quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:01 schreef huuphuup het volgende:
hey hij staat maar de piano speelt door!![]()
ooh nooees! spookpiano
mijn post niet gezien op t andere bankje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:02 schreef p_iglet het volgende:
zo hier nog maar een keertje...
iemand een leuk idee wat ik morgenochtend met Pepijn in rotterdam kan gaan doen??
ja die had ik gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn post niet gezien op t andere bankje?![]()
![]()
Is er geen kindervoorstelling in de schouwburg? of anders lekker het museumpark of park b/d euromast in bij mooi weer?
dat had k bij die vorige al met die spookpianoquote:
het is flink groot maar ik moet zeggen dat ik nooit gelet heb op speeltuinen enzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:05 schreef p_iglet het volgende:
[..]
ja die had ik gezien
maar kindervoorstellingen op vrijdagochtend onder schooltijd... vast niet...
museumpark vind ik niet leuk met Pepijn, maar ligt wel lekker dicht naast het erasmusmc,
park bij de euromast heeft dat een speeltuin dat je weet?
maritiem-museum heeft ook leuke dingen voor kleine kindjes maar ik weet niet vanaf welke leeftijd dat een beetje leuk is eigk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:06 schreef p_iglet het volgende:
centjes is geen probleem (naja binnen beschaafde perken dan), maar Pepijn gaat volgende maand al weer naar blijdorp en is er pas ngo geweest, en voor even een ochtendje vind ik dat dan toch te gek.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef Estrys het volgende:
wat doet die zeegroene/blauwe man daar?
Ik moet geen bepaalde tijd vol maken ofzo. Ik moet voor een vaccinatie en mantoux naar het ErasmusMC, maar Pepijn houd niet zo van reizen en vind het dan zo sneu om meteen weer terug naar huis te gaan. Vandaar dat ik ook nog wat leuks met hem wil doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maritiem-museum heeft ook leuke dingen voor kleine kindjes maar ik weet niet vanaf welke leeftijd dat een beetje leuk is eigk.
Anders pannenkoeken eten op de pannenkoekenboot?![]()
![]()
hoeveel tijd moet je volmaken?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is vast Hans Klok in dat blauwe pakkie
Omdat hij me dan gaat uitlachen en ik nog enkele maanden "NERD!" naar m'n hoofd geslingerd ga krijgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]doos!
![]()
waarom mag je lief et nie weten? Maar s goed, doen we
klinkt wel ok en er is ook niets mis mee maar ik vind het toch oersaaiquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:16 schreef pinquit het volgende:
klassiek geschoold. dat klinkt toch wel ok.
die hoge nootquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:
ik hoop dat er niks mis gaat
en jammer ja, dat ze er verder ook niet uitzien enzo.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:
doe mij een toppertje, en een breezeranananas!
Wat heb jij met wenkbrauwen ?quote:
dat riep ik dinsdag ook al!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hey Marc Marie Huijbrechts is er ook
Nee joh alleen zijn marmotjequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hey Marc Marie Huijbrechts is er ook
wat zijn we eensgezindquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:26 schreef pinquit het volgende:
oh en ik ben helemaal voor serbia![]()
![]()
![]()
(is dat servie ofzo?)
it's aliiivee!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef Dakota het volgende:
dat meisje denkt alleen maar 'haal die hamster bij me weg'
Ahhh gelukkig, nog iemand in deze songfestivalgekte die het niet kijkt!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Kijken jullie dat echt? Ik kijk nog liever naar reclames...
oiquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef skadhd het volgende:
Ik stem op mn buurvrouw!
Die stampt lekker door het huis waardoor ik van mn bank schudt en heeft wss een betere act in elkaar geschroeft dan andere landen.
Hier zijn wijOoooh wat zijn we goed!!!
![]()
nah, gewoon met de metro naar eendrachtsplein en daar overstappen op tram 4quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:33 schreef p_iglet het volgende:
Dat plaswijkpark ziet er leuk uit!! Ook voor Pepijn, maar dat is OV technisch weer een ramp
Naja wie weet dat hem dat wordt morgen, en anders loop ik wel een rondje op zoek naar de dichtstbijzijnde speeltuin.
uhm 25 minuten met tram 25 geeft 9292ov...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nah, gewoon met de metro naar eendrachtsplein en daar overstappen op tram 4duurt wel een minuutje of 10 voordat je er bent dan met de tram.
Hier es kijken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef p_iglet het volgende:
[..]
uhm 25 minuten met tram 25 geeft 9292ov...![]()
hun website zegt ook niets over tram 4
oh ja, songfestivalquote:
Dit zegt mijn 9292ov.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef p_iglet het volgende:
[..]
uhm 25 minuten met tram 25 geeft 9292ov...![]()
hun website zegt ook niets over tram 4
haha ja maar dan andersquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tis net carnaval festival uit de efteling zo![]()
jah Eftelingquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha ja maar dan anders![]()
jij en efteling
echt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
eftelingga ik woensdag heen
ben benieuwd wat de kindjes ervan vinden
Dat hing daarnet al een paar uur hier te dreunen....quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:48 schreef pinquit het volgende:
jezus. het onweert hier niet normaal!!! gigantische donder die gewoon ons hele huis laat trillen en schuddden![]()
Spannendquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:48 schreef pinquit het volgende:
jezus. het onweert hier niet normaal!!! gigantische donder die gewoon ons hele huis laat trillen en schuddden![]()
Ja, dat snap ik welquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef pinquit het volgende:
normaal vind ik het geweldig, maar dit was extreemdonder en bliksem bijna gelijktijdig en de hele grond schudden
dat vind ik wel eng.
Waar? In DIG?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef Reinhilde het volgende:
zullen we gaan relluh als de toppers niet door gaan?
Heroquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef skadhd het volgende:
Er was een donder een bliksem een slag toen ik je zag!
Ik ben veranderd, een ander, sinds die ene dag!
En je hebt niet in de gaten *neuriet verder*
Yup! Doe dat! Kind de doek in en de straat op vrouw!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef Reinhilde het volgende:
zullen we gaan relluh als de toppers niet door gaan?
Hoezeequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
viel et op?
heeeey we zijn dr nie bij jeeeeuh weer terug naar de normale dingen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:02 schreef Reinhilde het volgende:
Wat moet je nou met het songfestival? allemaal vriendjespolitiek.
Zeg Rocka, ik was niet serieus hoor, dus doe maar niet zo.
ik ben de hele avond al druk: eerst ouderavond en daarna nog een berg nakijkwerk, moet vanavond af. ben nog steeds bezig. maar goed dus dat ik de toppers voor geen goud wilde missen zien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef huuphuup het volgende:
Bix komt tot leven als de rest naar bed gaat?![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:07 schreef bixister het volgende:
[..]
ik ben de hele avond al druk: eerst ouderavond en daarna nog een berg nakijkwerk, moet vanavond af. ben nog steeds bezig. maar goed dus dat ik de toppers voor geen goud wilde missen zien.
Succes!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef bixister het volgende:
nou dat eventjes is alweer voorbij, ik ga nog even bixkkelen.
ghehhee en dan boos worden he dat mensen niet zien dat jouw kind-met-jurkje-aan heul geen meisje isquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef skadhd het volgende:
Oh wat een leuk meisje heb je gemaakt!
Heuj! Hij is gewoon heel metroseksueel en modebewust hoor!
Tsssss
Ik ook, behalve als mijn pc naar de klote is door blikseminslag, plus de tvquote:
En veel goedkoper ! 36 kopjes koffie kosten ongeveer tussen de 3 en 4 euro... Gewoon koffie zetten haal je uit een pak koffie van 2.09 (kanis en gunnink) wel meer dan 36 kopjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:34 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben zo duf!En de koffiepads waren op en ik moest echte koffie zetten.....
En eigenlijk is dat niet eens zo veel werk
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:34 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben zo duf!En de koffiepads waren op en ik moest echte koffie zetten.....
En eigenlijk is dat niet eens zo veel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |