Omdat je helemaal niets van die specifieke zaak weet misschien?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef Alistair het volgende:
Waarom is de naam weggehaaldVan mij mag elke wanbetaler aan de publiekelijke schandpaal worden genageld. Noemen bij naam en alle daarbij behorende gegevens. Het niet betalen van rekeningen maakt me woest
eh toch bijquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef PMat het volgende:
registratie van wanbetalers
Weet iemand een goeie plek waar je wanbetalers/oplichters kunt laten registreren zodat anderen gewaarschuwd zijn. Ik bedoel dan niet iemand die een paar dagen/weken te laat is met betalen maar iemand die al door een rechter veroordeeld is.
Ik ben namelijk belazerd door een bedrijf.
Zij betalen mijn rekening niet, zelfs een incassoburo maakt geen indruk op de directeur [naam weg] !!! mooi klote.
Achteraf kom ik achter dat ze al veroordeeld zijn wegens betalingsachterstanden en dat de beslaglegging op hun goederen is begonnen
Dus weet je een goeie plek om dit te melden dan hoor ik het graag
Ja zet een wanbetaler op een pedofielen site , dat zal alles oplossenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh toch bij
yvonne van hertjes? ofzo?
Dat jij een veroordeeld bedrijf wilt noemen, wil niet zeggen dat dat in dit geval óók zo is. Jíj zegt het, maar dat zegt mij nogal weinig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:27 schreef PMat het volgende:
Dat ik de naam niet mag noemen alszijnde een Wanbetaler snap ik niet, zeker omdat ze daadwerkelijk door een rechter veroordeeld zijn. Bij het programma Opgelicht doen ze toch niet anders?
Ik zal bij incassobureau navraag doen naar zo'n registratie
Als iemand zijn facturen niet betaalt, hiervoor een veroordeling heeft en een deurwaarder met een vonnis aan de deur kan komen kloppen, dan is de registratie al redelijk geregeld en hebben ze een rancuneuze schuldeiser niet echt nodig die op een forum een naam plaatst, zeker niet als de zaak nog voor moet komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:27 schreef PMat het volgende:
hoi Five_Horizons
Als mijn op handen zijnde rechtzaak geleid heeft tot een veroordeling, mag ik het dan wel als feit noemen?
Werk je toevallig bij een deurwaarderskantoor of een bedrijf wat gebruik maakt van creditchecks of andere mogelijkheden tot inzage van de financiële positie van een consument?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als iemand zijn facturen niet betaalt, hiervoor een veroordeling heeft en een deurwaarder met een vonnis aan de deur kan komen kloppen, dan is de registratie al redelijk geregeld en hebben ze een rancuneuze schuldeiser niet echt nodig die op een forum een naam plaatst, zeker niet als de zaak nog voor moet komen.
Ja er zijn verschillende mogelijkheden om creditchecks te laten doen, dat is dan meteen het antwoord op jouw vraag.
Dat nou weer niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij een deurwaarderskantoor
Dat dan weer welquote:of een bedrijf wat gebruik maakt van creditchecks of andere mogelijkheden tot inzage van de financiële positie van een consument?
Dan denk ik dat je gebruik maakt van de diensten die ons kantoor/bedrijf biedtquote:
Kijk eens naar een Dun & Bradstreet, Euler Hermes (oa. Interpolis en Graydon) of Atradiusquote:Op maandag 18 mei 2009 00:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij een deurwaarderskantoor of een bedrijf wat gebruik maakt van creditchecks of andere mogelijkheden tot inzage van de financiële positie van een consument?
Je bent hier zo in thuis, ik zie jou elke keer in dit soort topics voorbij schieten
Of bedrijven die wel ECHT met informatie komen ipv de standaard kutgrafiekjes. Interview met het bedrijf, jaarrekeningen opvragen, referentie bij accountant en referentie bij leverancier, kijk dan krijg je een goed beeld. Niet nav wat plussen en minnen tov het gemiddelde. Graydon etc sucksquote:Op maandag 18 mei 2009 08:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk eens naar een Dun & Bradstreet, Euler Hermes (oa. Interpolis en Graydon) of Atradius
Geloof me, ik weet wie Atradius is, is namelijk een klant van mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef sanger het volgende:
Ehhmmm, Atradius is de infobron van vrijwel alle kredietverzekeraars van Nederland. Het is zeg maar het Dun & Bradstreet van Nederland.
Beetje laat maar toch :quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef Alistair het volgende:
Waarom is de naam weggehaaldVan mij mag elke wanbetaler aan de publiekelijke schandpaal worden genageld. Noemen bij naam en alle daarbij behorende gegevens. Het niet betalen van rekeningen maakt me woest
Dan heb je niet voldoende aangetoond dat het om een onterechte vordering gaat. Want als een dossier wordt ingetrokken vanwege een gegrond bezwaar, dan melden ze dat niet bij Experian.quote:Op zondag 18 april 2010 17:19 schreef Roschella het volgende:
[..]
Beetje laat maar toch :
Incassobureau's die menen uit onterechte rekeningen ook nog wel een slaatje te kunnen slaan maken mij juist woest, en als het dan niet lukt melden de $%#&@ je als wraak aan bij commerciële kredietregistratiebedrijven zols Experian en als toppunt van de incassoparasieten, EDR incasso. Omdat ze bij het BKR niet terecht kunnen i.v.b. met het gebrek aan harde objectieve feiten, maar je kunt nauwelijks nog een telefoonabonnement meer afsluiten !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |