Nou met de hoeveelheid mest die er jaarlijks gedumpt wordt tussen die ijzeren lijnen zou me dat niets verbazenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef steeg het volgende:
wie gaat er nou naar de rails kijken, wat verwacht je dan te vinden, madeliefjes?
Wie heeft er nou anno 2009 wc's die direct op het spoor lozenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef steeg het volgende:
wie gaat er nou naar de rails kijken, wat verwacht je dan te vinden, madeliefjes?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:57 schreef steeg het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat er een of andere flapdrol het hele perron 's nachts onder staat te pissenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie heeft er nou anno 2009 wc's die direct op het spoor lozen
Zelfs Armenië en Albanië hebben dat niet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef TNA het volgende:
Het is tijd voor een Sanibroyeur in iedere trein!
God, wat fijn om dat woord eens te kunnen gebruiken
Een woord.. dat je niet vaak hoort..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef TNA het volgende:
Het is tijd voor een Sanibroyeur in iedere trein!
God, wat fijn om dat woord eens te kunnen gebruiken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:16 schreef J.Herrer het volgende:
lol ik was een keer zo op station aan het wachten en toen zag ik zo'n drolletje spoelen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker uitgebreid gaan schijten als je trein op Schiphol staat, en als je trein dan wegrijd ligt er een mooie hoop tussen de rails
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |