NOu nou nou moet dat nou zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Te vroeg wakker om die stotterende kut niet te horen![]()
.
Luister dan ook StuBru als je in Brussel bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dit ook nog es![]()
.
Man, wat ben ik blij dat ik dit copy-paste programma in Brussel niet kan ontvangen.
Timoooooquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:20 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeedemorgen![]()
![]()
![]()
@ TT
[..]
Was gelukttenminste: qua dvd`s dan. Heb de 3 disc versie van Oorlogswinter en de 2 disc van Der Baader Meinhof Complex
![]()
![]()
Wilde ook een 3cd box met 3 albums van John Mayer kopen maar die heb ik nog maar ff laten liggen
Dat doe ik ook (paar minuten per dag; op kantoor geen radioquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Luister dan ook StuBru als je in Brussel bent
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook (paar minuten per dag; op kantoor geen radio)
. Ik ben nu weer in Maastricht
.
Goedemorgen en gefeliciteerd !!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:03 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
* Brennel deelt taart uit omdat ze alweer 25 jaar geleden de aarde kwam vervelen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:03 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
* Brennel deelt taart uit omdat ze alweer 25 jaar geleden de aarde kwam vervelen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:03 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:03 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
Valt niet mee he, zo'n verjaardagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk wil ik nu meebrullen, maar m'n stem werkt niet echt mee.
M'n verjaardag vier ik al jaren niet meer. Maar gister was de laatste trainingsavond op de club en dat vieren we altijd wat luidruchtig, ik heb al uit diverse hoeken meldingen gekregen van vertiefde stembanden...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt niet mee he, zo'n verjaardag.
Haast niet bij te houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:24 schreef Timo20 het volgende:
tjonge jonge, de Ekdommetjes vliegen weer door de LUCHT
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n verjaardag vier ik al jaren niet meer. Maar gister was de laatste trainingsavond op de club en dat vieren we altijd wat luidruchtig, ik heb al uit diverse hoeken meldingen gekregen van vertiefde stembanden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |