quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat ik in een psychiatrische kliniek werk...
Ik kan dat ook maar met moeite inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Ik kan juist niet slapen in een warm bed
Terwijl ik dit las, deed ik precies dat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef checkout het volgende:
ik heb dat ik heel vaak met mijn vingers tegen elkaar aan schuur, om het vuil eruit te halen terwijl ik makkelijk net mijn handen heb gewassen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Rasher het volgende:
[tic]
[nog een tic]
[NOG een tic]
[NOG VEEL MEER TICS]
Heb nog wat tics overgeslagen, maar best veel die in dit topic staan heb ik ook.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef stievun1234 het volgende:
Als ik een sleutel of geld in m'n zak heb, om de 3 minuten voelen of het er nog inzit.
quote:
Zéér bekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
Bij standaard stoeptegels probeer ik altijd bij elke stap slecht 1 tegel over te slaan. Echter zijn mijn passen te groot, of de tegels te klein
Die tic heb ik ook. Pas dacht ik dat het van de zotte was dat ik dat maar bleef controleren en wilde proberen ermee te stoppen. Toen stond hij een klein stukje openquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef Lamon het volgende:
-10 keer per dag checken of de koelkast wel goed dicht zit (ervaring leert dat dit trouwens helemaal niet zo onverstandig is)
Gastquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:08 schreef Vuile het volgende:
Overal waar ik kom check ik wat mijn overlevingskansen zijn mocht er een zombie uitbraak komen.
Dus hoeveel sterke mannen er zijn, wie er problemen kunnen gaan leveren tijdens een zombie belegering, wat voor wapens er zijn, waar de dichtstbijzijnde winkels etc. zijn. Gebeurt meestal onbewust en duurt niet langer dan een minuut, maar ik ben in ieder geval voorbereid als er zombies komen.
Dat heb ik ook heel erg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:52 schreef San0201 het volgende:
Er komen me een aantal dingen hier wel bekend voor.
....
Verder heb ik van mijn moeder, en opa een tic overgenomen. Die krijgen soms spontaan liedjes in hun hoofd als ze een bepaald woord horen. Zo had ik een tijdje geleden een vergadering op het werk. En mijn manager begon een zin met "Don't you". Heel de dag "Don't you ... forget about me" zitten neurien.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:17 schreef speedy_kevin het volgende:
Na een gesprek te hebben gehad loop ik dat in mijn hoofd nog vele keren na en ga ik twijfelen of ik wel het juiste heb gezegd en wat ik dan beter had kunnen zeggen.
Soms heb ik dan daarna een kut gevoel om iets wat ik gezecht heb terwijl het eigenlijk nergens over gaat
Herkenbaar, maar dan eigenlijk alleen in periodes van verliefdheidquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:17 schreef speedy_kevin het volgende:
Na een gesprek te hebben gehad loop ik dat in mijn hoofd nog vele keren na en ga ik twijfelen of ik wel het juiste heb gezegd en wat ik dan beter had kunnen zeggen.
Soms heb ik dan daarna een kut gevoel om iets wat ik gezecht heb terwijl het eigenlijk nergens over gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |