
Het niet sneller willen omdat je dan opeens ziet dat je 0,5L meer benzine gaat gebruiken (dat er dan een bloemetje minder op je dashboard staat, of hoe dat ook wordt aangegeven met de prius). Dat men wil letten op zijn benzineverbruik is te begrijpen maar het moet niet de doorstroming van het verkeer tegen gaan.
Ook onzin, dat zijn alleen mensen die de Prius gekocht hebben in het prille begin. De echte knuffelaars. 99% van de leaserijders zal het aan hun oor jeuken daar wordt de brandstof gewoon voor betaald over het algemeen Een Prius lease je voor het goedkope belastingtarief, niet omdat ie zo "schoon" is. Als over twee jaar BMW met een 14% auto komt lease ik die, maak je geen zorgen
pi_69254508
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 09:38 schreef flipp. het volgende:

Over het algemeen ben je gewoon een groot puberaal jankkind.
Het is toch gek dat ik niets anders heb gedaan dan schrijven wat er hier door diversen over SUV's is geschreven (schijthokken eerste klas, patserig, die auto schreeuwt gewoon "KIJK, IK BEN EEN MEGALUL"
), maar dan over de prius (en dan doe ik het nog gematigder ook). Maar nu is het ineens een probleem en ben ik puberaal en een jankkind. Ja, dat zal het zijn...

Kennelijk vinden hybriderijders dat ze hun keuze keihard moeten verdedigen. Mijn idee daarbij is dat men een stuk minder tevreden is dan men claimt, want als iemand over mijn auto zeikt dan haal ik gewoon mijn schouders op... Net zoals priusrijders opvallend vaak ongevraagd moeten vertellen dat ze de prius wel mooi vinden. Dan geloof ik er dus niet in.
pi_69268370
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is toch gek dat ik niets anders heb gedaan dan schrijven wat er hier door diversen over SUV's is geschreven (schijthokken eerste klas, patserig, die auto schreeuwt gewoon "KIJK, IK BEN EEN MEGALUL"
), maar dan over de prius (en dan doe ik het nog gematigder ook). Maar nu is het ineens een probleem en ben ik puberaal en een jankkind. Ja, dat zal het zijn...

Kennelijk vinden hybriderijders dat ze hun keuze keihard moeten verdedigen. Mijn idee daarbij is dat men een stuk minder tevreden is dan men claimt, want als iemand over mijn auto zeikt dan haal ik gewoon mijn schouders op... Net zoals priusrijders opvallend vaak ongevraagd moeten vertellen dat ze de prius wel mooi vinden. Dan geloof ik er dus niet in.
nou, zal ik je eens uitleggen: ik VIND dat iemand met een BMW X6 iets moet compenseren.
Jij zegt dat een 25 jaar oude mercedes minder bijtelling heeft dan een prius.
het een is een mening, en wordt ook zo gepresenteerd. Jij roept iets en presenteert het als een feit.

Dus: waar lease ik een 25 jaar oude mercedes, reken eens voor wat die me kost. En als je geen kunt vinden, dan reken me eens voor wat een oude mercedes kost in diesel/benzine, onderhoud, afschrijving, wegenbelasting en verzekering bij 50.000 km per jaar (laten we aannemen dat ik nog 4 jaar kan rijden met een oude mercedes die drie ton heeft gelopen)..

ben ik heel benieuwd of die mercedes goedkoper is en evenveel veiligheid biedt als een moderne auto.
pi_69268413
Ik zou niet eens een tweedehands mogen leasen, dus dat is een makkelijke berekening
pi_69281941
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 18:54 schreef bluebit het volgende:

Jij roept iets en presenteert het als een feit.
25 jaar en ouder (dit jaar zelfs nog 15 jaar en ouder) is bijtelling tegen dagwaarde. Echt, dat is fiks minder dan een Prius.
quote:
Dus: waar lease ik een 25 jaar oude mercedes, reken eens voor wat die me kost. En als je geen kunt vinden, dan reken me eens voor wat een oude mercedes kost in diesel/benzine, onderhoud, afschrijving, wegenbelasting en verzekering bij 50.000 km per jaar (laten we aannemen dat ik nog 4 jaar kan rijden met een oude mercedes die drie ton heeft gelopen).
Waar zie ik deze berekening exact voor de Prius? Wie zegt dat je met alle geweld moet leasen?
quote:
ben ik heel benieuwd of die mercedes goedkoper is en evenveel veiligheid biedt als een moderne auto.
Het is geen moderne auto. Maar dat was het punt ook niet. Als we het gaan hebben over de kwaliteiten van auto's, dan zal de conclusie al snel zijn dat er veel leukere auto's zijn dan de prius. Maar goed, daar ging het niet om, zo las ik hier, het ging om goedkope bijtelling. Moest je wel carnivoor zijn (zou ik daar nu een onderbouwing van moeten vragen?).
pi_69283946
Als autoliefhebber zeg ik van het zijn lelijke rothokken en motorisch vind ik het al helemaal om te janken.
Zo een auto koop je alleen maar als je voor de zuinigheid gaat kwa verbruik en bijtelling in zakelijk geval en niet omdat die mooi is of snel is .

MAAR...

Ik kan best begrijpen waarom sommige mensen deze keuze maken ook al heb ik zelf andere voorkeuren.
pi_69284085
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:21 schreef Mike1984 het volgende:

Ik kan best begrijpen waarom sommige mensen deze keuze maken
Begrijpen doe ik het niet, maar van mij mogen ze. Ik zou het alleen dan wel sportiever vinden als men niet de SUV rijder een trap na wenst te geven en tegelijkertijd zelf geen enkele kritiek op hun keuze kan verdragen.
pi_69284173
Ja, en dat terwijl bijvoorbeeld TS het juist zo over comfort heeft. Meer comfort dan in een SUV zul je niet zo heel snel vinden, dus wat is het probleem met SUVs? Dat je het niet kunt betalen?
pi_69284223
Wat betreft dat begrijpen, sjaaa er zijn nou eenmaal veel verschillende mensen en verschillende smaken en meningen ook al zal ik sommige smaken nooit begrijpen.

En kritiek moet je kunnen verdragen op een forum, anders moet je je er niet in mengen
pi_69284272
Jongens..... laten we het wel een beetje lief houden hier

Je kan zeer goed vergelijken wat qua prijs voordeliger uitkomt voor een persoonlijke situatie, voor 25.000 km per jaar zou ZELFS ik twijfelen aan ouderwetsche robuuste techniek.

Maar als iemand hier dan een punt wilt maken, verdeel alle kosten in maandelijkse lasten en kijk dan wat beide auto's na de looptijd van een leasecontract kwijt zijn.

Een kosten van de leaseprius ligt zo ongeveer op de 350 euro, omdat ik een sterfhekel aan leasen/lenen heb, kan iemand me vertellen wat er nou 100% exact in een willekeurigleasecontract is meegenomen?

en leg dat eens af tussen de kosten van het brik waarin ik rij:

Lijn 6, 4.1L 250CU.in/3 handgeschakeld uit het jaar des heerens 1968.
2000 Euro enkele aanschaf
Brandstof: 1 op 7 (Euro 95) op 1.35 per liter, gemiddeld 200 km per week
150 Euro per maand
Verzekering:
10 Euro per maand
wegenbelastingvrij
0
Onderhoud
gereserveerd 100 euro per maand

Nu ga ik eens uit van een 3 jarig alles erop en eraan Prius leasecontract
350x36=12600 Euro

In vergelijking met de minste technologie dat een auto ooit gekend heeft
150+10+100=260x36=9360+2000=11360 Euro

Ik kom dus tot de conclusie dat zolang je je voertuig niet totall loss crashed en minder dan 250 km per week rijdt, dat je voordeliger bent met een ouwe stinkende goedkope Amerikaan dan met een Prius.

Bovenstaande zijn uiteraard alleen gebaseerd op kosten, als het gaat om besteedde tijd aan beide voertuigen loopt de oldtimer behoorlijk uit.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_69284611
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:37 schreef 68Chevelle het volgende:

Bovenstaande zijn uiteraard alleen gebaseerd op kosten, als het gaat om besteedde tijd aan beide voertuigen loopt de oldtimer behoorlijk uit.
Bij een Amerikaan zeker... Die oude Mercedessen diesel schijnen echter vrij probleemloos te blijven. Ook dat zou mijn keuze niet zijn, maar dat is weer een ander verhaal.

Ik heb wel tot voor kort gebruik gemaakt van de >15 jaar regeling met de bijtelling. Ik heb ruim 3 jaar gereden in een auto die ouder was dan 15 jaar, de kilomterstand in die tijd van 185K naar 295K getild en ik ben door de auto nooit in de steek gelaten. Nooit.

Dus het is een beetje onzin om te denken dat een oude auto vaak stuk gaat. Dat hangt toch echt af van het type en de mate van onderhoud.
pi_69284749
Leuk al die oude bakken hoor, maar dagelijks is luxe ook niet bepaald overbodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')