Oh wij hebben dat wel een aantal keer gedaan hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Relaxt, is toch ook leuk? Ik bedoel, hoevaak per jaar mag je BBQ'en op school?.
Tuulijkquote:
Hoe ist hier?quote:
Goed hoor, alleen moe, kort geslapenquote:
Hetzelfdequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen moe, kort geslapen
Daaro?
Tof! Succesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hetzelfde
En ik moet weer gaan, helpen radio in auto bouwen![]()
Goh wat jammer nou.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
jawohl alleen danielgazza is ook gebanned
Danke, komt goed. Tot volgende week sowiesoquote:
oppermoderator mike had een fout gemaakt aangezien hij er blind vanuit ging dat ik r0bro was uiteraard was ik dat niet en kreeg ik een rectificatie via de mailquote:
Ik ben wel lief.quote:
En jullie werden niet uit de school getrapt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh wij hebben dat wel een aantal keer gedaan hoor. 3 tussenuren, iemand had een wegwerp bbq, AH zat om de hoek, vlees halen en lekker bbqen
.
Yeah, zin inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Danke, komt goed. Tot volgende week sowieso!!
dat was dan s0k zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
oppermoderator mike had een fout gemaakt aangezien hij er blind vanuit ging dat ik r0bro was uiteraard was ik dat niet en kreeg ik een rectificatie via de mail
Xalo isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
Waarom houdt iedereen van xalo en niet van mij? Ik heb maar 1 naamtopic en zij al 1000.
1001 nu.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
Waarom houdt iedereen van xalo en niet van mij? Ik heb maar 1 naamtopic en zij al 1000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |