abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69028904
registratie van wanbetalers

Weet iemand een goeie plek waar je wanbetalers/oplichters kunt laten registreren zodat anderen gewaarschuwd zijn. Ik bedoel dan niet iemand die een paar dagen/weken te laat is met betalen maar iemand die al door een rechter veroordeeld is.

Ik ben namelijk belazerd door een bedrijf.
Zij betalen mijn rekening niet, zelfs een incassoburo maakt geen indruk op de directeur [naam weg] !!! mooi klote.
Achteraf kom ik achter dat ze al veroordeeld zijn wegens betalingsachterstanden en dat de beslaglegging op hun goederen is begonnen

Dus weet je een goeie plek om dit te melden dan hoor ik het graag

[ Bericht 3% gewijzigd door Five_Horizons op 14-05-2009 22:22:41 ]
pi_69029672
Zoek maar op nietbetalers, niet vergeten om te registreren en ja het kost geld.
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:36:05 #3
254565 brilkikker
Niet Plons de Kikker
pi_69032354
Ben je eigenaar van een bedrijf of iets dergelijks? Als er een incassobureau op af is geweest dan zullen ze wel al geregistreerd staan in een bestand . In dat bestand staat dan wat de resultaten waren van het onderzoek wat dan weer handig is om te weten voor een volgende schuldeiser .
Je hebt diverse bedrijven die dat doen voor incassobureaus en gerechtsdeurwaarders of advocaten. Google maar eens op informatiebureaus zoals Nobel , EDR , Bis , Experian etc.
Een kikker met bril..
pi_69032856
En op zoveel mogelijk fora je ervaringen delen.
Altijd handig als iemand dat leest die er mee in zee wil gaan.
pi_69039182
Er zal vast wel een steunvordering zijn. Ik zou dreigen met een faillissementsaanvraag. Wellicht kan dat ze nog tot betalen bewegen. Zo niet is het een hopeloze zaak.
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:25:03 #6
250970 Alistair
Falling knife
pi_69039908
Waarom is de naam weggehaald Van mij mag elke wanbetaler aan de publiekelijke schandpaal worden genageld. Noemen bij naam en alle daarbij behorende gegevens. Het niet betalen van rekeningen maakt me woest
'I am who I am because of everyone'
pi_69040133
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef Alistair het volgende:
Waarom is de naam weggehaald Van mij mag elke wanbetaler aan de publiekelijke schandpaal worden genageld. Noemen bij naam en alle daarbij behorende gegevens. Het niet betalen van rekeningen maakt me woest
Omdat je helemaal niets van die specifieke zaak weet misschien?
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:31:17 #8
250970 Alistair
Falling knife
pi_69040215
**edit**

Je hebt gelijk
'I am who I am because of everyone'
pi_69041580
Bij mijn weten heb ik wel eens iets hierover gelezen,het ging over een incassobedrijf die medeincassobedrijven de mogenlijkheid tot registratie/informatie bood.

De aanmelding vging volgens mij via deurwaarders/incassobureau's die konden als enigen de wanbetaler aan en afmelden (na een rechtelijke uitspraak b.v.) voordeel hiervan is dat indien je met meerderen bent je de mogenlijkheid hebt om gezamenlijk via deze steunvorderingen het failissement van de schuldenaar aan te vragen,de klanten lopen dan sneller het risico om failliet te worden verklaart en de zaak dan wel huis en/of inboedel kwijt te raken.

Helaas weet ik niet meer de naam/adres van dit bedrijf.

Succes met je vordering!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_69072572
Dat ik de naam niet mag noemen alszijnde een Wanbetaler snap ik niet, zeker omdat ze daadwerkelijk door een rechter veroordeeld zijn. Bij het programma Opgelicht doen ze toch niet anders?

Ik zal bij incassobureau navraag doen naar zo'n registratie

[ Bericht 5% gewijzigd door Five_Horizons op 15-05-2009 23:57:24 (geen namen) ]
pi_69072598
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef PMat het volgende:
registratie van wanbetalers

Weet iemand een goeie plek waar je wanbetalers/oplichters kunt laten registreren zodat anderen gewaarschuwd zijn. Ik bedoel dan niet iemand die een paar dagen/weken te laat is met betalen maar iemand die al door een rechter veroordeeld is.

Ik ben namelijk belazerd door een bedrijf.
Zij betalen mijn rekening niet, zelfs een incassoburo maakt geen indruk op de directeur [naam weg] !!! mooi klote.
Achteraf kom ik achter dat ze al veroordeeld zijn wegens betalingsachterstanden en dat de beslaglegging op hun goederen is begonnen

Dus weet je een goeie plek om dit te melden dan hoor ik het graag
eh toch bij
yvonne van hertjes? ofzo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:39:05 #12
254565 brilkikker
Niet Plons de Kikker
pi_69074837
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

eh toch bij
yvonne van hertjes? ofzo?
Ja zet een wanbetaler op een pedofielen site , dat zal alles oplossen
Een kikker met bril..
pi_69075650
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:27 schreef PMat het volgende:
Dat ik de naam niet mag noemen alszijnde een Wanbetaler snap ik niet, zeker omdat ze daadwerkelijk door een rechter veroordeeld zijn. Bij het programma Opgelicht doen ze toch niet anders?

Ik zal bij incassobureau navraag doen naar zo'n registratie
Dat jij een veroordeeld bedrijf wilt noemen, wil niet zeggen dat dat in dit geval óók zo is. Jíj zegt het, maar dat zegt mij nogal weinig.

Die naam hoeft dus niet nog een keer in het topic te verschijnen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_69092248
hoi Five_Horizons
Als mijn op handen zijnde rechtzaak geleid heeft tot een veroordeling, mag ik het dan wel als feit noemen?
pi_69100875
Volgens mij zelfs dan niet , daar zijn bedrijven voor die dat registreren en daar kunnen andere bedrijven/personen tegen betaling informatie inwinnen .

Waarom heb je de persoon niet eerst laten betalen en dan de diensten geleverd? Of 50% vooruitbetaling ? Zeker als je voor het eerst zaken doet met een bedrijf of persoon is dat wel handig.
pi_69137657
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:27 schreef PMat het volgende:
hoi Five_Horizons
Als mijn op handen zijnde rechtzaak geleid heeft tot een veroordeling, mag ik het dan wel als feit noemen?
Als iemand zijn facturen niet betaalt, hiervoor een veroordeling heeft en een deurwaarder met een vonnis aan de deur kan komen kloppen, dan is de registratie al redelijk geregeld en hebben ze een rancuneuze schuldeiser niet echt nodig die op een forum een naam plaatst, zeker niet als de zaak nog voor moet komen.
Ja er zijn verschillende mogelijkheden om creditchecks te laten doen, dat is dan meteen het antwoord op jouw vraag.
pi_69138230
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:08 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Als iemand zijn facturen niet betaalt, hiervoor een veroordeling heeft en een deurwaarder met een vonnis aan de deur kan komen kloppen, dan is de registratie al redelijk geregeld en hebben ze een rancuneuze schuldeiser niet echt nodig die op een forum een naam plaatst, zeker niet als de zaak nog voor moet komen.
Ja er zijn verschillende mogelijkheden om creditchecks te laten doen, dat is dan meteen het antwoord op jouw vraag.
Werk je toevallig bij een deurwaarderskantoor of een bedrijf wat gebruik maakt van creditchecks of andere mogelijkheden tot inzage van de financiële positie van een consument?
Je bent hier zo in thuis, ik zie jou elke keer in dit soort topics voorbij schieten
pi_69140660
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:34 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Werk je toevallig bij een deurwaarderskantoor
Dat nou weer niet.
quote:
of een bedrijf wat gebruik maakt van creditchecks of andere mogelijkheden tot inzage van de financiële positie van een consument?
Dat dan weer wel
pi_69140760
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:28 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Dat nou weer niet.
[..]

Dat dan weer wel
Dan denk ik dat je gebruik maakt van de diensten die ons kantoor/bedrijf biedt . Althans ikzelf ben niet echt op de hoogte van andere bedrijven die credit checks e.d. aanbieden.
  maandag 18 mei 2009 @ 08:40:14 #20
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_69140790
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:34 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Werk je toevallig bij een deurwaarderskantoor of een bedrijf wat gebruik maakt van creditchecks of andere mogelijkheden tot inzage van de financiële positie van een consument?
Je bent hier zo in thuis, ik zie jou elke keer in dit soort topics voorbij schieten
Kijk eens naar een Dun & Bradstreet, Euler Hermes (oa. Interpolis en Graydon) of Atradius
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_69230394
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:40 schreef sanger het volgende:

[..]

Kijk eens naar een Dun & Bradstreet, Euler Hermes (oa. Interpolis en Graydon) of Atradius
Of bedrijven die wel ECHT met informatie komen ipv de standaard kutgrafiekjes. Interview met het bedrijf, jaarrekeningen opvragen, referentie bij accountant en referentie bij leverancier, kijk dan krijg je een goed beeld. Niet nav wat plussen en minnen tov het gemiddelde. Graydon etc sucks
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:57:50 #22
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_69231429
Ehhmmm, Atradius is de infobron van vrijwel alle kredietverzekeraars van Nederland. Het is zeg maar het Dun & Bradstreet van Nederland.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_69232628
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef sanger het volgende:
Ehhmmm, Atradius is de infobron van vrijwel alle kredietverzekeraars van Nederland. Het is zeg maar het Dun & Bradstreet van Nederland.
Geloof me, ik weet wie Atradius is, is namelijk een klant van mij . Wij hebben momenteel veel vorderingen in behandeling van Atradius, allemaal toko's die gefinancierd zijn zonder noemenswaardige controles (zeg maar de D&B/Graydon rapporten die gebasseerd zijn op cijfers uit het voormalige boekjaar --> dus achterhaald, zeker in deze crisistijden) en nu niet kunnen betalen.
pi_80450315
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef Alistair het volgende:
Beetje laat maar toch :

Incassobureau's die menen uit onterechte rekeningen ook nog wel een slaatje te kunnen slaan maken mij juist woest , en als het dan niet lukt melden de $%#&@ je als wraak aan bij commerciële kredietregistratiebedrijven zols Experian en als toppunt van de incassoparasieten, EDR incasso. Omdat ze bij het BKR niet terecht kunnen i.v.b. met het gebrek aan harde objectieve feiten, maar je kunt nauwelijks nog een telefoonabonnement meer afsluiten !
pi_80450985
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:19 schreef Roschella het volgende:

[..]

Beetje laat maar toch :

Incassobureau's die menen uit onterechte rekeningen ook nog wel een slaatje te kunnen slaan maken mij juist woest , en als het dan niet lukt melden de $%#&@ je als wraak aan bij commerciële kredietregistratiebedrijven zols Experian en als toppunt van de incassoparasieten, EDR incasso. Omdat ze bij het BKR niet terecht kunnen i.v.b. met het gebrek aan harde objectieve feiten, maar je kunt nauwelijks nog een telefoonabonnement meer afsluiten !
Dan heb je niet voldoende aangetoond dat het om een onterechte vordering gaat. Want als een dossier wordt ingetrokken vanwege een gegrond bezwaar, dan melden ze dat niet bij Experian.
Je kan die overigens gewoon aanschrijven en melden dat je bezwaar maakt tegen de vermelding om de reden dat...
Maar jij zal stappen moeten ondernemen omdat de crediteur in dit geval overtuigd is van de juistheid van de vordering.
Keuzes!
Wil je je poot stijf houden, dan is het afsluiten van een abonnement lastiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')