quote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef bloodymary het volgende:
Ik had als kind al een hekel aan die man. Zeikerige pastoor.
Dat kun je niet menen. Die man is nog tenenkrommender dan Balkenende en Donner bij elkaar. Die twee zijn allebei seniel en wereldvreemd maar hij is ook nog eens gewoon een grote zak.quote:
Oh, ik heb niet eens geluisterd wat hij zegt. Ik bedoel de man an sich. Kan niet naar hem luisteren, soort jeugdtrauma, zo gauw hij begint te praten sluiten mijn oren zich hermetisch.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:36 schreef venomsnake het volgende:
Meen ik wel. De enige die niet als een blind paard achter Israel aan loopt en zijn fouten durft toe te geven.
Hij komt wat oudbollig over misschien, maar hij heeft wel gelijk.
Ja, dat zie ik weinig politici doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
Ik wil wel zeggen dat het hem siert om op zijn oude standpunten terug te komen.
Maar het hengelen naar respect is wel diep triest.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik weinig politici doen.
Och, als je niet meer in functie bent kan het makkelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik weinig politici doen.
Ik kan je vertellen dat Van Agt een uiterst aimabele man is.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen. Die man is nog tenenkrommender dan Balkenende en Donner bij elkaar. Die twee zijn allebei seniel en wereldvreemd maar hij is ook nog eens gewoon een grote zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |