En dan denken we één minuut lang aan de lampjes, en misschien gaan ze wel op mysterieuze wijze branden. Zeker weten dat wíj dan het ESF winnen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben voor dat laatste. We zijn immers een heel meelevend volk.
Als het gaat onweren kan ik 't mooi uit m'n raam bekijken... Zie zowat de kerktoren van een dorp 8km verderop als het goed helder is... dus is niiicequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Probinski het volgende:
[..]
Bah
Hier ist wel aardig moekerig, dus kans op een onweersbuitje zou ik niet gek van opkijken
Je bent terug!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef KermitKikker het volgende:
Is dit een mooi moment om mijn terugkomst te vieren?
Dat je vaak te bang bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik las altijd:
Vaak buiten aan het hangen.
Wat betekend het eigenlijk?
Das zeker niet verkeerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als het gaat onweren kan ik 't mooi uit m'n raam bekijken... Zie zowat de kerktoren van een dorp 8km verderop als het goed helder is... dus is niiice
Is het niveau zo laag dan?quote:
Als je t zo uitspreekt als dat t er staat wordt t meestal wel duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik las altijd:
Vaak buiten aan het hangen.
Wat betekend het eigenlijk?
Ik kijk links tegen een flatgebouwtje aan, rechts kan ik een heel end kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef Probinski het volgende:
[..]
Das zeker niet verkeerd, ik kijk uit op een bejaardeflat en een kerk
cute. welk liedje is dat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
This fella ain't so mellow if it ain't about you!
snap ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde die opmerking maken
Ik kijk 't nooit, alleen 2 of 3 jaar geleden, toen Lordi won.quote:
Lordiquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik kijk 't nooit, alleen 2 of 3 jaar geleden, toen Lordi won.
Ik heb me rotgelachen toen hun wonnenquote:
Ik heb het liedje een tijdje op mijn ipod gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb me rotgelachen toen hun wonnen.
quote:* Does this have anything to do with the Twilight sparkling? [R] - Effie - 22:26:32
Nèh, ik vond 'm alleen leuk omdat het 't hele ESF op z'n kop zette.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb het liedje een tijdje op mijn ipod gehad.
(n jaar na songfestival ofzo)
ik vond 'm wel tof.
eigenlyk is ie dat nog steeds wel....
Ze waren ook belachelijk slecht.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze waren ook belachelijk slecht.![]()
Moet je eens naar de ESF SC daar gaan.. er zijn serieus mensen die hoop hebben voor ze of zenuwachtig waren.
Het klonk echt nergens naar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze waren ook belachelijk slecht.![]()
Moet je eens naar de ESF SC daar gaan.. er zijn serieus mensen die hoop hebben voor ze of zenuwachtig waren.
Zoals altijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Alle Oostbloklanden gaan er toch door.
Ja, van die samenzweringen met die pauperlanden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Alle Oostbloklanden gaan er toch door.
Om een avond TV te vullen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom. Vraag me überhaupt af waarom Nederland er nog mensen heen stuurt.
Jannesquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef mstr het volgende:
Maar we moeten gewoon weer een NL-talig liedje sturen
Sowieso, Soviet wapentuig is prima. Misschien beetje verouderd soms, maar het blijft wel werken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Laten we van de Russen kopen.... Sukhoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |