quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twččnte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lččnte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
volg die link naar die wiki eens en niet quoten uit de vorige OPquote:
Rustig rustig rustigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volg die link naar die wiki eens en niet quoten uit de vorige OP
Die stonden ook maar 1 keer goed ofzo in de laatste reeksenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, nou staan de namen niet meer onder elkaar
Dat is al heel lang niet meer zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
dat is al een tijdje zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In die van mij en die daarvoor stonden ze goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is al heel lang niet meer zo
Ben ik nog even mee bezig geweest, maar het mocht niet batenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Die stonden ook maar 1 keer goed ofzo in de laatste reeksen
mijn oude ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik zie dat mijn oude UI er nog in staat
Heb alleen maar gequote my friend!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zeik toch ook niet over die ajax-dingen hier?
Haphaphapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vraag alleen waarom ik er niet in sta...is dat zo'n stomme vraag?
Nogmaals:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vraag alleen waarom ik er niet in sta...is dat zo'n stomme vraag?
Afgelopen 5 weken niet, want ik zit nog met mijn schouder, wel nog met koninginnenacht geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Timo, klopt het dat ik jou zo goed als elke zaterdag in Atak zie?
Doe m'n best he om hier wat sfeer te makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Christiaan, sinds jij er bent gaan die topic's echt onwijs snel
Normaal keek ik 1x in het uur, en dan hadden we misschien net een nieuwe pagina, nou bijf ik maar nieuwe topics checken
Haha, Chris heeft leven in ToF geblazenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Christiaan, sinds jij er bent gaan die topic's echt onwijs snel
Normaal keek ik 1x in het uur, en dan hadden we misschien net een nieuwe pagina, nou bijf ik maar nieuwe topics checken
Morgenavond dus ook niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Afgelopen 5 weken niet, want ik zit nog met mijn schouder, wel nog met koninginnenacht geweest.
Maar daarvoor inderdaad wel
Naar de Mac?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
MIsschien moeten we zelfs een plu meenemen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mweh, Ajax hoort niet in het Twente topic thuis. Dus hoort niet in de OP
Neejoh, als we gaan chillen in het volksparkquote:
Ja, maar Ajax dus niet van de streek Twente.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ben ook onderdeel van dit forum verdammt mall!
Volkspark = ... vroegah iig , het park der mannenliefdequote:
Met Ajax eropquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik zie alleen maar Twente en Heracles foto's
Oh. Never heard of that.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Volkspark = ... vroegah iig , het park der mannenliefde![]()
Had ik niet eens gezien, jammer dat ik niet meer kan editten zegquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezien, jammer dat ik niet meer kan editten zeg![]()
En wanneer ga jij chillen in 't volkspark?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neejoh, als we gaan chillen in het volkspark
Vanmiddagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En wanneer ga jij chillen in 't volkspark?
Dat lukt nog wel .....quote:
Buienradar is aardig voor je vanmiddag denk ikquote:
Wat moet gij daar doen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Om half 1 moet ik namelijk voor ROC de Maere staan
Op mijn weerdingetje in mn sidebar staat dat er kans is op regen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Buienradar is aardig voor je vanmiddag denk ik
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn weerdingetje in mn sidebar staat dat er kans is op regen.
Mn beste dinnetje ophalen en een andere chickie daar opwachtenquote:
Eerst crewmeeting van de Mc, wat altijd heel gezellig is.quote:
Aaah, playerin in tha houseeeequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mn beste dinnetje ophalen en een andere chickie daar opwachten
Player wat? Ik?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aaah, playerin in tha houseeee
Waar woon jij trouwens in Enschede?
"Wat doe jij dan?"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerst crewmeeting van de Mc, wat altijd heel gezellig is.
En daarna naar Manon toe
Hogelandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Player wat? Ik?
Stroinkslanden, jij dan?
Whahahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
"Wat doe jij dan?"
- Hamburgers
" WTF IK DOE DAT OOK!!!!"
-ik mag jou nu al!
" Swa , swa, ZIJ DOET OOK DE HAMBURGERS?
- - Dat meen je fucking niet mocro?
" Jaaaaaa kleineee wereldtjeee"
Euh, ... kameraad helpen sjouwen morgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat ga je doen dit weekend?
Ik ga ondertussen water halen
TIS OOK NOOIT GOED!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef rulerofdeath het volgende:
om mij hoeven die voetbalplaatjes ook niet in de OP
we hebben wel eens een veel langere OP gehad met daarin info over FCT en Heracles, maar die is toen ingekort.
die banner+volkslied+namenlijst vind ik wel voldoende.
En jij?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat ga je doen dit weekend?
Ik ga ondertussen water halen
In Afrika zijn ze niet snellerquote:
ze kunnen wel harder lopenquote:
Die rennen zo 10 KM in een paar min. voor een blikje colaquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeiedag, doe is kalm an met die posts
Heracles
Wat lees ik daar, morgenavond bij jou indrinken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn weekend is slapen bij Manon, morgen overdag werken, 's avonds bij mij thuis indrinken met mn chickies, en daarna uit. En zondag voetbal kijken in de Veste
Als jij eventjes je best doetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor 12 uur deze nog vol? Gaan we dat redden?
Ontmoeten jullie gelijk mijn meisjequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ontmoeten jullie gelijk mijn meisje
Wat is er nou eigenlijk leuk aan Atak?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Timo heeft haar wel eens gezien, als hij goed heeft opgelet in Atak
Zo'n beetje al mn vrienden komen daar, ennn de sfeer is er gezellig, ennn de muziekquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat is er nou eigenlijk leuk aan Atak?
1 keer geweest,....
Aspen valleyquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo'n beetje al mn vrienden komen daar, ennn de sfeer is er gezellig, ennn de muziek
Ja dat is natuurlijk wél een voordeelquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
GezelliiigMet 2 chickies op mn bed
Het is ook geen chill weerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volkspark word m ook niet. Ze komen hierheen
Oh ik dacht deze pagina vol om 12:00quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wuahahaah. Maar dan ga ik nu maar even eten. Aangezien we 12 uur toch niet meer redden.
Eetsequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wuahahaah. Maar dan ga ik nu maar even eten. Aangezien we 12 uur toch niet meer redden.
Jeeeuj 4e paginaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog 9 minuten. Dat gaan we niet redden
Lol met die Avatar ernaastquote:
Wat is er mis met Perez?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lol met die Avatar ernaast![]()
Ik ga maar eens wat anders doen, genoeg ge-slow/fast-chat hier.
ooh haha jij hebt webicoons uitstaan ofwat, ik zie Perez als avaterquote:
Huh, webicoons? Dat is toch gewoon een Avatar punt klaar?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh haha jij hebt webicoons uitstaan ofwat, ik zie Perez als avater
UI heet datquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Huh, webicoons? Dat is toch gewoon een Avatar punt klaar?
Technologie van tegenwoordig snap er de ballen van
Hoi, lekker gegeten ?quote:
Mooi, wat heb je gegeten ?quote:
of had ik dat niet goed gelezen?quote:
Nou nee. Wil best een ToF-meet hier organiseren, maar dan wel op een dag dat mn ouders weg zijnquote:
tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou nee. Wil best een ToF-meet hier organiseren, maar dan wel op een dag dat mn ouders weg zijn
quote:
Yup, heb gisteravond 3,5 uur lang bezig gezeten met uitsorterenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het nog goedgekomen met de post?
hoeveel adressen hej in totaal?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, heb gisteravond 3,5 uur lang bezig gezeten met uitsorteren
- 2 lange straten met even en oneven nummers
- 3 lange straten met alleen even nummers
> 2 straten eerst op even en oneven, daarna groeperen op huisnummer (stapeltjes van 2-10, 12-20, ... 230-238), en daarna echt op volgorde
> 3 straten groeperen op huisnummer (zelfde verhaal)
M'n hele vloer lag bezaaid met postEn dat allemaal dankzij die klote postcode loterij met die blije harses van Hennie Huisman op de voorkant
En zometeen bezorgen!
bliksems. hoe breng je dat rond? met de fiets?quote:
Femkequote:
ik kan er niets aan doenquote:
Yupquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems. hoe breng je dat rond? met de fiets?
kun je alles in 1 tas kwijt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
YupFietsje in het midden van de straat zetten, post uit de fietstas halen ende gaan met die banaan!
2 fietstassen moet lukken, en anders rij ik gewoon 2xquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je alles in 1 tas kwijt?
lijkt me toch niet.
is het trouwens nog in de buurt van waar je woont?
16 16 en 18 punten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Femke
hoe is je nederlands gegaan?
arme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van de hoeveel?quote:
dat is dan ook nog ideaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2 fietstassen moet lukken, en anders rij ik gewoon 2xJa, mijn postwijkje ligt zowat naast de deur, dus das ook tof 14.gif
oow, dat lijkt me ruim voldoendequote:
quote:
vast welquote:
tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, in de zomer mogen jullie best een keer langs komen, in mijn 3 weken alleenthuiszijn
Doen wequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, in de zomer mogen jullie best een keer langs komen, in mijn 3 weken alleenthuiszijn
Het wordt dus 2x fietsen (misschien zelfs 3x) aangezien er max 5, van de 11 pakketjes die ik er in totaal van gemaakt heb, in mn fietstassen passenquote:
Kom ik wa met de ootooooooquote:
Hulde, goed gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Wat een rust hier!![]()
Net mn rijbewijs opgehaald!
Ik rijd wel richting Almelo!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hulde, goed gedaan![]()
Ben ik blij dat ik de eerstkomende tijd niet in Nijverdal kom
gelukkig hoef ik niet zo vaak in Nijverdal of Almelo te zijnquote:
Enschede kom ik ook regelmatig!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik niet zo vaak in Nijverdal of Almelo te zijn
Het gat waar rudolfke woont, kom je vast niet zo vaakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Enschede kom ik ook regelmatig!
psst, hij woont in St Isidorushoeve (ofzoietsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Enschede kom ik ook regelmatig!
helemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
psst, hij woont in St Isidorushoeve (ofzoiets)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Het gat waar rudolfke woont, kom je vast niet zo vaak
Hoort dat niet bij Enschede dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
psst, hij woont in St Isidorushoeve (ofzoiets)
Haaksbergenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Hoort dat niet bij Enschede dan?
Laten we niet over Almelo en omliggende hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Haaksbergen, Enschede... What's the difference?
Dat het beide verschillende gemeenten zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Allemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Een verlaat examenfeestje in de zomer!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn kaartje voor ZC geprint
Fem, jij geeft een examenfeestje?
ooh, maar de uitslag krijg je dan toch pas de 19e?quote:
Precies, ben al te vaak in Enschede...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Allemaalofniet
?
Hier ga ik geen vrienden mee maken![]()
Dat mag bestquote:
18e, tussen 3 en 4 kan ik gebeld wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh, maar de uitslag krijg je dan toch pas de 19e?
ooh oke.quote:
Mijn grote zus is dan thuisquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh oke.
ik vind mijn tijd iets fijner, kan tussen 9 en 10 gebeld worden.
zit je niet zo de hele dag te stressen
ik ben nu ook in almeloquote:
zeg, wil je het niet gekker maken dan het isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Hoort dat niet bij Enschede dan?
hier net ook een buitjequote:
volgens mij was ik toen met m'n brommer bezig ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Samzz het volgende:
Dat had ik ook, tussen 9 en 10
Alleen zat ik in Wenen en belde mama dat ik geslaagd was
Pak de trein?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik ben nu ook in almelo
zo fietsen, 10 km
Right, de trein naar Fleringen.quote:
Aah sorryquote:
quote:
Mhoa valt nog best mee vind ik, 2 pagina's in tig uurquote:
Hoelaat ben je begonnen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, was om 17:15 klaar met mn wijkHeb de laatste grote straat in een hoosbui gedaan, uiteraard zonder jas, want toen ik begon was het heerlijk weer
Rond 2 uur, en had daarna ff tussen vracht 1 en 2 een kwartier koffiepauze genomen thuisquote:
Ja geniet maar van een ander z'n foutenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:57 schreef Samzz het volgende:
Hier is het nog wel droog... nog wel. T is helemaal grijs buiten.
Hahaha, ik lach me dood, meisje heeft gefokt met een homozygote bonte hengst maar heeft een effen gekleurd veulen gekregen met enkel witte benen en een blesEn maar zeggen dat ie niet bont is...
Jij ziet het al voor je he, met een voorbindlulquote:
Het is gewoon een bont veulen. Een minimaal witte tobiano. Genetisch bont, fenotypisch effen. Maar dat wil er bij haar niet in. Homozygoot geeft altijd bont.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja geniet maar van een ander z'n fouten
Ik moet dat toch even op google opzoeken, code-taal dat paardgebeuren
Wat jij wil lieve schatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een bont veulen. Een minimaal witte tobiano. Genetisch bont, fenotypisch effen. Maar dat wil er bij haar niet in. Homozygoot geeft altijd bont.
Waar heeft een hengst een voorbindlul voor nodig?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij ziet het al voor je he, met een voorbindlul
juist, dat jah!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een bont veulen. Een minimaal witte tobiano. Genetisch bont, fenotypisch effen. Maar dat wil er bij haar niet in. Homozygoot geeft altijd bont.
Zij fokt het paard toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar heeft een hengst een voorbindlul voor nodig?
Ik heb het gevoel dat je het alleen maar over sigaren hebt sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:10 schreef Samzz het volgende:
Beide dieren zijn overigens bont, de linkse draagt zowel sabino als tobiano, de rechtse is een homozygote tobiano. De linkse vind ik leuker
Zal je nog verbazen hoeveel kleuren een paard kan hebben. Maar het moet je wel intresseren, anders is het doodsaaiquote:
Toch niet... Er zijn gewoon veel verschillende typen bont.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je het alleen maar over sigaren hebt sorry
Precies, dat wilde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tobiano is gewoon een moeilijk woord voor, wit paard met vlekken die bruin zijn ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet... Er zijn gewoon veel verschillende typen bont.
- Tobiano
Nee... Tobiano is een type bont dat vlekken in een bepaalde vorm en op een bepaalde plaats veroorzaakt. Tobiano paarden hebben kleur op de borst en de flanken. Overo paarden hebben over het hele lichaam rillige vlekken. Splash paarden hebben een wit hoofd en hoge witte benen, het wit komt altijd van beneden. Rabicano paarden hebben roan vorming en een witte staartaanzet, Sabino's hebben witte benen, wit aan het hoofd en een witte onderlip, vaak ook roan vorming, Frame paarden hebben een witte vlek die omrand is door kleur.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tobiano is gewoon een moeilijk woord voor, wit paard met vlekken die bruin zijn ?
Daar ga ik vannacht eens goed over nadenken met een pot bierquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Tobiano is een type bont dat vlekken in een bepaalde vorm en op een bepaalde plaats veroorzaakt. Tobiano paarden hebben kleur op de borst en de flanken. Overo paarden hebben over het hele lichaam rillige vlekken. Splash paarden hebben een wit hoofd en hoge witte benen, het wit komt altijd van beneden. Rabicano paarden hebben roan vorming en een witte staartaanzet, Sabino's hebben witte benen, wit aan het hoofd en een witte onderlip, vaak ook roan vorming, Frame paarden hebben een witte vlek die omrand is door kleur.
Nathaliequote:
Werkt toch niet. Die patronen moet je gezien hebben voor je weet hoe ze eruit zien. En het is alleen leuk als het je ook echt intresseert en dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Daar ga ik vannacht eens goed over nadenken met een pot bier
Jepquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nathalie
En uitgechilled met je chickies?
Noh niet zo negatief jongedamequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werkt toch niet. Die patronen moet je gezien hebben voor je weet hoe ze eruit zien. En het is alleen leuk als het je ook echt intresseert en dat betwijfel ik.
Ik kan me niet voorstellen dat het je ook maar een donder intresseertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |