ja dat kan ik ook met een fiets....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef yosander het volgende:
[..]
19mm carb. Standaard, dat wel.
En zoals ik zei, gedeeltelijk ontgrensd.
Een vriend van me heeft dan een SM brommer met ook een top van 80km/h maar trekt op met een wheelie.
Durf je met zo'n ding ook echt door de stad te rijden? Waar je gezien wordt door andere mensen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook niet. Rij sowieso geen 80km/h in de stad.
Alleen weegt een schakelbrommer al gauw 120kg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:03 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
ja dat kan ik ook met een fiets....
wat noem je een wheelie, een halve seconde 2 cm van de grondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen weegt een schakelbrommer al gauw 120kg.
Nee, maar zo:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
wat noem je een wheelie, een halve seconde 2 cm van de grond![]()
lol
en helaas doet 90% het op de verkeerde manier en nemen risico's waar je beroerd van word.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:03 schreef amvrosios het volgende:
ik ben het eens met TS,
daarom heb ik ook maar eens een setje enorm velle lampe in mn scooter gehangen,
zijn feller als menige auto-lamp![]()
en degene die hier scooters/brommers lopen te bashen.... die snappen blijkbaar niet,
dat een scooter/brommer sneller door het verkeer heen is,als een auto
Ik snap best dat je met een scooter makkelijk langs alles heenkan. Wil er alleen niet dood bij gevonden worden. Ligt aan de auto maar ik zit liever in een mooie wagen te wachten dan 5 minuten eerder ergens aankomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:03 schreef amvrosios het volgende:
ik ben het eens met TS,
en degene die hier scooters/brommers lopen te bashen.... die snappen blijkbaar niet,
Niet vaak genoeg. Helaas nemen ze net als dronken mensen andere mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:17 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
en helaas doet 90% het op de verkeerde manier en nemen risico's waar je beroerd van word.
daarom zie je ze ook zo vaak crashen
Ik kom liever warm en droog aan dan 5 minuten eerder.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:03 schreef amvrosios het volgende:
ik ben het eens met TS,
dat komt ook doordat 9/10 fietsers geen licht aan doen.. Met groot licht maak je nog enigsinds kans ze op tijd te zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
mensen die hun groot licht niet uitdoen voor fietsers
Heeft je snorfiets wel een groot licht dan??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:25 schreef snorfiets het volgende:
ik doe hem juist aan als ik een scooter tegenover me krijg
Velle lampen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:03 schreef amvrosios het volgende:
ik ben het eens met TS,
Wow zwaaien motorrijders naar je en vinden ze je tof , mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef yosander het volgende:
Wat grappig. Want als ik met een motorrijder praat hebben ze dan blijkbare een hele andere mening?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef yosander het volgende:
Ja, hij wordt dan ook voor ruim duizend Euro meer als motor verkocht. En het enige dat verschilt is de motorinhoud.
jouw koekblik red het nieteens tegen mijn fiets tot de 40quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:57 schreef chiren het volgende:
LATER VRIEND! Met je 49,9cctje en 12mm carb zeker
Een filnke 70cc scooter redt het nog niet eens tegen mijn 10sec schijthok auto tot de 100
Draag je altijd een helm op de fiets?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
jouw koekblik red het nieteens tegen mijn fiets tot de 40
op de snelweg kom ik je wel tegen met 50 ton, maar ga niet vrijwillig in een file staan, verdien dan mijn geld, kost me nietsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mensen die niet op de snelweg mogen rijden vanwege scooter
ik vind het een mooi dingetje jonge.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Jullie hebben blijkbaar allemaal het beeld van een scooter in jullie kop, maar zo klinkt 'ie dus totaal niet.
Verder is die nu gedeeltelijk ontgrensd en haal al ruim de 80.
Als je je rot schakelt, kun je niet schakelen.
Knap, want ik zit binnen nog geen drie tellen op de 40.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:38 schreef Unhuman het volgende:
SchakelbrommersIets triester kan ik niet bedenken. Haha wat een trieste jochies zitten altijd op die naaimachinetjes. Zelfs met mijn fiets haal ik ze nog in.
Ik vertrouw dat tuig dat erop zit nooitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
Aha, ik ben dus niet de enige.!
Doe dus altijd extra mijn groot licht op als ik er een op me af zie komen 's avonds.
Jij bent 's avonds dus op zoek naar flikkersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:13 schreef Fredo55 het volgende:
Ja, daar heb ik ook altijd last van.
Als je schermpje nog eens nat is, dan zie je echt geen flikker.
Meestal steek ik mijn vingertje op, want ik kan hier écht pissig om worden.
Stelletje fucking kankerlijers die dat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |