haha die snoepkettingen komen me bekend voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
Ik controleer trouwens ook tig keer of ik écht mijn autolampen uit heb gedaan als ik uitgestapt ben, ondanks dat ik zo'n zoemertje erin heb zitten![]()
1 keer vergeten is geleerd voor het leven zeg maar
En als ik een snoepketting eet dan knip ik de ketting open en dump ik de snoepjes in een schaaltje en eet ik altijd de witte en gele als laatste (die vind ik het lekkerst)
Bijproduct van mijn intelligentiequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef Geranium_Opa het volgende:
Veel mensen met autistische trekjes hier
Deze is erg leuk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Rasher het volgende:
Het interesseert me werkelijk geen zak maar ik kijk gek genoeg bijna elke dag om 13:37 op de klok, rechtsonderin de taakbalk. Zowel thuis als op het werk. Als ik hiervoor de kans heb gemist, omdat ik niet achter een computer zat, dan heb ik het gevoel dat ik iets gemist heb en probeer ik de volgende dag deze grote kans niet te missen.
quote:
Die vond ik leukquote:Collega heeft me hierdoor drumles gegeven Zodat ik meer variaties kan drummen. Hij heeft last van dezelfde tic.
Ik ga hier ook erg ver in.quote:
Vast wel, je onthoudt dat alleen niet. Sowieso is het niet toeval dat je om 13.37 rechts onderin je taakbalk kijkt. Je hersenen nemen 13.37 waar en denken: HEEEY KIJK!!, 13.37 JEWEET MAN. En dan kijk je.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:43 schreef Rasher het volgende:
Oh, en hoewel ik nog nooit om 13:36 of 13:38 op de klok heb gekeken baal ik wel altijd als ik een bedrag van 1338,- ofzo tegenkom. "Gemiste kans." denk ik dan. Besteed dan ook minder aandacht aan de aangifte.
Ik ga het proberen. Hoewel ik wel echt m'n ogen/hoofd moet draaien om de klok te kunnen zien. Heb op het werk en thuis best een grote monitor plus slechte ogen. Je hebt wel een punt natuurlijk, ik kijk vaker dan 1 keer per dag op de klok en omdat ik 1 getal leuk vindt, vergeet ik de rest. De andere keren rond ik de tijd altijd af op 5 minuten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast wel, je onthoudt dat alleen niet. Sowieso is het niet toeval dat je om 13.37 rechts onderin je taakbalk kijkt. Je hersenen nemen 13.37 waar en denken: HEEEY KIJK!!, 13.37 JEWEET MAN. En dan kijk je.
Vraag je collega maar eens om je computer-klok een random paar minuten te veranderen (naar voor, achter.. maakt niet uit). Denk dat je 't dan nog steeds doet.
Oh ja, dat was ik nog vergeten, ik praat ook mijn eten. En het eten praat terug. Ik doe de stemmetjes. Daarstraks had ik nog een krijsende paprika, ik kwam met een mes op 'm af.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:18 schreef Plums het volgende:
Tegen voorwerpen praten als ik ergens alleen ben.
Als ik ergens loop ofzo, en ik krijg t gevoel dat t niet 'goed' was, t net zo vaak doen tot t wel goed is.
Of als een vinger aan mn linkerhand ergens langsschuurt oid, dan moet dat ook met de rechtervinger. En daar tzelfde verhaal met als t niet 'goed' voelt, net zolang blijven doen tot t wel goed voelt.
Hindert verder niet ofzo, kan ook stoppen als ik tegen mezelf zeg dat ik écht moet kappen.
Dat is mij gelukkig nog niet overkomen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik nog vergeten, ik praat ook mijn eten. En het eten praat terug. Ik doe de stemmetjes. Daarstraks had ik nog een krijsende paprika, ik kwam met een mes op 'm af.
Ja, maar jij doet het wanneer je in je eentje bent. Ik heb op mijn werk ook wel eens een heel geanimeerd gesprek gevoerd met een kopieerapparaat dat weigerde om te kopiëren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is mij gelukkig nog niet overkomen.![]()
Dingen praten vanzelf tegen mij, in mn hoofd..Hoe en waar ze willen liggen etc.
Dat kan ik inderdaad nog net in de hand houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet het wanneer je in je eentje bent. Ik heb op mijn werk ook wel eens een heel geanimeerd gesprek gevoerd met een kopieerapparaat dat weigerde om te kopiëren.
Het voordeel is wel dat ik in een psychiatrische kliniek werk...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad nog net in de hand houden.![]()
Zat vandaag wel bij een belangrijk gesprek hardop te praten tegen de ruimte toen de meneer waarmee ik afspraak had even weg was. Security begon me raar aan te kijken en toen ben ik maar even wat gaan lezen zodat ik stopte met praten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat ik in een psychiatrische kliniek werk...
Ik kan dat ook maar met moeite inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Ik kan juist niet slapen in een warm bed
Terwijl ik dit las, deed ik precies dat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef checkout het volgende:
ik heb dat ik heel vaak met mijn vingers tegen elkaar aan schuur, om het vuil eruit te halen terwijl ik makkelijk net mijn handen heb gewassen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Rasher het volgende:
[tic]
[nog een tic]
[NOG een tic]
[NOG VEEL MEER TICS]
Heb nog wat tics overgeslagen, maar best veel die in dit topic staan heb ik ook.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef stievun1234 het volgende:
Als ik een sleutel of geld in m'n zak heb, om de 3 minuten voelen of het er nog inzit.
quote:
Zéér bekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
Bij standaard stoeptegels probeer ik altijd bij elke stap slecht 1 tegel over te slaan. Echter zijn mijn passen te groot, of de tegels te klein
Die tic heb ik ook. Pas dacht ik dat het van de zotte was dat ik dat maar bleef controleren en wilde proberen ermee te stoppen. Toen stond hij een klein stukje openquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef Lamon het volgende:
-10 keer per dag checken of de koelkast wel goed dicht zit (ervaring leert dat dit trouwens helemaal niet zo onverstandig is)
Gastquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:08 schreef Vuile het volgende:
Overal waar ik kom check ik wat mijn overlevingskansen zijn mocht er een zombie uitbraak komen.
Dus hoeveel sterke mannen er zijn, wie er problemen kunnen gaan leveren tijdens een zombie belegering, wat voor wapens er zijn, waar de dichtstbijzijnde winkels etc. zijn. Gebeurt meestal onbewust en duurt niet langer dan een minuut, maar ik ben in ieder geval voorbereid als er zombies komen.
Dat heb ik ook heel erg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:52 schreef San0201 het volgende:
Er komen me een aantal dingen hier wel bekend voor.
....
Verder heb ik van mijn moeder, en opa een tic overgenomen. Die krijgen soms spontaan liedjes in hun hoofd als ze een bepaald woord horen. Zo had ik een tijdje geleden een vergadering op het werk. En mijn manager begon een zin met "Don't you". Heel de dag "Don't you ... forget about me" zitten neurien.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:17 schreef speedy_kevin het volgende:
Na een gesprek te hebben gehad loop ik dat in mijn hoofd nog vele keren na en ga ik twijfelen of ik wel het juiste heb gezegd en wat ik dan beter had kunnen zeggen.
Soms heb ik dan daarna een kut gevoel om iets wat ik gezecht heb terwijl het eigenlijk nergens over gaat
Herkenbaar, maar dan eigenlijk alleen in periodes van verliefdheidquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:17 schreef speedy_kevin het volgende:
Na een gesprek te hebben gehad loop ik dat in mijn hoofd nog vele keren na en ga ik twijfelen of ik wel het juiste heb gezegd en wat ik dan beter had kunnen zeggen.
Soms heb ik dan daarna een kut gevoel om iets wat ik gezecht heb terwijl het eigenlijk nergens over gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |