quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
volg die link naar die wiki eens en niet quoten uit de vorige OPquote:
Rustig rustig rustigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volg die link naar die wiki eens en niet quoten uit de vorige OP
Die stonden ook maar 1 keer goed ofzo in de laatste reeksenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, nou staan de namen niet meer onder elkaar
Dat is al heel lang niet meer zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
dat is al een tijdje zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In die van mij en die daarvoor stonden ze goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is al heel lang niet meer zo
Ben ik nog even mee bezig geweest, maar het mocht niet batenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Die stonden ook maar 1 keer goed ofzo in de laatste reeksen
mijn oude ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik zie dat mijn oude UI er nog in staat
Heb alleen maar gequote my friend!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zeik toch ook niet over die ajax-dingen hier?
Haphaphapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vraag alleen waarom ik er niet in sta...is dat zo'n stomme vraag?
Nogmaals:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vraag alleen waarom ik er niet in sta...is dat zo'n stomme vraag?
Afgelopen 5 weken niet, want ik zit nog met mijn schouder, wel nog met koninginnenacht geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Timo, klopt het dat ik jou zo goed als elke zaterdag in Atak zie?
Doe m'n best he om hier wat sfeer te makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Christiaan, sinds jij er bent gaan die topic's echt onwijs snel
Normaal keek ik 1x in het uur, en dan hadden we misschien net een nieuwe pagina, nou bijf ik maar nieuwe topics checken
Haha, Chris heeft leven in ToF geblazenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Christiaan, sinds jij er bent gaan die topic's echt onwijs snel
Normaal keek ik 1x in het uur, en dan hadden we misschien net een nieuwe pagina, nou bijf ik maar nieuwe topics checken
Morgenavond dus ook niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Afgelopen 5 weken niet, want ik zit nog met mijn schouder, wel nog met koninginnenacht geweest.
Maar daarvoor inderdaad wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |