Vond hem niet slecht, al heeft ie niet extreem veel te doen gehad. Een Varkevissertje op een pass van PAOK, maar die herstelde hij wel goed. Het tegendoelpunt was wel jammer, al was die volley erg netjes geplaatst. Het uitkomen is in ieder geval minder beangstigend.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:24 schreef methodmich het volgende:
Precies.
Vanavond tegen PAOK zal wel al een beetje een beeld van de nieuwe keeper gevormd kunnen worden. Ben toch wel benieuwd. Reservedoelman van Slovenië is op zich niet heel slecht.
Mja, het is lastig in te schatten wat de goede keuze zou zijn geweest. Als hij niet uitgekomen was, kwam de bal (waarschijnlijk) op het hoofd van een PAOK speler. Dat de bal na het wegstoten bij een andere PAOK terecht komt die hem in een keer volleert, tja, shit happens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:40 schreef Maravilla het volgende:
Bij het doelpunt was hij gewoon veel te laat. Ik wil het nog maar zien allemaal, alle vreugde na het zien van dat 'promotiefilmpje' op YouTube sloeg naar mijn mening sowieso helemaal nergens op, want hij had in dat filmpje geen bal in één keer. Alles moest met een stuiter, of ging wel heel erg moeizaam.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
Seliga staat in het doel.
Varkenvisser komt wat mij betreft pas in aanmerking als alle andere alternatieve vehinderd zijn, en dan bedoel ik inclusief publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |