quote:Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou op zich valt t wel mee... maar het gezeik en gedoe eromheen
Portier op 3 plaatsen open gewrikt met een schroevendraaier, en deur krom, dasboard zit een scheur in om de bedrading eruit te trekken, maar ze hadden niet op de startonderbreker gerekend...
De deur heb ik al beetje terug gebogen,
maar als je het zou laten maken kost het 2700 euro ex btw omdat alles gespoten moet worden enz
dus waarschijnlijk is het economisch totall loss![]()
( tis een fiesta uit '99 maar goed er zat maar 50.000 km op de teller)
maar goed tis even afwachten op de schade expert...
maar ben blij dat je begrijpt dat vandaag t fotograferen ff niet in mn hoofd zat/ zit...
Behalve dan de schade foto's
Volgende keer beter...
sorry voor offtopic trouwens
Stemmen gaat niet anoniem, dat is 'technisch gezien' lastig. Als ik een poll zou plaatsen zou men meerdere malen kunnen stemmen, vanaf ieder IP-adres 1 keer. De foto's worden wel onder een nummer geplaatst en na het eind van de stemtermijn wordt bekend gemaakt welke personen bij welke nummers horen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef Peter het volgende:
Volgende ronde wil ik ook wel meedoen.
Gaat het stemmen anoniem? (de foto's worden niet op naam geplaatst bedoel ik..)
Nee, ik geef ze toch een eigen nummer onafhankelijk van wat julie er voor bestandsnaam aan hangenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef -Marjo- het volgende:
Is een nieuwe zonder naam opsturen niet makkelijker?
Ohhhhhhhhh dát.. ja dat was me idd even ontgaanquote:Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef -Marjo- het volgende:
Ja duh, maar mijn naam staat IN de foto...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:19 schreef Ynske het volgende:
Wanneer
Opdracht wordt op vrijdag gegeven. Je hebt tot maandag de tijd (21 uur) om je foto via PM naar Ynske te sturen.
Iedereen kan van maandag tot en met woensdag stemmen. Je stemt op 1 foto per team welke foto je het best vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |