Nja als ik dan even goed nadenk gok ik dat jij doelt op dat ene en dan kan ik je met zekerheid zeggen dat ik dat niet wilquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je hetzelfde wilt als mij, dan moet ik je spijtig genoeg om zeep helpen geloof ik
Mega mindy?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat is m'n hobby. Ik ben in m'n vrije tijd een superheld.
Schrobmachine from hell genoeg?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt met mannen moeten komen in plaats van hotel-cake.
Alleen is m'n pakje niet roze, maar rood. En m'n cape is toffer.quote:
Showen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Alleen is m'n pakje niet roze, maar rood. En m'n cape is toffer.
Maar het is droogquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:26 schreef Rauw. het volgende:
De regen tegen het raam![]()
![]()
![]()
Doet me op een of andere manier denken aan regen op het tentdoek![]()
als ik dit zo hoor waren ze nog eens zo slecht nietquote:
Weet ik, maar ik wilde die opmerking makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nja als ik dan even goed nadenk gok ik dat jij doelt op dat ene en dan kan ik je met zekerheid zeggen dat ik dat niet wil
Wat jammer nou, ik stel voor dat we één minuut stilte houden voor de overleden lampjes. Of in héél Nederland een minuut lang al onze lichten uitdoen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het werkte niet zo goed in elk geval.
Ding is echt des duivels hoorquote:
Bahquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier niet, ik heb in mn broek geplast
Ik ben voor dat laatste. We zijn immers een heel meelevend volk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat jammer nou, ik stel voor dat we één minuut stilte houden voor de overleden lampjes. Of in héél Nederland een minuut lang al onze lichten uitdoen.
Nee, want dan weet iedereen dat ik het ben die de wereld gered heeft van het kwaad, en dan kan ik geen normaal leventje meer lijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |