SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
stuiptrekking?Niet je post editten en het is fout. Vibrose is ook niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint met een T.Weisst
de edit was de spoilerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Niet je post editten en het is fout. Vibrose is ook niet goed.
Het begint met een T.
en andersquote:
Niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had net zo goed je antwoord kunnen vervangen of verbeteren, daarom dus niet editten.quote:
ja dat snap ik ook wel maar in dit geval heb ik dit niet gedaan en zoiets zou ik sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Je had net zo goed je antwoord kunnen vervangen of verbeteren, daarom dus niet editten.
Gelukkig, dan snap je ook waarom het niet gewenst is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel maar in dit geval heb ik dit niet gedaan en zoiets zou ik sowieso niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |