SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
ZIjn ze niet verplicht, maar kan welquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Moeten Nederlandse gedetineerden eigenlijk gewoon werken overdag? Heb er geen verstand van.
Zo nee; dan vind ik dat ze wel enige recreatie mogen hebben, de hele dag in een cel zitten is echt geen pretje lijkt me.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Moeten Nederlandse gedetineerden eigenlijk gewoon werken overdag? Heb er geen verstand van.
Zo nee; dan vind ik dat ze wel enige recreatie mogen hebben, de hele dag in een cel zitten is echt geen pretje lijkt me.
Dat werken zouden ze sowieso al voor de staat moeten doen, niet meer voor zichzelf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef thewhiteguy het volgende:
Ze betalen gewoon voor die spullen in hun cel hoor, door te werken in de gevangenis.
EN DE HOGE PIEFEN IN DEN HAAG RAPEN HET GELD WEER BIJ ELKAAR!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
En dan durft de Justitiiele Inrichtingen Nederland nog zo'n onnozel radiospotje te maken waarbij ze proberen te ontkrachten dat NL zulke gevangenissen heeft.
Een grote treurnis! Criminelen worden vertroetelt. En wij als hardwerkende burgers betalen dat soort lamlullen.
Ja natuurlijk, maar van de hele dag alleen in een ruimte zitten zonder afleiding word je knettergek lijkt me. Dat wordt leuk als ze weer vrij zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef GioStyle het volgende:
[..]
![]()
Ze zitten toch een straf uit.
Het is geen hotel.
Dat is ook wel zo , maar dan hebben ze ook wel wat gedaan om in sobere omstandigheden te leven . Ik gun mensen echt wel wat recreatiefs en het houden van een huisdier is eigenlijk alleen maar positief in het leven van een gevangene . Maar je kan nu niet roepen dat ze slecht worden behandeld of wel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:03 schreef ejvdb het volgende:
Begrijpelijk dit te lezen,
Ik ben zelf werkzaam in een inrichting en ik kan je vertellen dat deze mensen niet in luxe leven, echt waar niet, ook zojuist de uitzending gezien op ned2 maar ook dit geeft niet het complete beeld.
Eens een crimineel, altijd een crimineel. Criminelen zullen in het algemeen terugvallen in hun oude levenspatroon. Dus gewoon keihard straffen! Leren moeten ze!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar van de hele dag alleen in een ruimte zitten zonder afleiding word je knettergek lijkt me. Dat wordt leuk als ze weer vrij zijn.![]()
![]()
Ik denk dat veel mensen zich erop verkijken.
Dat kan ik bestrijden , mijn vader is al 20 jaar een eerlijk mannekequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Eens een crimineel, altijd een crimineel. Criminelen zullen in het algemeen terugvallen in hun oude levenspatroon. Dus gewoon keihard straffen! Leren moeten ze!
Uitzonderingen zijn er natuurlijk. Feit is dat 99% van de criminelen terugvallen in hun criminele gewoonten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:11 schreef brilkikker het volgende:
[..]
Dat kan ik bestrijden , mijn vader is al 20 jaar een eerlijk manneke
Ik ben ook al 10 jaar eerlijk, mag er nog een procentje vanaf?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er natuurlijk. Feit is dat 99% van de criminelen terugvallen in hun criminele gewoonten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
98.9%, deal?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef libertia het volgende:
[..]
Ik ben ook al 10 jaar eerlijk, mag er nog een procentje vanaf?
een cel zonder tv, internet en een spelcomputer is goedkoper. ook meerdere in 1 cel is vele malen goedkoper. maar helaas in nederland daar te links en soft voor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:09 schreef nsfw het volgende:
Daar komt bij dat een "hotelkamercel" ook goedkoper is dan een karige cel.
Zo bedoel ik het ook niet, ik heb meer een beetje hekel aan mensen die het een hotel noemen terwijl ze niet echt weten waar ze over praten. Kan ik ook wel begrijpen als je er geen inzage in heb, maar toch...quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:08 schreef brilkikker het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo , maar dan hebben ze ook wel wat gedaan om in sobere omstandigheden te leven . Ik gun mensen echt wel wat recreatiefs en het houden van een huisdier is eigenlijk alleen maar positief in het leven van een gevangene . Maar je kan nu niet roepen dat ze slecht worden behandeld of wel?
Mijn vader heeft heel lang geleden een poosje in Vught gezeten en ok het was straf maar hij had het er niet slecht .
Je hebt wel een puntje vwb. meerdere mensen in een cel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef onderscheid het volgende:
[..]
een cel zonder tv, internet en een spelcomputer is goedkoper. ook meerdere in 1 cel is vele malen goedkoper. maar helaas in nederland daar te links en soft voor..
INDERDAAD DOE DIE OOCHKLEPPEN AF HET LAND IS BIJNA IN DE AFGRONT WILDERS4PRESIDENT DE GEVANGENISSEN ZIJN EEN HOTEL TERWIJL OMA'S LIGGEN TE ROTTEN IN DE VERZORINGSTEHUIZENENEN!!!!1!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
EN DE HOGE PIEFEN IN DEN HAAG RAPEN HET GELD WEER BIJ ELKAAR!!
DE ENIGE DIE HIER WATAAN KAN DOEN IS WILDERS JONGENS OPEN JE OGEN ALLEEN HIJ KAN ONS REDDEN!
De rest van de dag leren ze een vakquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:42 schreef Yozzz het volgende:
Mensen die dit te gek voor woorden zitten zijn binnenzittende nerds. Het lijkt mij echt een drama om een jaar of meer elke dag in datzelfde hok te zitten, met één vaste luchttijd, die 8 van de 10 keer kut is door de regenWat een hersenloze bedoening moet dat zijn
Meerdere op 1 cel is niet goedkoper. En doe nu je aluminium hoedje op en ga je in de hoek staan schamen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef onderscheid het volgende:
[..]
een cel zonder tv, internet en een spelcomputer is goedkoper. ook meerdere in 1 cel is vele malen goedkoper. maar helaas in nederland daar te links en soft voor..
quote:veel mensen vergeten dat je een straf moet uitzitten, dat je mensen gek maakt door ze die luxe niet te geven is onzin, verwende rotkinderen zijn het, kijk eens wat ze in 3e wereld landen hebben. en daarbij keren ze toch terug op het oude spoort in 9 v/d 10 gevallen, door ze te vertroetelen heb je er alleen maar meer kans op.
als iemand zijn leven helemaal kapot zou zijn, echt in de put, ook financieel, dan zou het een goed idee zijn om een misdrijf te plegen en zo een gevangenis in te komen, heb je het tenminste beter..
JA MAN TOF EN DAN DOEN WE DE DOODSTRAF VOOR HET STELEN VAN EEN MARSREEP EN DAN MAAKT HET VOOR DE CRIMINEEL DAARNA OOK NIET MEER UIT OF HIJ NOG EEN MARSREEP STEELT OF EEN HELE SCHOOL UITMOORDT DOOD GAAT HIJ DAN TOCH WEL ECHT EEN TOF IDEE GAST WILDERS4PRESIDENT!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef Bredewout92 het volgende:
We kunnen ook elke crimineel de doodstraf geven. Zo maak je gelijk nederland schoon en ga je overbevolking tegen
Het is inderdaad de bedoeling dat als je een misdrijf pleegt je nog pret hebt in een celquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Ja ze werken toch overdag en leren een vak , + taalles enzquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Ook in een keer van de islamisering van nederland afquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef Bredewout92 het volgende:
We kunnen ook elke crimineel de doodstraf geven. Zo maak je gelijk nederland schoon en ga je overbevolking tegen
JA TOF MANquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef mirved het volgende:
[..]
Ook in een keer van de islamisering van nederland af
trying too hard.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
JA MAN TOF EN DAN DOEN WE DE DOODSTRAF VOOR HET STELEN VAN EEN MARSREEP EN DAN MAAKT HET VOOR DE CRIMINEEL DAARNA OOK NIET MEER UIT OF HIJ NOG EEN MARSREEP STEELT OF EEN HELE SCHOOL UITMOORDT DOOD GAAT HIJ DAN TOCH WEL ECHT EEN TOF IDEE GAST WILDERS4PRESIDENT!
Gast.. alsof iemand die 3 maande de bak in moet het verdient om compleet doorgedraaid eruit te komen (stop mij 23 uur per dag in een kamer met alleen een bed (waar je sochtends vroeg uit te getrapt word) en ik denk niet dat ik er geestelijk op vooruit ga)quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het is inderdaad de bedoeling dat als je een misdrijf pleegt je nog pret hebt in een cel![]()
wtf?
HEY IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN PRAAT EENS NEDERLANDS JA WE ZITTEN IN NEDERLAND!quote:
BangKwang in Thailand, dat is pas een gevangenis!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Silaz het volgende:
Over 3 minuten Hard Time: Arizona op Discovery. Dat zijn pas prisonss
PAAR JAAR GELEDEN, ABU GHRAIB, DAT ZIJN PAS PRISONSSSquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Silaz het volgende:
ik denk dat jij de binnenzittende nerd bent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:42 schreef Yozzz het volgende:
Mensen die dit te gek voor woorden zitten zijn binnenzittende nerds. Het lijkt mij echt een drama om een jaar of meer elke dag in datzelfde hok te zitten, met één vaste luchttijd, die 8 van de 10 keer kut is door de regenWat een hersenloze bedoening moet dat zijn
Pleur op met die capsquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
HEY IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN PRAAT EENS NEDERLANDS JA WE ZITTEN IN NEDERLAND!
wilders4president..
Dit is grappig, omdat er echt mensen zijn die zo denkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
JA MAN TOF EN DAN DOEN WE DE DOODSTRAF VOOR HET STELEN VAN EEN MARSREEP EN DAN MAAKT HET VOOR DE CRIMINEEL DAARNA OOK NIET MEER UIT OF HIJ NOG EEN MARSREEP STEELT OF EEN HELE SCHOOL UITMOORDT DOOD GAAT HIJ DAN TOCH WEL ECHT EEN TOF IDEE GAST WILDERS4PRESIDENT!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Silaz het volgende:
Sorry mijn beste Boswachter.quote:
Tuurlijk hebben ze geen luxe, geloof die domme OP toch niet, alsof een klein kut tvjtje op je cel luxe is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:48 schreef Liebe het volgende:
Dus gevangenen moeten maar gewoon op water en brood leven in een betonnen hok van 2 bij 2 meter? Het lijkt misschien of deze mensen luxe voorzieningen hebben, maar ze kunnen toch echt niet gaan en staan waar ze willen. Plus dat je constant in de gaten gehouden word. Het is niet zozeer het wegnemen van luxe dingen die het een gevangenisstraf maakt, maar de ontneming van je vrijheid. Persoonlijk zou ik liever vrij zijn en in een betonnen hok moeten slapen (mits met bed), dan een luxe kamer hebben maar geen vrijheid. Je wordt compleet geisoleerd daar hoor.
Hier ben ik het volkomen mee eens. Maar de meeste mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef libertia het volgende:
Wat een naiviteit, er zijn nog steeds allemaal bijzondere mensen die werkelijk denken dat je internet op je eigen celletje hebt. dat is natuurlijk volstrekte onzin.
Het merendeel van de gevangenen heeft ook geen tv op de kamer.
En degene die wel een tv en spulletjes en een koffiezetapparaat op hun kamer hebben regelen dat via vrienden en famillieleden, maar er zijn ook heel veel die op een kaal celletje zitten met niets.
Het maakt ook niet uit hoeveel luxe je op die cel hebt, al heb je een plasma van 107 cm en de nieuwste spelcompter etc dan is het nog steeds een ramp om op een celletje opgesloten te zitten.
Vrijheid die ontnomen wordt is de ergste menselijke straf die er is, de cel en een lange kale kille hal, daar bestaat je leven uit. en voor een paar eurocent kun je ook 3 uur per dag werken waar je net die tv van kan betalen.
Wat een onzin, de cellen moeten veel luxer als je het mij vraagt, het is al sober genoeg in de gevan gevangenis.
Er plegen dagelijks mensen zelfmoord in de cel, dan hangt er weer een lijk naast je, je zit opgesloten en hebt met niemand contact, af en toe mag je een keer een paar minuten bellen met iemand.
Ja het is luxe daar, tuurlijk!
zal vast een waarheid in zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef libertia het volgende:
Wat een naiviteit, er zijn nog steeds allemaal bijzondere mensen die werkelijk denken dat je internet op je eigen celletje hebt. dat is natuurlijk volstrekte onzin.
Het merendeel van de gevangenen heeft ook geen tv op de kamer.
En degene die wel een tv en spulletjes en een koffiezetapparaat op hun kamer hebben regelen dat via vrienden en famillieleden, maar er zijn ook heel veel die op een kaal celletje zitten met niets.
Het maakt ook niet uit hoeveel luxe je op die cel hebt, al heb je een plasma van 107 cm en de nieuwste spelcompter etc dan is het nog steeds een ramp om op een celletje opgesloten te zitten.
Vrijheid die ontnomen wordt is de ergste menselijke straf die er is, de cel en een lange kale kille hal, daar bestaat je leven uit. en voor een paar eurocent kun je ook 3 uur per dag werken waar je net die tv van kan betalen.
Wat een onzin, de cellen moeten veel luxer als je het mij vraagt, het is al sober genoeg in de gevan gevangenis.
Er plegen dagelijks mensen zelfmoord in de cel, dan hangt er weer een lijk naast je, je zit opgesloten en hebt met niemand contact, af en toe mag je een keer een paar minuten bellen met iemand.
Ja het is luxe daar, tuurlijk!
Als je echt humaan bent kijk je ook naar de achtergrond van de gedetineerde vooral als deze jong is, hoeveel jonge jongens met een slechte jeugd daar zitten en uiteindelijk het slechte pad op gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
zal vast een waarheid in zittenMaar tis niet dat die mensen daar zonder reden opgesloten zitten ofzo
hadden ze van te voren toch ook kunnen bedenken voordat ze iemand zijn / haar leven afnamen? dan wordt die van jou ook afgenomen
prima hoe het nu is... Tis hun eigen schuld... laat ze het maar voelen
ehm... tis niet dat ik hier tv kan volgen ofzo...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:45 schreef libertia het volgende:
[..]
Als je echt humaan bent kijk je ook naar de achtergrond van de gedetineerde vooral als deze jong is, hoeveel jonge jongens met een slechte jeugd daar zitten en uiteindelijk het slechte pad op gaan.
Jongens van 18 jaar gaan vaak al niet meer naar de jeugdgevangenis en relatief gezien zijn het ook nog niet echt volwassenen.
De cellen hoeven niet luxer, maar ze mogen wel meer aandacht en begeleiding krijgen.
Pas maar op nu komen weer de voorbeelden van de 0,001% van de mensen die er "onschuldig" zitten/zatenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
zal vast een waarheid in zittenMaar tis niet dat die mensen daar zonder reden opgesloten zitten ofzo
hadden ze van te voren toch ook kunnen bedenken voordat ze iemand zijn / haar leven afnamen? dan wordt die van jou ook afgenomen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Pas maar op nu komen weer de voorbeelden van de 0,001% van de mensen die er "onschuldig" zitten/zaten
ik zeg ook niet dat het luxer hoeft wilde alleen wat doms zeggen om tegenwicht te bieden aan die overvloed van domme reacties hier.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm... tis niet dat ik hier tv kan volgen ofzo...maar goed als je 18 bent dan ben je ook geen jeugd meer... dus wel terecht jah... En misschien dat ze wel meer aandacht en begeleiding mogen krijgen...maar dan moet je niet zeggen dat het 'nog niet luxe genoeg is'
Luxe heeft niets te maken met begeleiding en aandacht.... dat mogen ze van mij ook wel geven... dan komen ze misschien ooit nog wel op het goede pad
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:04 schreef libertia het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het luxer hoeft wilde alleen wat doms zeggen om tegenwicht te bieden aan die overvloed van domme reacties hier.
Ik betwijfel ten zeerste of iedereen die in de cel zit, vast zit voor moord. Je hoeft iemand die gepakt is met een paar pilletjes toch niet tot op de grond toe af te breken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja door te zeggen dat het luxer moet, als je dat zo'n domme opmerking vindt ga dan die andere 50 opmerkingen ook gelijk even bij langs die denken dat het geen straf is om liefdeloos in een een celletje van 5 viekante meter het grootste deel van de dag te moeten verblijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Door maar te zeggen dat het luxer moet
klinkt heel logisch... Ik ben het ermee eens dat een gevangenis een gevangenis moet zijn.... Dus beperkte middelen om je 'luxe' te vermaken... Je zit daar met een reden. Voor veel mensen vind ik inderdaad dat er wel wat meer begeleiding moet komen.... Zodat ze iig op het recht pad blijven na hun vrijkomst...
Eerder 10%.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Pas maar op nu komen weer de voorbeelden van de 0,001% van de mensen die er "onschuldig" zitten/zaten
In Nederland zit je voor wat pilletjes maximaal 3 maanden vast ofzo (geen idee hoelang het echt is... maar lang is het niet volgens mij)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:13 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of iedereen die in de cel zit, vast zit voor moord. Je hoeft iemand die gepakt is met een paar pilletjes toch niet tot op de grond toe af te breken?
Eens.... maar zeggen dat we het luxer maken is ook niet de oplossingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:18 schreef libertia het volgende:
[..]
Ja door te zeggen dat het luxer moet, als je dat zo'n domme opmerking vindt ga dan die andere 50 opmerkingen ook gelijk even bij langs die denken dat het geen straf is om liefdeloos in een een celletje van 5 viekante meter het grootste deel van de dag te moeten verblijven.
En die opmerkingen over de mensen die denken dat ze een snelle internetverbinding op de cel hebben, dat is helemaal belachelijk.
10 is wel erg veelquote:
Zoals ik zei, eerder 10%. En de grap is, je weet niet wie er onschuldig vastzit. Soms bekennen ook mensen een misdaad uit schaamte, terwijl ze die eigenlijk niet begaan hebben. Dit is vaak het geval bij zedenmisdrijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Californium het volgende:
[..]
10 is wel erg veelMoeten we voor die 1 a 2 procent alles maar 'luxer' maken omdat we denken dat ze misschien onschuldig zijn? Tis natuurlijk niet goed dat mensen onterecht worden opgesloten.... maar om nu te zeggen dat we daarom alles maar beter moeten maken
ik vind nog steeds 10% overdreven....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:28 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zoals ik zei, eerder 10%. En de grap is, je weet niet wie er onschuldig vastzit. Soms bekennen ook mensen een misdaad uit schaamte, terwijl ze die eigenlijk niet begaan hebben. Dit is vaak het geval bij zedenmisdrijven.
Ik zeg niet dat het luxe moet, ik zeg wel dat het humaan moet. Het zijn en blijven altijd mensen. De frase 'hunnie hebben andere onrecht aangedaan dus hunnie verliezen ook al hun rechten' gaat mij wat ver. De straf is de ontneming van vrijheid, niet de ontneming van de menswaardigheid.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er natuurlijk. Feit is dat 99% van de criminelen terugvallen in hun criminele gewoonten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef libertia het volgende:
[..]
Ik ben ook al 10 jaar eerlijk, mag er nog een procentje vanaf?
FAILquote:
Noem jij dat gewoon? Ze horen in de gevangenis te werken voor een korst brood en een slok water, verdomme nog an toe. Door dit soort mentaliteit gaat het land kapot!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef thewhiteguy het volgende:
Ze betalen gewoon voor die spullen in hun cel hoor, door te werken in de gevangenis.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:58 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Noem jij dat gewoon? Ze horen in de gevangenis te werken voor een korst brood en een slok water, verdomme nog an toe. Door dit soort mentaliteit gaat het land kapot!
domme reactiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:58 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Noem jij dat gewoon? Ze horen in de gevangenis te werken voor een korst brood en een slok water, verdomme nog an toe. Door dit soort mentaliteit gaat het land kapot!
En daarom moeten we ze maar zoet houden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je ze zulke dingen niet biedt, worden ze alleen maar gevaarlijker. En ooit zullen ze weer vrij komen.
Ja, op die manier wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:21 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
En daarom moeten we ze maar zoet houden?
een slok water en broodquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:22 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Motiveer je reactie dan eens?
jeugdgevangenis?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:35 schreef AryaMehr het volgende:
Toen ik in de gevangenis zat hadden we ook een Playstation in de groep.
Mensen die over iets oordelen zonder dat ze er weet van hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die in de gevangenis zitten/hebben gezeten
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die in de gevangenis zitten/hebben gezeten
Och, 99% van de mensen in de gevangenis hebben wat gedaan, dus oordeel ik ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen die over iets oordelen zonder dat ze er weet van hebben.
En hoe kom je aan die prachtige cijfers?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Och, 99% van de mensen in de gevangenis hebben wat gedaan, dus oordeel ik ja.
Mijn hoofd, maar jij was dus onschuldig in de gevangenis terecht gekomen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die prachtige cijfers?
en 99% van die mensen wat gedaan hebben zijn kinderen van God.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Och, 99% van de mensen in de gevangenis hebben wat gedaan, dus oordeel ik ja.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:16 schreef libertia het volgende:
[..]
en 99% van die mensen wat gedaan hebben zijn kinderen van God.
Je wilt niet weten hoeveel God van hun houdt, het zijn zijn kinderen waar hij dag en nacht over waakt.
Mensen worden onschuldig geboren en zullen onschuldig weer heengaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn hoofd, maar jij was dus onschuldig in de gevangenis terecht gekomen?_!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:16 schreef libertia het volgende:
[..]
en 99% van die mensen wat gedaan hebben zijn kinderen van God.
Je wilt niet weten hoeveel God van hun houdt, het zijn zijn kinderen waar hij dag en nacht over waakt.
Als jij gelukkig van deze gedachte word, doe je best.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:24 schreef libertia het volgende:
[..]
Mensen worden onschuldig geboren en zullen onschuldig weer heengaan.
Niemand is schuldig hier op aarde, als je dat wel vindt wees dan ook zo mans om te bekennen dat je zelf ook schuldig bent, of we zijn allemaal schuldig of niemand is het.
Hokjes denken doen we niet aan, we zijn allemaal mensen en hebben allemaal schuld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |