Wat zouden we er van moeten vinden dan? Dit is het zoveelste offensief en ze doen goed werk daar.quote:
Dat is mijn omschrijving. Het is niet aan jouw om te bepalen of die goed of verkeerd voor mij is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Interessant.
VEEEEEEET is de verkeerde omschrijving. We zitten niet in een film me Arnold Schwarzenegger.
Waarom überhaupt? Zoals altijd worden er geen verdere berichten uitgegeven totdat het offensief voorbij is en er wederom een klein berichtje wordt geplaatst.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
Even in de gaten houden, dit topic. Ben benieuwd naar het verloop van de operatie.
Hey, ik ga niet bij elke mening die ik uit expliciet ik vind neerknallen. Daar heb ik de tijd niet voor hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat is mijn omschrijving. Het is niet aan jouw om te bepalen of die goed of verkeerd voor mij is.
Die 0,05 seconden extra, stel je voor..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hey, ik ga niet bij elke mening die ik uit expliciet ik vind neerknallen. Daar heb ik de tijd niet voor hoor.
Opsec, dat zou jij moeten wetenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:48 schreef sp3c het volgende:
wat zijn ze aan het doen dan?
defensie wil het niet zeggen namelijk
Krijg eerst maar eens experience in spellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:35 schreef Pumatje het volgende:
geweldig!
more and more experiënce voor de Nederlandse Landmacht!
- knip -quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wederom een offensief.... Krijg niet de indruk dat er ook maar één ruk substantiele progressie wordt geboekt...
- knip -quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
is al vaker verteld, maar aangezien veel mensen te achterlijk zijn om het te begrijpen.... Het heeft niet veel zin om een school(voorbeeld) te bouwen als op het moment dat je wegrijd jan taliban ff op bezoek komt, de school in de fik steekt en de locals om zeep helpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |