SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
ZIjn ze niet verplicht, maar kan welquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Moeten Nederlandse gedetineerden eigenlijk gewoon werken overdag? Heb er geen verstand van.
Zo nee; dan vind ik dat ze wel enige recreatie mogen hebben, de hele dag in een cel zitten is echt geen pretje lijkt me.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Moeten Nederlandse gedetineerden eigenlijk gewoon werken overdag? Heb er geen verstand van.
Zo nee; dan vind ik dat ze wel enige recreatie mogen hebben, de hele dag in een cel zitten is echt geen pretje lijkt me.
Dat werken zouden ze sowieso al voor de staat moeten doen, niet meer voor zichzelf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef thewhiteguy het volgende:
Ze betalen gewoon voor die spullen in hun cel hoor, door te werken in de gevangenis.
EN DE HOGE PIEFEN IN DEN HAAG RAPEN HET GELD WEER BIJ ELKAAR!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
En dan durft de Justitiiele Inrichtingen Nederland nog zo'n onnozel radiospotje te maken waarbij ze proberen te ontkrachten dat NL zulke gevangenissen heeft.
Een grote treurnis! Criminelen worden vertroetelt. En wij als hardwerkende burgers betalen dat soort lamlullen.
Ja natuurlijk, maar van de hele dag alleen in een ruimte zitten zonder afleiding word je knettergek lijkt me. Dat wordt leuk als ze weer vrij zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef GioStyle het volgende:
[..]
![]()
Ze zitten toch een straf uit.
Het is geen hotel.
Dat is ook wel zo , maar dan hebben ze ook wel wat gedaan om in sobere omstandigheden te leven . Ik gun mensen echt wel wat recreatiefs en het houden van een huisdier is eigenlijk alleen maar positief in het leven van een gevangene . Maar je kan nu niet roepen dat ze slecht worden behandeld of wel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:03 schreef ejvdb het volgende:
Begrijpelijk dit te lezen,
Ik ben zelf werkzaam in een inrichting en ik kan je vertellen dat deze mensen niet in luxe leven, echt waar niet, ook zojuist de uitzending gezien op ned2 maar ook dit geeft niet het complete beeld.
Eens een crimineel, altijd een crimineel. Criminelen zullen in het algemeen terugvallen in hun oude levenspatroon. Dus gewoon keihard straffen! Leren moeten ze!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar van de hele dag alleen in een ruimte zitten zonder afleiding word je knettergek lijkt me. Dat wordt leuk als ze weer vrij zijn.![]()
![]()
Ik denk dat veel mensen zich erop verkijken.
Dat kan ik bestrijden , mijn vader is al 20 jaar een eerlijk mannekequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Eens een crimineel, altijd een crimineel. Criminelen zullen in het algemeen terugvallen in hun oude levenspatroon. Dus gewoon keihard straffen! Leren moeten ze!
Uitzonderingen zijn er natuurlijk. Feit is dat 99% van de criminelen terugvallen in hun criminele gewoonten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:11 schreef brilkikker het volgende:
[..]
Dat kan ik bestrijden , mijn vader is al 20 jaar een eerlijk manneke
Ik ben ook al 10 jaar eerlijk, mag er nog een procentje vanaf?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er natuurlijk. Feit is dat 99% van de criminelen terugvallen in hun criminele gewoonten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
98.9%, deal?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef libertia het volgende:
[..]
Ik ben ook al 10 jaar eerlijk, mag er nog een procentje vanaf?
een cel zonder tv, internet en een spelcomputer is goedkoper. ook meerdere in 1 cel is vele malen goedkoper. maar helaas in nederland daar te links en soft voor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:09 schreef nsfw het volgende:
Daar komt bij dat een "hotelkamercel" ook goedkoper is dan een karige cel.
Zo bedoel ik het ook niet, ik heb meer een beetje hekel aan mensen die het een hotel noemen terwijl ze niet echt weten waar ze over praten. Kan ik ook wel begrijpen als je er geen inzage in heb, maar toch...quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:08 schreef brilkikker het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo , maar dan hebben ze ook wel wat gedaan om in sobere omstandigheden te leven . Ik gun mensen echt wel wat recreatiefs en het houden van een huisdier is eigenlijk alleen maar positief in het leven van een gevangene . Maar je kan nu niet roepen dat ze slecht worden behandeld of wel?
Mijn vader heeft heel lang geleden een poosje in Vught gezeten en ok het was straf maar hij had het er niet slecht .
Je hebt wel een puntje vwb. meerdere mensen in een cel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef onderscheid het volgende:
[..]
een cel zonder tv, internet en een spelcomputer is goedkoper. ook meerdere in 1 cel is vele malen goedkoper. maar helaas in nederland daar te links en soft voor..
INDERDAAD DOE DIE OOCHKLEPPEN AF HET LAND IS BIJNA IN DE AFGRONT WILDERS4PRESIDENT DE GEVANGENISSEN ZIJN EEN HOTEL TERWIJL OMA'S LIGGEN TE ROTTEN IN DE VERZORINGSTEHUIZENENEN!!!!1!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
EN DE HOGE PIEFEN IN DEN HAAG RAPEN HET GELD WEER BIJ ELKAAR!!
DE ENIGE DIE HIER WATAAN KAN DOEN IS WILDERS JONGENS OPEN JE OGEN ALLEEN HIJ KAN ONS REDDEN!
De rest van de dag leren ze een vakquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:42 schreef Yozzz het volgende:
Mensen die dit te gek voor woorden zitten zijn binnenzittende nerds. Het lijkt mij echt een drama om een jaar of meer elke dag in datzelfde hok te zitten, met één vaste luchttijd, die 8 van de 10 keer kut is door de regenWat een hersenloze bedoening moet dat zijn
Meerdere op 1 cel is niet goedkoper. En doe nu je aluminium hoedje op en ga je in de hoek staan schamen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef onderscheid het volgende:
[..]
een cel zonder tv, internet en een spelcomputer is goedkoper. ook meerdere in 1 cel is vele malen goedkoper. maar helaas in nederland daar te links en soft voor..
quote:veel mensen vergeten dat je een straf moet uitzitten, dat je mensen gek maakt door ze die luxe niet te geven is onzin, verwende rotkinderen zijn het, kijk eens wat ze in 3e wereld landen hebben. en daarbij keren ze toch terug op het oude spoort in 9 v/d 10 gevallen, door ze te vertroetelen heb je er alleen maar meer kans op.
als iemand zijn leven helemaal kapot zou zijn, echt in de put, ook financieel, dan zou het een goed idee zijn om een misdrijf te plegen en zo een gevangenis in te komen, heb je het tenminste beter..
JA MAN TOF EN DAN DOEN WE DE DOODSTRAF VOOR HET STELEN VAN EEN MARSREEP EN DAN MAAKT HET VOOR DE CRIMINEEL DAARNA OOK NIET MEER UIT OF HIJ NOG EEN MARSREEP STEELT OF EEN HELE SCHOOL UITMOORDT DOOD GAAT HIJ DAN TOCH WEL ECHT EEN TOF IDEE GAST WILDERS4PRESIDENT!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef Bredewout92 het volgende:
We kunnen ook elke crimineel de doodstraf geven. Zo maak je gelijk nederland schoon en ga je overbevolking tegen
Het is inderdaad de bedoeling dat als je een misdrijf pleegt je nog pret hebt in een celquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Ja ze werken toch overdag en leren een vak , + taalles enzquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Ook in een keer van de islamisering van nederland afquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef Bredewout92 het volgende:
We kunnen ook elke crimineel de doodstraf geven. Zo maak je gelijk nederland schoon en ga je overbevolking tegen
JA TOF MANquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef mirved het volgende:
[..]
Ook in een keer van de islamisering van nederland af
trying too hard.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
JA MAN TOF EN DAN DOEN WE DE DOODSTRAF VOOR HET STELEN VAN EEN MARSREEP EN DAN MAAKT HET VOOR DE CRIMINEEL DAARNA OOK NIET MEER UIT OF HIJ NOG EEN MARSREEP STEELT OF EEN HELE SCHOOL UITMOORDT DOOD GAAT HIJ DAN TOCH WEL ECHT EEN TOF IDEE GAST WILDERS4PRESIDENT!
Gast.. alsof iemand die 3 maande de bak in moet het verdient om compleet doorgedraaid eruit te komen (stop mij 23 uur per dag in een kamer met alleen een bed (waar je sochtends vroeg uit te getrapt word) en ik denk niet dat ik er geestelijk op vooruit ga)quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het is inderdaad de bedoeling dat als je een misdrijf pleegt je nog pret hebt in een cel![]()
wtf?
HEY IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN PRAAT EENS NEDERLANDS JA WE ZITTEN IN NEDERLAND!quote:
BangKwang in Thailand, dat is pas een gevangenis!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Silaz het volgende:
Over 3 minuten Hard Time: Arizona op Discovery. Dat zijn pas prisonss
PAAR JAAR GELEDEN, ABU GHRAIB, DAT ZIJN PAS PRISONSSSquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Silaz het volgende:
Over 3 minuten Hard Time: Arizona op Discovery. Dat zijn pas prisonss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |