Tja...quote:
Nee joh. Alsnog; pak lekker die rust. Zij moet er ook aan wennenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nounou... Misschien knapt ze een beetje af dat iemand opeens interesse toont ofzo?
Iedereen ligt in z'n bedje te trillen en te huilen om het onweer. Gefeliciteerd, je bent net als ik, S-F, kanovinnie en KingGone een echte manquote:
Rust, rust... Ik kijk er juist naar uit om haar telkens te spreken als ik een hele dag heb gewerkt..quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee joh. Alsnog; pak lekker die rust. Zij moet er ook aan wennen
Hier onweert het niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Iedereen ligt in z'n bedje te trillen en te huilen om het onweer. Gefeliciteerd, je bent net als ik, S-F, kanovinnie en KingGone een echte man
Welk onweer?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Iedereen ligt in z'n bedje te trillen en te huilen om het onweer. Gefeliciteerd, je bent net als ik, S-F, kanovinnie en KingGone een echte man
ik vond je wel heel stoer dat je het zeiquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen idee, er is geen onweer hč?Ik zei het te snel
Ik ookquote:
Hmhmquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik vond je wel heel stoer dat je het zei
Ik ookquote:
Bedankt voor de nieuwe sigquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |