zt ik ook aan te denken, en dan gewoon zeggen dat er werkzaamheden bij de eiffeltoren zijn en dat dat eenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, stort ze op een hoop en gooi er wat lijm overheen
Ze worden niet afgerekend op het feit dat ze er geen 5000 gebruikt hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaat het moeilijk worden om ze er op af te rekenen
dit dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:03 schreef snetje het volgende:
[..]
wat er binnen kwam ...
[ afbeelding ]
wat er over bleef ....
[ afbeelding ]
Maar voor het zelfde geld hebben ze die lui er 10000 gegevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ze worden niet afgerekend op het feit dat ze er geen 5000 gebruikt hebben
Netjes vragen mag bestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef Stefan het volgende:
Opdracht mislukt - wat vind jij er van?
Iedereen even stemmen of het is gehaald of niet
Hetzelfde geld telt niet, we kijken naar de feiten zoals die er nu liggenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar voor het zelfde geld hebben ze die lui er 10000 gegeven
Zo te zien hebben ze de helft gebruikt. Tè weinig imo.quote:
Omdat je dat bij quick quote niet ingesteld hebt..... even aanpassen in je instellingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:08 schreef Shauri het volgende:
Waarom heb ik bij een gewone post alleen posticons en als ik quote ook nog allerlei smileys????
Je kunt een snell reactie doen door dat veld onderaan te gebruiken maar ook de knop [reageer] bij de laatste optie zitten de smileys er wel bij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:08 schreef Shauri het volgende:
Waarom heb ik bij een gewone post alleen posticons en als ik quote ook nog allerlei smileys????
Omdat dat bij jou bovenin bij Opties zo ingevuld staatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:08 schreef Shauri het volgende:
Als je onderaan op "Reageer" klikt heb je die smilies ook bij een gewone post, bij een quickreply niet iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:08 schreef Shauri het volgende:
Dan moet je bij een gewone post even op : Reageren drukken. Krijg je ook de smileys.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:08 schreef Shauri het volgende:
geven jij en snetje dat ook door op het topic?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze de helft gebruikt. Tè weinig imo.
Kwestie van instellingen, ik heb ze bij quickreply ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als je onderaan op "Reageer" klikt heb je die smilies ook bij een gewone post, bij een quickreply niet idd
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
geven jij en snetje dat ook door op het topic?
Opdracht mislukt - wat vind jij er van?
thanks!
Kopijkat zeker weer!quote:
Jeej, ik nu ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kwestie van instellingen, ik heb ze bij quickreply ook
Gewoon opdracht mislukt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |