Uhuh.quote:
Of spinnen?quote:
De acties van een ziek persoon vallen niet te begrijpen tenzij je zelf ziek bent. Het zegt veel over je als je het alleen al probeert.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef rikkiemoonen het volgende:
ik vind dat mensen eens moeten nadenken hoe ze reageren. of dit nu kunst is of niet deze vrouw wil een statement maken en dit is haar goed gelukt. als je hier je mond over opentrekt dan moet je eerst eens verdiepen in de beweegredenen van deze vrouw.
en voor de vegetariers onder ons die walgen van deze vrouw het zou best kunnen dat zij een van jullie is ze schud iedereen wel mooi wakker als je na gaat denken wat nu de bedoeling van deze actie is.
mooi dat mensen altijd al meteen weten hoe je in mekaar zit. denk niet dat je meteen iedereen kunt begrijpen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De acties van een ziek persoon vallen niet te begrijpen tenzij je zelf ziek bent. Het zegt veel over je als je het alleen al probeert.
Nee, heel simpel. De mensen daar verdienen er hun brood mee. Zij kunnen niet anders doen dan maar gehoorzamen aan zulke bedrijven en eten hebben, of sterven van de honger.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt daar niks tegen gegaan, want dat is voor Fokkers ver weg en een hele industrie verdient daar centjes mee. Zo'n individuele kunstenaar is daarmee veel makkelijker te pakken, want het zou wel eens je buurvrouw kunnen zijn die voor haar lol onschuldige katjes vermoord.
Ik ben het verder wel met je eens.
Dan is het nog niet ethisch verantwoord. Dat mensen graag dieren als objecten willen gebruiken is al vrij typisch, maar doe het dan wel op een diervriendelijke manier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, heel simpel. De mensen daar verdienen er hun brood mee. Zij kunnen niet anders doen dan maar gehoorzamen aan zulke bedrijven en eten hebben, of sterven van de honger.
Die Tinkerbell had best ergens anders als palletsorteerder aan de slag gekund ipv als kunstenaar. Kunstenaar zijn is gewoon een 'luxe'beroep met al die subsidies die je krijgt voor je rotzooi. Tinkerbell had een keuze om dit te doen, die mensen die in die industrie werken meestal niet.
Heet jij metuzalem?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:04 schreef DrDentz het volgende:
In de middeleeuwen gooiden we haar soort gewoon op de brandstapel. Heks.
lolquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef DrDentz het volgende:
Nee laat maar. Ik moet oppassen anders staat mijn quote in haar volgende boek met mijn foto + levensverhaal erbij.
Nee, misschien niet ethisch verantwoord. Maar als JIJ de keuze had tussen dat doen of sterven, zou je ook dat gaan doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan is het nog niet ethisch verantwoord. Dat mensen graag dieren als objecten willen gebruiken is al vrij typisch, maar doe het dan wel op een diervriendelijke manier.![]()
En kunstenaars krijgen echt niet zomaar een subsidie. Zeker in deze periode is het eerder een uitzondering dan gebruikelijk.
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:16 schreef ohshi.. het volgende:
Is er nou echt niemand die 'm snapt hier? Dit kan niet waar zijn.![]()
Waarschijnlijk is haar kat gewoon op een dag dood neer geflikkerd en besloot ze er eens leuk wat mensen mee uit de tent te lokken.
INTERNETHELD!!!!11111111quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef jpg97 het volgende:
Nou laat ik 'm niet tegenkomen want dan heeft ie onder het mom van "kunst" een schroevendraaier tussen zijn ogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |