Heeft Peter ook gedaan, daar heb je hem nooit over horen klagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds de zwaarste opdrachten gehad.
24 uur in de isoleercel en ook nog buiten slapen.
Ben ik het mee eens. De grootte van het platform is idd bepalend geweest voor de grootte van het schaalmodel. En dus ook voor het gebruik van het aantal luciferstokjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef Htje het volgende:
Maar door dat witte karton erbij te doen, ligt de grootte van
het grondvlak vast, en dat is één van de bepalende factoren
voor het aantal lucifers dat je in totaal nodig hebt.
Daarnaast wordt met het schaalmodel een suggestie gewekt
voor het aantal lagen dat ze in de hoogte moeten gebruiken
en de hoek van de pilaren. Een schaalmodel gebruik je als voorbeeld
lijkt me, ze zijn best wel één kant op gestuurd vind ik.
Hoe realistisch is het dat je van te voren kunt schatten hoeveel lucifers
je nodig hebt?
Ja, Bart riep iets over het water tegen Pim, en daarna vroeg hij of mensen nog even wilden douchen, die moesten dan opschieten zei hij.quote:
ik vroeg het me al af waarom er niet gestemd moet worden wie de opdracht krijgt ... Peter heeft er ook maar 1 gehad en daarna konden we weer een nieuwe 007 kiezen ... maar ja Jeroen heeft er ook 2 achter elkaar gehad ... ingewikkeld allemaal zo ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens....
Wat een voortrekkerij voor Marilin, alweer een opdracht.. laatst al biefstuk..snoep..cigaretten! !
maar nu hoor je de zeurpieten niet!
Sorry hoor, ik slaap liever een nachtje heerlijk in de frisse buitenlucht dan in zo'n rokerige muffe kelder! Of twee dagen bonen eten...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds de zwaarste opdrachten gehad.
24 uur in de isoleercel en ook nog buiten slapen.
Peter was niet alleen en op de helft van de opdracht ging hij uit de isoleer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Heeft Peter ook gedaan, daar heb je hem nooit over horen klagen.
Slapen = slapen en even wat tijd alleen in de Bunker lijkt mij niet zo'n grote ramp.
Neuhquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. De grootte van het platform is idd bepalend geweest voor de grootte van het schaalmodel. En dus ook voor het gebruik van het aantal luciferstokjes.
Ik gokte maar wat. Vond het wel logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, dat was een kouwe douche, net als Calimero. Spuit elf.![]()
Vroeg ik ook al idd, daarbij is dit niet een nieuwe 007 opdracht, maar een Fok!dracht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:47 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vroeg het me al af waarom er niet gestemd moet worden wie de opdracht krijgt ... Peter heeft er ook maar 1 gehad en daarna konden we weer een nieuwe 007 kiezen ... maar ja Jeroen heeft er ook 2 achter elkaar gehad ... ingewikkeld allemaal zo ...
Wat een luxe! Als je 24/7 bij elkaar op de lip zit... Is even in afzondering mogen zitten een heerlijke afwisseling...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Peter was niet alleen en op de helft van de opdracht ging hij uit de isoleer.
Marilien heeft in een week twee keer afgezonderd gezeten.
Nog maar een keertje dan, mooie meid, die Marielinquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
is niet nodig...
[ afbeelding ]
maar ik ben niet Bi![]()
één doos in bed vind ik meer dan genoeg.
Met spuit elf doel ik op mezelf. Het antwoord was al gegeven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:48 schreef Spooky4u het volgende:
Ik gokte maar wat. Vond het wel logisch eigenlijk.
dat één van de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Ze kunnen alle randen toch dubbele lucifers gebruiken
de kopjes zwavel zijn best dik. 80 gaat niet passen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Er zitten wel meer dan twintig lucifers in een doosje.
Tachtig benadert het aantal eerder, denk ik.
Oeh, dan hebben ze dus een toren gebouwd met?? Niet bestaande lucifers?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Er zitten wel meer dan twintig lucifers in een doosje.
Tachtig benadert het aantal eerder, denk ik.
Ik ook niet maar ik kan wél zien dat het een mooie meid isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Shauri het volgende:
[..]
Nog maar een keertje dan, mooie meid, die Marielin![]()
Bi ben ik ook niet btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |