abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69027750
Als Ambers zusje geboren is moet er natuurlijk wel getrakteerd worden op de peuterspeelzaal.
Heeft iemand leuke/simpele ideetjes qua traktaties?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 mei 2009 @ 19:58:14 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69027781
Wil je iets eetbaars of iets blijvends?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_69027881
iets eetbaars denk ik.
iets blijvends wordt 9 van de 10x weggegooid.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69027970
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:00 schreef Vicky het volgende:
iets eetbaars denk ik.
iets blijvends wordt 9 van de 10x weggegooid.
Wat je kunt doen zijn dropveters met daarom heen nibit ringetjes (als ware een ketting) en dan een snoepsleutel in het midden . Deed het hier erg goed.

Of zoiets:

k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69028038
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Wat je kunt doen zijn dropveters met daarom heen nibit ringetjes (als ware een ketting) en dan een snoepsleutel in het midden . Deed het hier erg goed.

Of zoiets:

[ afbeelding ]
dat is leuk bij een verjaardag, die dropketting, maar bij geboorte wil ik toch iets met roze
En de kinderen zijn 2 en 3 jaar oud, moet dus voor hun ook wel te eten zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 mei 2009 @ 20:04:28 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69028050
waarom geen combi?? een bloempotje met iets wat ze zelf kunnen planten, en dan ook iets te snoepen erin?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69028063
diepvriessoesjes (of tomsoesjes ) met glazuur en muisjes Die kunnen kant en klaar in een versierd bakje in de vriezer.
Wij deden het met kleutertaaitaaitjes, maar daar is het niet echt de tijd voor
pi_69028094
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef owlet het volgende:
diepvriessoesjes met glazuur en muisjes Die kunnen kant en klaar in een versierd bakje in de vriezer.
Wij deden het met kleutertaaitaaitjes, maar daar is het niet echt de tijd voor
Moet je er natuurlijk niet 2 met een koemelkallergie tussen hebben
pi_69028115
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Moet je er natuurlijk niet 2 met een koemelkallergie tussen hebben
leuk idee Owlet!! En navraag over er kindjes met KMA zijn is zo gedaan natuurlijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 mei 2009 @ 20:06:26 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69028141
een paar opties die ik tegenkwam

Rijstwafel met muisjes
Behandel deze net als beschuit met muisjes. Eén kant insmeren met boter en in de muisjes dopen.
Lange vingers met muisjes
Smeer de kant zonder suiker met boter en rol deze door de muisjes. kan ook met soepstengel
Cakejes met muizen
Koop bij de bakker of in de supermarkt kleine cakejes (ook wel cupcakes genoemd), of bak ze zelf. Smeer de bovenkant in met glazuur en bestrooi ze met muisjes.
Muizencake
Koop of bak een grote cake. Smeer de bovenkant in met boter en bestrooi deze met muisjes.
Snij daarna de cake in plakken. Makkelijke geboortetraktatie als je veel moet uitdelen.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:08:15 #11
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_69028228
crackertjes met muisjes - niet zo vreselijk groot dat die peutertjes de helft niet opkunnen en het kruimelt ook niet zo vreselijk als beschuiten.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_69028267
Goede ideetjes!! Keep it coming!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69028279
Ik had zelf van paier tasjes in elkaar geplakt, welke bedrukt waren met roze en witte muisjes en een foto van de baby. Met daarop "Hoera, M. heeft een zusje gekregen". Erin had ik kleine zakjes gedaan met roze en witte spekmuisjes en een paar anijsmuisjes ter decoratie.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_69028347
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Igraine het volgende:
Ik had zelf van paier tasjes in elkaar geplakt, welke bedrukt waren met roze en witte muisjes en een foto van de baby. Met daarop "Hoera, M. heeft een zusje gekregen". Erin had ik kleine zakjes gedaan met roze en witte spekmuisjes en een paar anijsmuisjes ter decoratie.
hoelang na de geboorte heb je dat gedaan? neem aan dat je op de dag van geboorte daar puf voor hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator donderdag 14 mei 2009 @ 20:11:17 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69028360
Ik had roze servetjes gevouwen tot luiertje. Daar met stift een veiligheidsspeld op getekend en dat voor de bevalling al klaar liggen. Op de dag dat Eva ging trakteren hebben we er een roze spekje in gedaan en klaar was Lois
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 mei 2009 @ 20:12:00 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69028392
deze klinkt ook wel leuk, alleen veel werk
Benodigdheden

* Kartonpapier in blauw of roze
* Schaar
* Plak
* Stiften
* Tule of leuke zakjes
* Lint (lint wat bij een cadeau wordt gekruld)
* Plakband
* Lange (sate)prikkers
* Aardappelen
* Aluminiumfolie
* Diepe grote schaal/kom (diep vanwege wegrollen aardappelen)
* Mannasnoepjes

Werkwijze

* Knip uit het karton rompertjes van ongeveer 20 centimeter lang.
* Schrijf op de voorkant een leuke tekst.
* Smeer op de achterkant plak (niet teveel).
* Leg de prikker op het rompertje in de plak en laat de prikker aan de onderkant een stuk uitsteken.
* Leg vervolgens het achterpand van het rompertje erop.
* Vul de tule of zakjes met Mannasnoepjes.
* Sluit de zakjes af met een lintje.
* Plak de zakjes achter op het rompertje.
* Wikkel de aluminiumfolie om de aardappelen.
* Leg de aardappelen daarna in de schaal/kom.
* Steek de rompertjes op prikkers leuk in de aardappels.

Variatietip
Vervang de Mannasnoepjes door snoephartjes, witte snoepmuizen of geboortesuikers/geboortebonen
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 20:14:32 #17
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69028482
Je kunt natuurlijk ook muffins met glazuur en muisjes maken. Dat kan zelfs aangepast voor kinderen met KMA.
(p_iglet en Reinhilde hebben vast wel een lekker recept edt: en jijzelf natuurlijk ook wel vanwege Amber, was ik even vergeten)

[ Bericht 11% gewijzigd door Macka66 op 14-05-2009 20:23:03 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_69028734
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

hoelang na de geboorte heb je dat gedaan? neem aan dat je op de dag van geboorte daar puf voor hebt.

Nee, niet op de dag zelf, maar een paar dagen erna. De eerste keer dat ze weer naar het KDV ging, na mijn bevalling. Het was nog in m'n kraamweek in ieder geval.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:27:51 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69028970
Ik heb droste flikken zacht laten worden in de oven en toen bestrooid met muisjes. Beetje aandrukken en weer op laten stijven in de koelkast. Was een grote hit. En de juf vond het een mooi handzaam hapje zonder knoeien.
Deze dingen dus

volgens mij in een cellofaan gedaan met blauwe strikken en het was echt in 5 minuten af.
Zelluf bedacht.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_69031494
Je kan van haust toastjes krijgen die net kleine beschuitjes lijken en die bestrooien met muisjes. Handzamer dan een grote beschuit en toch het idee van beschuit met muisjes...

Vantevoren klaar te maken mits je ze bewaard in een afgesloten bakje:
Witte muizen van haribo met een roze strikje eromheen. Heb ik zelf getrakteerd op de psz, want je kan je een slag in de rondte knutselen. Mijn ervaring met peuters is dat het over het algemeen hap slik weg is en de knutsel eromheen zegt ze nog niet zoveel... (ik liep toen ik nog peuterjuf was na het trakteren altijd zooi te ruimen...)
Fake it till you make it...
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:39:06 #21
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69036773
Ik had bij lena gripzakjes met een mariakoekje, botercupjes en muisjes. Als label moest er een versimpeld geboortekaartje aan. Helaas werd leen ziek dus heb ik laatst 100 botercupjes weggegooid.
Nouja, het idee was leuk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_69036875
zeeuwse rondjes (die koekjes) besmeren met boter en muisjes erop
prima klein edoch leuk hapje
je kunt ze ook wel vantevoren thuis klaarmaken, zeeuwse rondjes zijn van zichzelf niet zo mega knapperig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69043754
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69044604
Hier op de psz doen we niet aan muisjes De meeste kinderen vinden het niet lekker en eten het dan niet op. Maar dnek dat we hier toch niet hoeven te trakteren want de vakantie begint als ik ben uitgeteld
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_69044745
slagroomsoesjes met muisjes. heerlijk
mama van 3 kids!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:11:06 #26
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69044771
Bij de meisjes deed ik een roze glacékoek met zo'n witte snoepmuis erop. Zag er erg leuk uit
pi_69044876
als je niet aan muisjes kan of mag doen dan kun je ook je slagroomsoesjes versieren met roze prinsessenhagel of blauwe (*naamkwijt) hageltjes.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69044901
denk dat het de slagroomsoesjes gaan worden, vin dik wel een goed idee!
Maandag ff vragen hoeveel kindjes er gemiddeld zijn en of er kindjes met een allergie zijn.
Misschien maak ik zelf nog wel een soort van vlaggetjes met d'r naam erop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69045249
trouwens de soesjes kun je van te voren maken. had ik ook gedaan in de kraamweek bij de oudste
mama van 3 kids!
pi_69045276
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:46 schreef Popples het volgende:
trouwens de soesjes kun je van te voren maken. had ik ook gedaan in de kraamweek bij de oudste
ja idd.. had ik al van Owlet begrepen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 18 mei 2009 @ 09:48:33 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_69142171
Je kan de soesjes ook kant en klaar kopen toch
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69143008
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Troel het volgende:
met de muisjes erop?
mama van 3 kids!
pi_69144062
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Troel het volgende:
inclusief muisjes?
Of bedoel je dat je ze niet helemaal zelf met soezendeeg en een slagroomklopper hoeft te maken
  maandag 18 mei 2009 @ 11:00:35 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_69144100
Nee, wel zonder de muisjes, maar soesjes maken is een ontzettend tijdrovend werkje, ik zou gewoon kant en klare soesjes kopen en daar de muisjes op doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69144220
volgens mij was dat ooit ook de gedachte achter deze traktatie, omdat ze al bevroren zijn is het makkelijk glazuren en bemuizen en dan kunnen ze weer terug in de vriezer zodat ze zonder gedoe gebruikt kunnen worden in de drukke kraamtijd
  maandag 18 mei 2009 @ 11:08:18 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_69144321
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:05 schreef owlet het volgende:
volgens mij was dat ooit ook de gedachte achter deze traktatie, omdat ze al bevroren zijn is het makkelijk glazuren en bemuizen en dan kunnen ze weer terug in de vriezer zodat ze zonder gedoe gebruikt kunnen worden in de drukke kraamtijd
Nu ik alles nog een keer lees denk ik eigenlijk ook dat Popples dat bedoelde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69144818
ik ga idd kant en klaren bevroren soezen halen had al een doos gehaald, maar die zijn al op , glazuur erop (moet alleen ff kijkne hoe ik dat zelf het beste kan maken) en dan de muizen erop en weer de vriezer in.
Misschien ga ik nog wel creatief zijn en zelf vlaggetjes maken.

zelf soesjes maken is leuk om te doen hoor.. maar dan moeten zwe wel lukken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 18 mei 2009 @ 11:26:20 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69144938
Ik heb ooit een soezenrups op deze manier gemaakt, met vruchtenhagel. Maar toen de soezen gingen ontdooien werd dat een geklieder van jewelste. Doorgelopen kleuren enzo. Is dat met muisjes niet zo dan?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_69145056
vruchtenhagel wordt vies als het nat wordt, muisjes volgens mij iets minder.

Poedersuiker met water werkt prima hier voor, Vicky
pi_69145209
oke, thanx.. dan ga ik met poerdersuiker en water aan de slag
maarruhh eerst maar eens een nieuwe doos soezen halen Durf ze niet te halen, ben bang dat ze meteen weer opgaan hehe...

En vanmorgen ff navraag gedaan op de psz.. gemiddeld 13 kindjes en geen kma, dus das mooi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69145498
ik heb chocolade gebruikt ipv glazuur. dat werkte heel goed. want word de glazuur als ze uit de vriezer komen niet slap?
mama van 3 kids!
pi_69145665
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Popples het volgende:
ik heb chocolade gebruikt ipv glazuur. dat werkte heel goed. want word de glazuur als ze uit de vriezer komen niet slap?
dat vraag ik me ook af..
anders smelt ik wel een reepje chocola ipv glazuur..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69145691
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook af..
anders smelt ik wel een reepje chocola ipv glazuur..
wel witte chocolade is veel lekkerder dan bruine erbij.
mama van 3 kids!
pi_69145780
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef Popples het volgende:

[..]

wel witte chocolade is veel lekkerder dan bruine erbij.

heb even navraag gedaan bij de taartenbakster van OUD en die zegt ook chocola
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 18 mei 2009 @ 11:57:28 #45
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69145982
wat een leuke ideeen allemaal! ik vind langevingers met muisjes zo leuk of gewoon met de helft roze glazuur ofzo. ook geen gezeik met muisjes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 18 mei 2009 @ 11:59:03 #46
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69146025

ook leuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 18 mei 2009 @ 12:00:53 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_69146075
Ik had kleine chocoladereepjes van AH voorzien van een nieuwe wikkel met eigen tekst er op ("saskia heeft een zusje! Nienke is geboren!)
Toen Tijn geboren was, had Saskia diepvries-soesjes met muisjes mee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 mei 2009 @ 12:03:06 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_69146142
tja, ik weet niet hoe vroeg jullie kindjes chocola krijgen, maar hier op het kdv mogen ze dingen met chocolade niet uitdelen aan kinderen onder de 3 jaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 mei 2009 @ 12:04:21 #49
3011 E.T.
pi_69146173
Saskia deelde dit ook uit op de basisschool

en of je nou chocola of slagroomsoesjes uitdeelt, dat maakt imo ook geen moer uit..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_69146199
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:59 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

ook leuk
die zijn onwijs leuk zeg!
*onthouden gaat...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69146286
Met de chocola bij de slagroomsoesjes moet je wel opletten dat het niet een grote plakzooi wordt..
Ik had ze een tijdje geleden gemaakt voor een laat kraambezoek, maar er zat toch veel meer chocola en muisjes op dan de bedoeling was. Voor die kleintjes lijkt me dat ook niet zo lekker
  maandag 18 mei 2009 @ 12:19:14 #52
3011 E.T.
pi_69146629
Overigens, voor inspiratie en een heeeeeeleboel ideeen kun je hier terecht: http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=16
pi_69147943
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef mrien het volgende:
Met de chocola bij de slagroomsoesjes moet je wel opletten dat het niet een grote plakzooi wordt..
Ik had ze een tijdje geleden gemaakt voor een laat kraambezoek, maar er zat toch veel meer chocola en muisjes op dan de bedoeling was. Voor die kleintjes lijkt me dat ook niet zo lekker
ik doop het soesje in de chocola en dan meteen in de muisjes denk ik.

Troel, Amber gaat trakteren op de psz, kindjes zijn daar tussen de 2,5 en bijna 4.
en chocola is geen probleem volgens mij, want ik heb het er net met de leidster over gehad en ze vond het een leuk en lekker idee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69147998
het is echt maar heel weinig choco.

wat ik gedaan heb is de chocolade au bain marie gesmolten.
de soesjes uit de vriezer gehaald.
door de choco lade heen en door de muisjes.
op de schaal laten drogen en toen in porties de vriezer in.
mama van 3 kids!
  maandag 18 mei 2009 @ 14:29:37 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_69151041
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik doop het soesje in de chocola en dan meteen in de muisjes denk ik.

Troel, Amber gaat trakteren op de psz, kindjes zijn daar tussen de 2,5 en bijna 4.
en chocola is geen probleem volgens mij, want ik heb het er net met de leidster over gehad en ze vond het een leuk en lekker idee.
Ik denk dat het bij elke opvang ook weer anders is. Hier mogen ze ook geen pindakaas voordat ze drie zijn enzo In sommige dingen zijn ze redelijk streng, in andere dingen zouden ze van mij wat strenger mogen zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69157736
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij elke opvang ook weer anders is. Hier mogen ze ook geen pindakaas voordat ze drie zijn enzo In sommige dingen zijn ze redelijk streng, in andere dingen zouden ze van mij wat strenger mogen zijn
Bij Ambers PSZ krijgen ze tussendoor een cracker en dan mogen ze kiezen tussen pindakaas of smeerkaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69215347
de traktatie is klaar en staat weer in de vriezer

Slagroomsoezen gedoopt in witte chocola en muizen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69219106
Lekkerrrr
pi_69865576
Dit is het uiteindelijke resultaat geworden:

Zowel de kinderen op de psz als Amber vonden het heel leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69870909
wat leuk geworden vicky
mama van 3 kids!
pi_69873578
Ziet er gezellig uit vicky en lekker!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:47:31 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_69873607
Ruben had vandaag een negerzoen waar het topje vanaf was met muisjes erop. Hij vond het erg lekker.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 22:21:29 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91774903
bijna twee jaar oud topic omhoogschoppen :D enfin, het is het wel waard denk ik.
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2009 11:59 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

ook leuk O+
Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maar :P Ik vraag me alleen of dat met boter, eetbare lijm of chocola gedaan is?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91776920
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef DJMO het volgende:
bijna twee jaar oud topic omhoogschoppen :D enfin, het is het wel waard denk ik.

[..]

Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maar :P Ik vraag me alleen of dat met boter, eetbare lijm of chocola gedaan is?
kan toch gewoon allemaal. ik zou ze op het laatst klaar maken anders krijg je van die sloffe koekjes.
mama van 3 kids!
pi_91777048
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef DJMO het volgende:

[..]

http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=16

En dan bij het thema geboorte staat dat nijntje koekje er tussen dus inclusief maken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 23:02:57 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91777745
thnx again DML .. ik ga denk ik voor een cominatie van een geboortebeker met zo'n nijntje biscuitje met muisjes. Even zoeken wat ik er dan nog meer bij in kan doen..

pi_91777964
Waarom ook nog een beker doen? Die kleintjes zijn met zo'n nijntje al gelukkig. Nu ben je dubbelop bezig, maar goed dat is mijn mening.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † zondag 23 januari 2011 @ 23:06:24 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_91777971
D'r hoeft toch niks meer bij?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 23:08:48 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91778117
mjah, wellicht dubbelop, ik zou ook graag iets blijvends geven .. niet alleen maar iets om op te eten. ik weet alleen nog niet wat of hoe :')

pi_91778260
dat blijvends gaat toch de prullenbak in is de ervaring.

ik zou geen gekke dingen doen hoor
mama van 3 kids!
pi_91778367
quote:
Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef Popples het volgende:
dat blijvends gaat toch de prullenbak in is de ervaring.

ik zou geen gekke dingen doen hoor
Dat dus. Amber kreeg/krijgt geregeld iets blijvend en 9 van de 10x verdwijnt het in de prullenbak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 23:15:46 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91778496
mijn ervaring daarmee is nog niet zo groot, Jan zit natuurlijk nog niet zo gek lang op de psz. Thnx voor de waarschuwing in ieder geval!

† In Memoriam † zondag 23 januari 2011 @ 23:27:07 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_91779062
Scheelt je weer een hoop geld ^O^
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')