Vond hem niet slecht, al heeft ie niet extreem veel te doen gehad. Een Varkevissertje op een pass van PAOK, maar die herstelde hij wel goed. Het tegendoelpunt was wel jammer, al was die volley erg netjes geplaatst. Het uitkomen is in ieder geval minder beangstigend.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:24 schreef methodmich het volgende:
Precies.
Vanavond tegen PAOK zal wel al een beetje een beeld van de nieuwe keeper gevormd kunnen worden. Ben toch wel benieuwd. Reservedoelman van Slovenië is op zich niet heel slecht.
Mja, het is lastig in te schatten wat de goede keuze zou zijn geweest. Als hij niet uitgekomen was, kwam de bal (waarschijnlijk) op het hoofd van een PAOK speler. Dat de bal na het wegstoten bij een andere PAOK terecht komt die hem in een keer volleert, tja, shit happens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:40 schreef Maravilla het volgende:
Bij het doelpunt was hij gewoon veel te laat. Ik wil het nog maar zien allemaal, alle vreugde na het zien van dat 'promotiefilmpje' op YouTube sloeg naar mijn mening sowieso helemaal nergens op, want hij had in dat filmpje geen bal in één keer. Alles moest met een stuiter, of ging wel heel erg moeizaam.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
Seliga staat in het doel.
Varkenvisser komt wat mij betreft pas in aanmerking als alle andere alternatieve vehinderd zijn, en dan bedoel ik inclusief publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
Ja natuurlijk. Dissels is snel, technisch balvast (misschien door z'n keuzes niet altijd even balvast) en doelgericht met het linker en rechterbeen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:59 schreef Maja het volgende:
Gaat het Dissels nog lukken om dit seizoen een basisplaats te veroveren na zijn blessure...?
Blijft een leuke voetballer
bron: www.spartaforum.netquote:Uit protest tegen de jarenlange verplichte buscombi's naar Ajax zal het uitvak in de Amsterdam Arena op zondag 23 augustus helemaal leeg blijven. De Supportersvereniging heeft een boycot uitgevaardigd op deze busreis, om hiermee een signaal af te geven dat zij niet langer genoegen wenst te nemen met de dooddoener dat die verplichting geldt ''voor onze eigen veiligheid'' en vooral vanwege de drogreden ''omdat Spartanen nu eenmaal ook uit Rotterdam komen''.
De wedstrijden Ajax-Sparta en Sparta-Ajax worden zelden of nooit gekenmerkt door een verhoogd veiligheidsrisico, en ook het goede gedrag van de Sparta-supporters geeft naar ons idee geen enkele aanleiding die deze beperkende maatregelen zou kunnen rechtvaardigen.
Verdere actie wordt momenteel voorbereid. Meer nieuws hierover volgt zo spoedig mogelijk.
bron: www.sparta-rotterdam.nlquote:Directie Sparta Rotterdam zal wedstrijd ook niet bijwonen
De organisatie van Sparta Rotterdam heeft geen invloed op de wedstrijdorganisatie bij uitwedstrijden. Dit wordt door de lokale veiligheidsdriehoek van de thuisspelende club bepaald. De directie van Sparta stelt zich solidair op met de supporters en zal niet afreizen naar Amsterdam voor deze wedstrijd.
Vast niet. Al vindt hij zelf dat dit zijn niveau is, maar volgens mij was Cambuur de enige club met interesse.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Zijn er eigenlijk eredivisieclubs geinteresseerd in Rose?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:33 schreef Maravilla het volgende:
Mooi 3 punten, en wat een held is die Seliga. Ik neem alles terug wat ik ooit over hem gezegd, gedacht of wat dan ook heb. Serieus, een held.
Maar na een redding je hele team langsgaan met een high-five, vervolgens het publiek nog uitgebreid toejuichen en dan nog extra tijdrekken is gewoon fantastisch.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zoals al jaren zal ook dit jaar weer een kwestie worden van "meer geluk dan wijsheid" ... zoals gewoonlijk dus ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |