Vaak wel, maar als de douane je er net uitpikt, heb je wel een strafblad.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Powerkiwi het volgende:
Weet iemand of die bb-guns van DX de grens overkomen of niet?
is toch leuk speelgoed
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Negentien het volgende:
[..]
Vaak wel, maar als de douane je er net uitpikt, heb je wel een strafblad.
Kijk hier eens, daar moet vast wel iets tussenzitten. Je krijgt er ook gratis kinderen bij.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:09 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
hmm, da's toch een te groot risico, dat gaat 'm dus denk ik niet worden![]()
ik wil iets maar ik weet niet wat
Laat hem gewoon uit Belgie komen, dan ontwijk je douane. Ook heb je dan kwaliteit in huis. Je krijgt geen strafblad, wel een emailtje van een waarschuwing en dat het is ingenomen. Dat was bij een vriend van mij. En hij had iets ergers gekocht dan een bb gun.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Powerkiwi het volgende:
Weet iemand of die bb-guns van DX de grens overkomen of niet?
is toch leuk speelgoed
Ok, dan toch nog maar eens een ritje naar duitsland overwegen. waar koop je datquote:Op zondag 17 mei 2009 14:12 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Laat hem gewoon uit Belgie komen, dan ontwijk je douane. Ook heb je dan kwaliteit in huis. Je krijgt geen strafblad, wel een emailtje van een waarschuwing en dat het is ingenomen. Dat was bij een vriend van mij. En hij had iets ergers gekocht dan een bb gun.
wapenwinkelsquote:Op zondag 17 mei 2009 14:18 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ok, dan toch nog maar eens een ritje naar duitsland overwegen. waar koop je dat
http://www.der-hollander.de/quote:Op zondag 17 mei 2009 14:18 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Zoek ff op google op:quote:Op zondag 17 mei 2009 14:18 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
heb het gevonden, thanksquote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Zoek ff op google op:
airsoft marktplaza
Dan zie je iets van zilliondance.marktplaza.be
Daar kan je bestellen, hij gaat de grens over om je pakketje af te leveren bij een NL tnt.
Ja, hij woont in Lommel. Ligt dit bij de Nederlandse Grens (10 minuten rijden)quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Zoek ff op google op:
airsoft marktplaza
Dan zie je iets van zilliondance.marktplaza.be
Daar kan je bestellen, hij gaat de grens over om je pakketje af te leveren bij een NL tnt.
Klopt, ze zien er alleen wel een stukje minder gaaf uitquote:Op zondag 17 mei 2009 14:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Koop gewoon een luchtpistool mensen, legaal, krachtiger, duurzamer, preciezer en niet al te duur.
Mja, om met een plastic gun het risico te gaan nemen dat je een strafblad krijgt is mij het niet waard.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:47 schreef Negentien het volgende:
[..]
Klopt, ze zien er alleen wel een stukje minder gaaf uit
whihiquote:Op zondag 17 mei 2009 14:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Met mijn luchtpistool kun je zelfs duiven neerschieten, nog nooit gedaan overigens, voor de huillies.
Wehehe stel je voorquote:Op zondag 17 mei 2009 11:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
blijkt het een refurbished product te zijn
ROFLquote:If one uses their imagination, the options are limitless. One can construct a time bomb, hide a spy cam in it, use it to store marijuana, a wallet, can be used under the broken leg of a table to help lift and support it..throw it at someone, shove it up your rectum, line it up with cocaine and snort off it, claim its broken and ask for a replacement..
options are limitless for this multifunction dummy phone.
quote:Pen just the same, as written in description. Got to Ukraine for 9 days
Deze snap ik niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef Powerkiwi het volgende:
Die tjap komt uit Oekraïne, in een van z'n reviews staat
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |