gaat nergens over ..quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef cultheld het volgende:
Wat een gezwets zeg.
Dat moet je niet zo serieus nemen, doet hij zelf ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Keepertje8 het volgende:
Dit is nou echt een schoolvoorbeeld van naïviteit. Oprotten
Btw, werd hij nou ingeluid als 'Integratie-expert'? Ongelooflijk.
Geen toeval dat die toegenomen drugsproductie net in de Nederlandse provincie plaatsvindtquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef henkway het volgende:
Ze moeten die opiumvelden niet langer beschermen, maar afbranden en weggaan
http://www.washingtonpost(...)AR2006120101654.html
[..]
Ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef Hexagon het volgende:
Apart dat Hans Bohm zich belachelijk maakt met dat nieuwe partijverhikel van Jan Nagel
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef bloodymary het volgende:
Wat een engerd die van die website, lijkt me zelf een pedo.
En dat ze nog nooit van Zolder hebben gehoord zeg, is toch wereldberoemd van het racecircuit.
Heb jij kinderen? Zou jij een pedo bij de school van je kinderen hebben willen wonen?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Keepertje8 het volgende:
Burgemeester verwoordt het goed. Ik beproef dat ze een ervaringsdeskundige tegenover haar heeft zitten; wat een rancune zeg. Belachelijke site ook.
In België is de grootste pedo zoeker veroordeeld voor pedo gedrag.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef bloodymary het volgende:
Wat een engerd die van die website, lijkt me zelf een pedo.
Vanwege z'n boekquote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef bloodymary het volgende:
Waarom hebben ze die nou weer opgegraven?
Nee, en nog eens nee. Net zoals dat ik liever ook geen moordenaars, drugsverslaafden of dergelijke in de buurt van een school zou willen zien. Maar het is toch niet aan mij om daar iets te gaan doen? Die overspannen reactie die veel mensen hebben tav pedoseksuelen is een beetje overtrokken, helemaal omdat we nog niet vast kunnen stellen wat het nou precies is. Wat er met die website gebeurt is pure demonisatie.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heb jij kinderen? Zou jij een pedo bij de school van je kinderen hebben willen wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |