Dat vooral. Beetje leedvermaak, en dan te bedenken dat waarschijnlijk de slechtsten nog de meeste punten krijgen door het vriendjes-gedoequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is toch zo dramatisch, maar o zo grappig dat ik toch ieder jaar ga kijken.
Heel veel succes! Trustenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:11 schreef themauster het volgende:
Ik ga er ook vandoor morgen solicitatie bij een ander bedrijf dus ga even wat vroeger slapen zodat ik morgen wat frisser benTrusten
quote:
Ik luister nog wat casa lunaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, is 't weer tijd voor een stille nacht hier?
* Sirolf gaat ook slapen. Om 6 uur gaat de wekker weer.
Kijk maar uit, straks hangen Coen en Sander opeens bij je aan de lijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:54 schreef Sersjee het volgende:
Mocht iemand nog zoeken naar iemand die Leaving on a jet plane met een glimlach op z'n bakkes kan zingen, dan moeten ze mij even bellen, want ik was een fokkin' hit vanavond.
quote:06:56| Just Jack - Starz In Their Eyes
06:52| Lady Gaga - Pokerface (Milhouse Remix)
06:42| Voicst - A Year And A Bit 2009
06:36| Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
06:26| Mando Diao - Dance With Somebody
06:24| Lily Allen - Fuck You
06:12| Klaxons - Golden Skans
Morguhquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:04 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenGauw een broodje en koffie en dan met de trein naar grunn!
Tsja, dat zal je de komende weken nog wel meer gaan zeggen denk ik zoquote:
Sorry, maar die plaat vind ik zo onwijs kud.. Althans, de uitvoering gedaan door die X-factor muts. Weer zo'n mens met een hitje en waar je vervolgens nooit meer wat van hoort. 't voegt helemaal niets toequote:
Oh ja, X-factor was hetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry, maar die plaat vind ik zo onwijs kud.. Althans, de uitvoering gedaan door die X-factor muts. Weer zo'n mens met een hitje en waar je vervolgens nooit meer wat van hoort. 't voegt helemaal niets toe.
Allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, X-factor was hetIk zeg net tegen collega dat het Idols was, en dan niet de NLse
Was geluktquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Veel plezier met het uitzoeken van cd's en dvd's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |