Wat je kunt doen zijn dropveters met daarom heen nibit ringetjes (als ware een ketting) en dan een snoepsleutel in het midden . Deed het hier erg goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:00 schreef Vicky het volgende:
iets eetbaars denk ik.
iets blijvends wordt 9 van de 10x weggegooid.
dat is leuk bij een verjaardag, die dropketting, maar bij geboorte wil ik toch iets met rozequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat je kunt doen zijn dropveters met daarom heen nibit ringetjes (als ware een ketting) en dan een snoepsleutel in het midden . Deed het hier erg goed.
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Moet je er natuurlijk niet 2 met een koemelkallergie tussen hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef owlet het volgende:
diepvriessoesjes met glazuur en muisjesDie kunnen kant en klaar in een versierd bakje in de vriezer.
Wij deden het met kleutertaaitaaitjes, maar daar is het niet echt de tijd voor
leuk idee Owlet!! En navraag over er kindjes met KMA zijn is zo gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moet je er natuurlijk niet 2 met een koemelkallergie tussen hebben
hoelang na de geboorte heb je dat gedaan? neem aan dat je op de dag van geboorte daar puf voor hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Igraine het volgende:
Ik had zelf van paier tasjes in elkaar geplakt, welke bedrukt waren met roze en witte muisjes en een foto van de baby. Met daarop "Hoera, M. heeft een zusje gekregen". Erin had ik kleine zakjes gedaan met roze en witte spekmuisjes en een paar anijsmuisjes ter decoratie.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
hoelang na de geboorte heb je dat gedaan? neem aan dat je op de dag van geboorte daar puf voor hebt.
ja idd.. had ik al van Owlet begrepenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:46 schreef Popples het volgende:
trouwens de soesjes kun je van te voren maken. had ik ook gedaan in de kraamweek bij de oudste
met de muisjes erop?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Troel het volgende:
Je kan de soesjes ook kant en klaar kopen toch
inclusief muisjes?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Troel het volgende:
Je kan de soesjes ook kant en klaar kopen toch
Nu ik alles nog een keer lees denk ik eigenlijk ook dat Popples dat bedoeldequote:Op maandag 18 mei 2009 11:05 schreef owlet het volgende:
volgens mij was dat ooit ook de gedachte achter deze traktatie, omdat ze al bevroren zijn is het makkelijk glazuren en bemuizen en dan kunnen ze weer terug in de vriezer zodat ze zonder gedoe gebruikt kunnen worden in de drukke kraamtijd
dat vraag ik me ook af..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Popples het volgende:
ik heb chocolade gebruikt ipv glazuur. dat werkte heel goed. want word de glazuur als ze uit de vriezer komen niet slap?
wel witte chocolade is veel lekkerder dan bruine erbij.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af..
anders smelt ik wel een reepje chocola ipv glazuur..
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef Popples het volgende:
[..]
wel witte chocolade is veel lekkerder dan bruine erbij.
ik doop het soesje in de chocola en dan meteen in de muisjes denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef mrien het volgende:
Met de chocola bij de slagroomsoesjes moet je wel opletten dat het niet een grote plakzooi wordt..
Ik had ze een tijdje geleden gemaakt voor een laat kraambezoek, maar er zat toch veel meer chocola en muisjes op dan de bedoeling was. Voor die kleintjes lijkt me dat ook niet zo lekker
Ik denk dat het bij elke opvang ook weer anders is. Hier mogen ze ook geen pindakaas voordat ze drie zijn enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 12:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doop het soesje in de chocola en dan meteen in de muisjes denk ik.
Troel, Amber gaat trakteren op de psz, kindjes zijn daar tussen de 2,5 en bijna 4.
en chocola is geen probleem volgens mij, want ik heb het er net met de leidster over gehad en ze vond het een leuk en lekker idee.
Bij Ambers PSZ krijgen ze tussendoor een cracker en dan mogen ze kiezen tussen pindakaas of smeerkaasquote:Op maandag 18 mei 2009 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij elke opvang ook weer anders is. Hier mogen ze ook geen pindakaas voordat ze drie zijn enzoIn sommige dingen zijn ze redelijk streng, in andere dingen zouden ze van mij wat strenger mogen zijn
Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maarquote:
kan toch gewoon allemaal. ik zou ze op het laatst klaar maken anders krijg je van die sloffe koekjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef DJMO het volgende:
bijna twee jaar oud topic omhoogschoppenenfin, het is het wel waard denk ik.
[..]
Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maarIk vraag me alleen of dat met boter, eetbare lijm of chocola gedaan is?
http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=16quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef DJMO het volgende:
bijna twee jaar oud topic omhoogschoppenenfin, het is het wel waard denk ik.
[..]
Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maarIk vraag me alleen of dat met boter, eetbare lijm of chocola gedaan is?
Dat dus. Amber kreeg/krijgt geregeld iets blijvend en 9 van de 10x verdwijnt het in de prullenbak.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef Popples het volgende:
dat blijvends gaat toch de prullenbak in is de ervaring.
ik zou geen gekke dingen doen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |