quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:58 schreef afcajos het volgende:
Ok, het gaat over internetvriendenHad jij mij even tuk.
Dank. Ik ga straks mijn ramen blinderen en in een hoekje uithuilen, misschien dat dat helptquote:
Ach, opeens heb je het.. http://tinyurl.com/oo5dfvquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dank. Ik ga straks mijn ramen blinderen en in een hoekje uithuilen, misschien dat dat helpt
Precies! Dat zijn toch figuren dat wanneer je je een uurtje verveeld, en je leest een van hun laaste hersenkronkels, dat je toch met een glimlach naar je monitor kijkt?quote:
Jij niet gelukkig, scheelt weer.quote:
Volgens mij is dat nooit bekend geworden. Maar wat een toffe kloon dat het was.quote:
IK WIL HET WETEN NUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nooit bekend geworden. Maar wat een toffe kloon dat het was.
wtf ben jij nou weerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
" Belangrijke mensen " over users op een internet forum. And the award for nolifer goes to: *roffel* Trannelliusretard
Geen nolifer die mensen ' mist ' op een internet forumquote:
Ik moet gewoon weer lachen!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef Pragmatisch het volgende:
wat een drama zijn dat altijd.
wiggers in de clubs, die doen alsof ze alle chika\'s playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika\'s de playa uit hangen.
maar kom jij nog met regelmaat zijn geniale topics tegen? ik niet meer.quote:
Was die niet een kloon van BrauN?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nooit bekend geworden. Maar wat een toffe kloon dat het was.
Sommige mensen zeiden destijds Murp.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:14 schreef Quir het volgende:
Van wie was Viswijfje dan? Helder 't eens op.
Pragmatisch = koning.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vond Pragmatisch altijd zo geweldig met zijn straattaaltopics
serieus?quote:
hey kijk nou, de mods zijn met een topic aan het voetballen.quote:
Ik was serieus, maar als ze hem op R&P niet willen. Ok.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
serieus?
[..]
hey kijk nou, de mods zijn met een topic aan het voetballen.
RIP aan de nabestaanden, dan ook maar meteen.quote:
Tot hier gelezen en tot de conclusie gekomen dat TS een vuige emo is!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef Trannellius het volgende:
Op sommige momenten mis ik
Ik doe mijn best mijn lach in te houden.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef classpc het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef classpc het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was serieus, maar als ze hem op R&P niet willen. Ok.
Jij hebt toch toendertijd nog een "meet" gehad met tator in je c1000?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Viswijfje
Mensen die met "haar" in "haar" fobo gingen sjansen om zo "haar" msn te krijgen
Royal
Hendig veel haren had zij
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef classpc het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |