Ik moet 'em hier in Utrecht ook nog vinden. Ik vermoed dat ze in een muffig kamertje ergens op de Drift samenkomen om eens flink te debatteren over twee extra computers op een studeertafel bij de sectie sociale wetenschap in de UBUquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:45 schreef -Beer- het volgende:
Herkenbaar, al 20x een appel/sinaasappelsap aangeboden gekregen. Ik snap het ook niet, een studentenpartij? Is er ergens een studentenparlement in de UvA ?
Je studeert egyptologie met één medestudent?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:06 schreef eQuaL het volgende:
Mijn studie is nog net niet opgeheven dankzij de universiteitsraad (helft student, helft personeel) die het besluit van het college van bestuur doodleuk blokkeerde, dus soms kunnen ze zeker doorslaggevend zijn!
Egyptologie is fakking coolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Je studeert egyptologie met één medestudent?
Regio Rotterdam is het helemaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:47 schreef beverton het volgende:
UvA is toch overrated en die grafstad al helemaal
Dat toontje alleen al. Lekker fris en blits. 'He medestudent, ik sta hier wel voor lul, maar ja, we staan hier voor jou!'.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:13 schreef Seneca het volgende:
Beste student exacte wetenschappen,
Zoals je vast al gemerkt hebt staan er bij elke ingang van het W&N-gebouw mensen
in gekleurde polo's die je een paar keer per dag vragen of je al wel gestemd
hebt. En dat terwijl je gewoon naar je college wilt. Waarom staan ze daar?
Hebben ze niets beters te doen? Wat proberen ze te bereiken?
Maak je geen zorgen, we staan je niet de hele dag lastig te vallen omdat we dat
zo leuk vinden. Wij willen ook gewoon een college volgen. Maar dan wel een goed
college, gegeven door docenten met goede didactische vaardigheden. In een lokaal
dat goed geventileerd is. We willen computerzalen die niet overvol zijn. We
willen een ruime tijd van tevoren weten wat de tentamenstof is en dat het
tentamen op tijd is nagekeken. Dit vinden we zo belangrijk dat we daar het
komende jaar veel tijd in willen steken, om de faculteit FEW beter te maken voor
alle studenten.
Hiervoor hebben we wel je steun nodig, zodat we kunnen aantonen dat we niet
zomaar een groepje kritische studenten zijn, maar dat we een groot aantal
studenten vertegenwoordigen. Met jouw steun kunnen we meer bereiken!
Ik ben door dit topic uit verveling gaan stemmenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik onthoud me ook van iedere stem.
je moet bij ons inloggen . met een aparte code die fucking niemand weet !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:25 schreef Repeat het volgende:
Fucking irritant idd. Opkomst is ook altijd bedroevend. Volgens mij halen ze de 10% niet eens bij ons en dat terwijl je via het internet moet stemmen
Goh, wist niet dat genen zich bij jullie verkiesbaar mogen stellen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef P.F het volgende:
Je moet voor de grap eens die tekstjes lezen die de genen die zich verkiesbaar hebben gesteld van de HvA hebben geschreven
Of die ene: Ey Bakra! Stem Cindy!
Hou het straat! Stem Cindy
(UvA!!!)
"Hallo, ik ben Wim-Jan en ik vind dat die tentamenstof best wel even later duidelijk gemaakt kan worden."quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef borisz het volgende:
De grap is ook dat 99% van de partijstandpunten hetzelfde zijn.
Uiteraard ook van een jaar of 19, net op de universiteit, willen zich nog inzetten om een verschil te maken zodat ze tegen paps en mams kunnen zeggen dat ze wel echt een functie hebben binnen de universiteit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:34 schreef Scaurus het volgende:
Meestal zijn het van die sociale wetenschappen-studentes die Ymke of Puck heten
Waarom? je bent er toch maar 2 jaar. bij wijze van dan ga je echt niet de rotzooi opruimen van anderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:45 schreef Scaurus het volgende:
Studentencommunicatie
Dan denk je: jongens, misschien een idee om eerst eens de administratie goed op orde te hebben?
Wat doen jullie dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom? je bent er toch maar 2 jaar. bij wijze van dan ga je echt niet de rotzooi opruimen van anderen.
Huhuh. Puur van die gesjeesde studenten die denken dat ze met een 'bestuursfunctie' op hun CV sneller carriere kunnen maken. En mij daarvoor voor hun karretje willen spannen. Dank je de koekoek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:20 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dat toontje alleen al. Lekker fris en blits. 'He medestudent, ik sta hier wel voor lul, maar ja, we staan hier voor jou!'.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
Huhuh. Puur van die gesjeesde studenten die denken dat ze met een 'bestuursfunctie' op hun CV sneller carriere kunnen maken. En mij daarvoor voor hun karretje willen spannen. Dank je de koekoek.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
Kheb maar ORAS gestemd, omdat ik een appel kreeg van ze
Alsof die groep Soggers ook maar iets toevoegd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
_!
Dat zie je dus ook heel vaak. Dat mensen gewoon stemmen omdat ze wat krijgen.
Waarom niet gewoon NIET stemmen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alsof die groep Soggers ook maar iets toevoegd.
Trouwens je kan hier maar op twee 'partijen' stemmen, dus het is al snel het een of het ander
Je kan blanco stemmen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alsof die groep Soggers ook maar iets toevoegd.
Trouwens je kan hier maar op twee 'partijen' stemmen, dus het is al snel het een of het ander
Grappigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Seneca het volgende:
Ik zou als proteststem gewoon op Wilders stemmen
Dat is helemaal kansloos.quote:
Zulke stemmers helpen het systeem naar de kloten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zulke stemmers helpen het systeem naar de kloten.
dat gaf bij mij ook de doorslagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
Dat had ik vorig jaar ook gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
Bij ons heb je niet van die kansloze mensenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso mensen die voor elk onbenullig ding een kutmail naar ALLSTUDENTS sturen
"HOOI MIJN IPOD IS GETOLE ALS JE HEM VIND OF DE DIEF BENT KUN HJE HEM ALSJTEBLEF TERGGEFE OF IN MIJNN TAS STOPPEBEDANKT! OHJA HHIJ IS ZWART!".
En nog erger, de mongooltjes die kettingmails doorsturen, met als toppunt een verhaaltje over een kind dat sexueel misbruikt werd door z'n vader. De titel? "Daddy! It hurts!".
Of de mensen die dan een boos mailtje terugsteren maar op reply all drukken
TS gaat 1 x per week naar college en zit de rest van te tijd anime te kijken achter zijn pctje. De enige ervaring die TS heeft met het regelen van dingen, is dat hij zelf ooit telefonisch een pizza besteld heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef Scaurus het volgende:
E\
Ook op de faculteit hangen overal posters. Op van die plakmuren kan je normaliter kijken of er nog een mooie lezing of concert komt. Zijn nu volgeplakt met slappe imitaties van 'echte' verkiezingsposters. Inclusief corporale rechtenballetjes die zo graag Alexander Pechtold willen zijn, en fris en fruitige groene sociale wetenschapstudentes in wie er een ware Femke Halsema schuilt.
Val mij niet met je hobby lastig. Stuur mij al helemaal geen mail om aan te sporen tot stemming, rector magnificus Yvonne de Rooy, want als jij een ruft wil laten, doe je het toch.
en van welke partij ben jij lijsttrekker?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:24 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
TS gaat 1 x per week naar college en zit de rest van te tijd anime te kijken achter zijn pctje. De enige ervaring die TS heeft met het regelen van dingen, is dat hij zelf ooit telefonisch een pizza besteld heeft.
TS denkt dat hij het ' goede studentenleven ' leeft. Hij heeft namelijk altijd een flesje bier in zijn hand en komt niet voor 12 uur uit bed. Zo doen de lullo's het toch ook?![]()
TS beseft niet dat de studentenwereld sinds de lullo-rage van midden jaren negentig total veranderd is, en bierdrinkende klaplopers niet meer als het hoogste goed ziet.
Men verwacht nu daadwerkelijk iets van de student. En in een wereld waarin er iets van je verwacht wordt, kunnen figuren als TS alleen maar aan het kortste eindje trekken. TS is jaloers omdat hij als systeembeheerder zal eindigen.![]()
Omdat ' die baantjesjagers' die wat naast hun studie gedaan hebben oneindig veel interessanter zijn voor de werkgevers van nu dan TS is...
De lullopartij, die terug wil naar de gouden tijden van toen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
en van welke partij ben jij lijsttrekker?
Alleen al om die verschrikkelijk agressieve promotie van hun zou ik al op de concurrent stemmen. Niet normaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:36 schreef Smart_ass het volgende:
Lijst Vuur.Heb het ook ergens opgespoten zien staan bij de uithof.
Ik heb wel mooi een elsevier, national geographic, 2 andere bladen, een ijsje en een heuse appel gescoord andersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:55 schreef Renesite het volgende:
GSB GRONINGENNNNN![]()
![]()
![]()
!
STEM SOG!!!!
'Wil je een panorama of een 'kijk', VERGEET NIET TE STEMMEN'
Grattyf op!
Hahaha ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Alleen al om die verschrikkelijk agressieve promotie van hun zou ik al op de concurrent stemmen. Niet normaal.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:24 schreef Rubber_Johnny het volgende:
TS gaat 1 x per week naar college en zit de rest van te tijd anime te kijken achter zijn pctje. De enige ervaring die TS heeft met het regelen van dingen, is dat hij zelf ooit telefonisch een pizza besteld heeft.
TS denkt dat hij het ' goede studentenleven ' leeft. Hij heeft namelijk altijd een flesje bier in zijn hand en komt niet voor 12 uur uit bed. Zo doen de lullo's het toch ook?![]()
TS beseft niet dat de studentenwereld sinds de lullo-rage van midden jaren negentig totaal veranderd is, en bierdrinkende klaplopers niet meer als het hoogste goed ziet.
Men verwacht nu daadwerkelijk iets van de student. En in een wereld waarin er iets van je verwacht wordt, kunnen figuren als TS alleen maar aan het kortste eindje trekken. TS is jaloers omdat hij als systeembeheerder zal eindigen.![]()
Omdat ' die baantjesjagers' die wat naast hun studie gedaan hebben oneindig veel interessanter zijn voor de werkgevers van nu dan TS is...
Je hebt gelijk, maar niet om de reden die jij denkt. De enige reden dat kansloze bestuursbaantjes op een Universiteit als interessant worden gezien, is dat de werkgevers van nu zelf ook die kansloze baantjes gehad hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:24 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
TS beseft niet dat de studentenwereld sinds de lullo-rage van midden jaren negentig totaal veranderd is, en bierdrinkende klaplopers niet meer als het hoogste goed ziet.
Werkgevers kicken vast op mensen die in één stuk tekst 15 verkeerde conclusies kunnen trekken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:24 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Voor het voorzitten van een borrelcommissie is inderdaad geen wereldschokkend talent nodig. Maar je kan je werkgever laten zien dat je tijdens je studie meer gedaan hebt dan autistisch op je kamer zitten..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar niet om de reden die jij denkt. De enige reden dat kansloze bestuursbaantjes op een Universiteit als interessant worden gezien, is dat de werkgevers van nu zelf ook die kansloze baantjes gehad hebben.
Maar wees gerust, zodra je in een baan terecht komt waarin je echt wat moet kunnen loop je vanzelf tegen de lamp met je 'bestuurservaring'
Die komt op mijn cv!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Rubber_Johnny het volgende:
autistisch op je kamer zitten..
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Die gasten die zich verkiesbaar stellen zijn ook altijd van die sjakies die in de tweede van de middelbare school al een wannabe zakenman of politicus waren. Van die figuren die vanaf hun 14e al gekleed in overhemd en pantalon naar de les Nederlands kwamen.
Alleen bij zeer kortzichtige en egocentrische wervers misschien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:22 schreef kingmob het volgende:
Volgens mij staat het bij het gemiddelde bedrijf inmiddels negatief op je CV
"Ok, die verneukt dus zijn/haar tijd met onbelangerijke rotzooi"
Zoiets heet old-boys network. We leven immers niet in een volstrekt egalitaire samenleving waar enkel je diploma's ertoe doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar niet om de reden die jij denkt. De enige reden dat kansloze bestuursbaantjes op een Universiteit als interessant worden gezien, is dat de werkgevers van nu zelf ook die kansloze baantjes gehad hebben.
Maar wees gerust, zodra je in een baan terecht komt waarin je echt wat moet kunnen loop je vanzelf tegen de lamp met je 'bestuurservaring'
Ik studeer niet met mijn 'toekomstige werkgever' in gedachten. Ik studeer omdat ik het interessant vind. Mijn cv interesseert me geen ene biet, dat is voor later.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Voor het voorzitten van een borrelcommissie is inderdaad geen wereldschokkend talent nodig. Maar je kan je werkgever laten zien dat je tijdens je studie meer gedaan hebt dan autistisch op je kamer zitten..
Studeren is meer dan op je kamer zitten en tentamenstof je kop rammen. Studie is een tijd van ontwikkeling, in een andere stad gaan wonen nieuwe ervaringen, uit uit je kringetje stappen. Als je bereid bent daar wat mee te doen, komen er vanzelf leuke dingen op je CV. En dat hoeven echt niet alleen bestuursjaartjes te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |