quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo topic volgt.
* Isdatzo ook mee wil doen.
Handigste is denk ik om een lijstje bij te houden in de OP/fipo.
1. HMaster-II
2. Isdatzo
3.
ja dat hoor ik wel vaker he....quote:
Ah je hebt de regels niet gelezen....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jeeej!! hopen nu dat t eerste onderwerp naakten zijn
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eeeh Marjo jij mag alleen meedoen als je bij mij in t team zit...
anders ben jij uitgesloten van deelname
Schandelijke beperking van artistieke vrijheden trouwens...quote:
Je bent vrij om op eigen initiatief een showcase te openen hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Schandelijke beperking van artistieke vrijheden trouwens...
hier hetzelfde, ik werk meestal in het weekend dus heb het dan al druk genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind het een erg leuk idee, maar ik kom vaak al niet eens tot een wedstrijdfoto voor het lopende topic, dus ik word een "ik kijk graag mee naar wat anderen doen" persoon.
wat ontzettend jammer!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:33 schreef prupke het volgende:
sorry ynske ...
maar schrap mij maar van de lijst ....
ja jij maakt 1 foto van Aarde, HM2 en Isdatzo ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dus het is wel de bedoeling dat je t alleen maakt? en niet als groepje?
maar waarom zitten we in groepjes dan?
sorry beetje laat misschien maar ik vroeg aan hoedatzo hoe we t aan gaan pakken en die zei
dat je t alleen moest doen maar dat t een soort afval race is .. dan vraag ik me af waarom we in groepjes zijn opgedeeld...
( ik doe dit ff buiten de PM om zodat iedereen ff mee kan lezen..)
RL is belangrijker, hè. Denk dat iedereen er wel begrip voor heeft. Hoe is het met de auto? Veel schade?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
verdomme helemaal vergeten dit....
vanacht is er een poging gedaan mn auto te stelen en ben eigenlijk de hele middag daarmee
bezig geweest.... excuses aan mn team genoten...
ik weet de deadline is om 20:00 maar ga t niet redden denk ik... sorry
nou op zich valt t wel mee... maar het gezeik en gedoe eromheenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:28 schreef blue_funk het volgende:
[..]
RL is belangrijker, hè. Denk dat iedereen er wel begrip voor heeft. Hoe is het met de auto? Veel schade?
**
Foto is inmiddels verstuurd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |