je bent echt wel bangquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Neen, ze beschuldigt ons echter wel van onwaarheden
Mooie woorden ditquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja beter worden zij en Beyoncé lesbisch met hun gekanker op mannen.
Ik zou d'r eerst uitkleden.quote:
Wanne gek zeg, dat is keizonde!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee jij hebt er wat aan dat ze het met Jay-Z doet.quote:
en dan veel filmpjes en foto's maken!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee joh! Filmen die hap. Ze zijn toch onbereikbaar voor ons gewone mannen. Dan maar lesbische filmpjes toch?quote:
Het gehoor bij mezelf uitschakelen is mij nog niet eerder gelukt, RSPCT als jij dat wel kanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
Lekker wijf man! Alleen daarom blijf ik gewoon kijken als ze op tv komt.
En waarom let je op de tekst als ze lekker is?
Ahhh, daar komen de feministische bitchesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Nadinarama het volgende:
TS voelt zich aangesproken? En dansen kan TS vast ook niet.....
Het doet je echt zeer, hè? Gooi het er maar uit dan...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ahhh, daar komen de feministische bitches
Waarom duurde het zolang?
Wederom mooie woorden van iemand die het wél begrijptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:44 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een kutlied zeg.
Stel je voor dat een man dat over vrouwen zou zingen, dan was de wereld te klein.
Hypocriete stinkhoer, lik het aanrecht schoon!!!
eensquote:
eensquote:marrokanen ook niet.
eensquote:Autochtone Nederlanders wel,
eensquote:ze is dus racistisch bezig
oneens: censuurquote:en moet gecensureerd worden.
eensquote:PS terechte klacht
Ze is totaal niet knap ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Koert het volgende:
Je moet ook niet naar de clip luisteren, maar kijken. Opgelost!
Dan heb jij zeker je ogen in je zak zitten ofsoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze is totaal niet knap ofzo.
Beyoncé gaat nog enigszins, maar ik moet het eigenlijk toch echt hebben van das Arische Reich!!
Gekleurde mensen zijn (vaak) lelijk
Dat is helaas ook wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee joh! Filmen die hap. Ze zijn toch onbereikbaar voor ons gewone mannen. Dan maar lesbische filmpjes toch?
zelfde wief.quote:
quote:
ja ik zou het prima vinden. Lekker met je kind golfen of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Gekke-Henkie het volgende:
tegewoordig is het andersom vrouwe moeten werken en mannen thuis zitten op de kindere passen
lijkt me wel goed idee eigenlijk
idd laten we de rollen maar eens omdraaienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja ik zou het prima vinden. Lekker met je kind golfen of zo
ik ken zon neger die zit elke dag op ze balkonnetje wiet te roken en die luistert de heletijd reggayquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:19 schreef BrickTop het volgende:
Dat liedje gaat alleen over negermannen, ja dan klopt de tekst wel.
Het zijn natuurlijk alleen weer blanken op die foto.
Ja, en gewoon een schoonmaakster inhuren voor het huishouden. Koken wil ik nog wel doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja ik zou het prima vinden. Lekker met je kind golfen of zo
zo zou het perfect zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Gekke-Henkie het volgende:
tegewoordig is het andersom vrouwe moeten werken en mannen thuis zitten op de kindere passen
lijkt me wel goed idee eigenlijk
Kijk díe is dan wel weer tof.quote:
whehehe, wat een figuurquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Infinti het volgende:
Hier het tegen argument.
`Every brick you see is there because a man put it there !`
"If you'd hit the treadmill a little more you'd be in front"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Infinti het volgende:
Hier het tegen argument.
`Every brick you see is there because a man put it there !`
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |