quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo topic volgt.
* Isdatzo ook mee wil doen.
Handigste is denk ik om een lijstje bij te houden in de OP/fipo.
1. HMaster-II
2. Isdatzo
3.
ja dat hoor ik wel vaker he....quote:
Ah je hebt de regels niet gelezen....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jeeej!! hopen nu dat t eerste onderwerp naakten zijn
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eeeh Marjo jij mag alleen meedoen als je bij mij in t team zit...
anders ben jij uitgesloten van deelname
Schandelijke beperking van artistieke vrijheden trouwens...quote:
Je bent vrij om op eigen initiatief een showcase te openen hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Schandelijke beperking van artistieke vrijheden trouwens...
hier hetzelfde, ik werk meestal in het weekend dus heb het dan al druk genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind het een erg leuk idee, maar ik kom vaak al niet eens tot een wedstrijdfoto voor het lopende topic, dus ik word een "ik kijk graag mee naar wat anderen doen" persoon.
wat ontzettend jammer!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:33 schreef prupke het volgende:
sorry ynske ...
maar schrap mij maar van de lijst ....
ja jij maakt 1 foto van Aarde, HM2 en Isdatzo ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dus het is wel de bedoeling dat je t alleen maakt? en niet als groepje?
maar waarom zitten we in groepjes dan?
sorry beetje laat misschien maar ik vroeg aan hoedatzo hoe we t aan gaan pakken en die zei
dat je t alleen moest doen maar dat t een soort afval race is .. dan vraag ik me af waarom we in groepjes zijn opgedeeld...
( ik doe dit ff buiten de PM om zodat iedereen ff mee kan lezen..)
RL is belangrijker, hè. Denk dat iedereen er wel begrip voor heeft. Hoe is het met de auto? Veel schade?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
verdomme helemaal vergeten dit....
vanacht is er een poging gedaan mn auto te stelen en ben eigenlijk de hele middag daarmee
bezig geweest.... excuses aan mn team genoten...
ik weet de deadline is om 20:00 maar ga t niet redden denk ik... sorry
nou op zich valt t wel mee... maar het gezeik en gedoe eromheenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:28 schreef blue_funk het volgende:
[..]
RL is belangrijker, hè. Denk dat iedereen er wel begrip voor heeft. Hoe is het met de auto? Veel schade?
**
Foto is inmiddels verstuurd...
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou op zich valt t wel mee... maar het gezeik en gedoe eromheen
Portier op 3 plaatsen open gewrikt met een schroevendraaier, en deur krom, dasboard zit een scheur in om de bedrading eruit te trekken, maar ze hadden niet op de startonderbreker gerekend...
De deur heb ik al beetje terug gebogen,
maar als je het zou laten maken kost het 2700 euro ex btw omdat alles gespoten moet worden enz
dus waarschijnlijk is het economisch totall loss![]()
( tis een fiesta uit '99 maar goed er zat maar 50.000 km op de teller)
maar goed tis even afwachten op de schade expert...
maar ben blij dat je begrijpt dat vandaag t fotograferen ff niet in mn hoofd zat/ zit...
Behalve dan de schade foto's
Volgende keer beter...
sorry voor offtopic trouwens
Stemmen gaat niet anoniem, dat is 'technisch gezien' lastig. Als ik een poll zou plaatsen zou men meerdere malen kunnen stemmen, vanaf ieder IP-adres 1 keer. De foto's worden wel onder een nummer geplaatst en na het eind van de stemtermijn wordt bekend gemaakt welke personen bij welke nummers horen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef Peter het volgende:
Volgende ronde wil ik ook wel meedoen.
Gaat het stemmen anoniem? (de foto's worden niet op naam geplaatst bedoel ik..)
Nee, ik geef ze toch een eigen nummer onafhankelijk van wat julie er voor bestandsnaam aan hangenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef -Marjo- het volgende:
Is een nieuwe zonder naam opsturen niet makkelijker?
Ohhhhhhhhh dát.. ja dat was me idd even ontgaanquote:Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef -Marjo- het volgende:
Ja duh, maar mijn naam staat IN de foto...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:19 schreef Ynske het volgende:
Wanneer
Opdracht wordt op vrijdag gegeven. Je hebt tot maandag de tijd (21 uur) om je foto via PM naar Ynske te sturen.
Iedereen kan van maandag tot en met woensdag stemmen. Je stemt op 1 foto per team welke foto je het best vind.
Iedereenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef RomanW het volgende:
Misschien faal ik met lezen, maar: wie mogen er stemmen? Iedereen, alleen mensen die niet meedoen of alleen mensen die wel meedoen?
Goed plan!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
we moeten meer stemmers genereren.....
Volgende onderwerp iets met tieten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goed plan!"kunstzinnige vrouwelijke vormen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Een auto van 10 jaar oud met 50k op de teller total loss na 2200 euro?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou op zich valt t wel mee... maar het gezeik en gedoe eromheen
Portier op 3 plaatsen open gewrikt met een schroevendraaier, en deur krom, dasboard zit een scheur in om de bedrading eruit te trekken, maar ze hadden niet op de startonderbreker gerekend...
De deur heb ik al beetje terug gebogen,
maar als je het zou laten maken kost het 2700 euro ex btw omdat alles gespoten moet worden enz
dus waarschijnlijk is het economisch totall loss![]()
( tis een fiesta uit '99 maar goed er zat maar 50.000 km op de teller)
maar goed tis even afwachten op de schade expert...
maar ben blij dat je begrijpt dat vandaag t fotograferen ff niet in mn hoofd zat/ zit...
Behalve dan de schade foto's
Volgende keer beter...
sorry voor offtopic trouwens
Oh, gaan we door? Dacht dat de challenge een beetje dood was. Nou ja, ik wil nog wel een ronde spelen. Maar dan wel het weekend erbij, anders heb ik er niet echt tijd voor.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
De winnaars;
-Marjo-
blue_funk
mrSPLIFFY
gaan door naar de finale. Principe is 't zelfde als de vorige ronde. Je maakt een foto van het onderwerp, stuurt dat naar mij en ik hernoem de bestanden en zet ze online. Dan kan er gestemd worden en de winnaar gaat er met de eer van door!
Onderwerp voor de finale: boven.
Zorg ervoor dat je geen informatie in je foto hebt waardoor af te lezen is van wie de foto afkomstig is (denk aan copyright etc).
Succes, tot vrijdag is genoeg tijd of willen julie het weekend er bij hebben?
Oké, weekend erbij is ook prima hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Oh, gaan we door? Dacht dat de challenge een beetje dood was. Nou ja, ik wil nog wel een ronde spelen. Maar dan wel het weekend erbij, anders heb ik er niet echt tijd voor.
Wat betreft het onderwerp, waar boven?! Of is 'boven' het onderwerp?
Ik geef me hierbij ook op voor een volgende ronde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb ook nog wel interesse om mee te doen in een eventuele volgende ronde....
Vuur:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht! Nu snap ik er niks meer van
.
* Isdatzo gaat nog eens kijken.
Edit: als het nu niet klopt mag je me doodschieten. Damn
.
lol ik zie dit nu pasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk trapt Isdatzo![]()
Je hebt nog een fout gemaakt.
Van de vuur foto's hebben foto 1 en 2 drie stemmen gehad en niet foto 3 (mijn foto). Ik zit onterecht in de finale. Spliffy moet de finale spelen met de andere twee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |