abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69146286
Met de chocola bij de slagroomsoesjes moet je wel opletten dat het niet een grote plakzooi wordt..
Ik had ze een tijdje geleden gemaakt voor een laat kraambezoek, maar er zat toch veel meer chocola en muisjes op dan de bedoeling was. Voor die kleintjes lijkt me dat ook niet zo lekker
  maandag 18 mei 2009 @ 12:19:14 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_69146629
Overigens, voor inspiratie en een heeeeeeleboel ideeen kun je hier terecht: http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=16
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_69147943
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef mrien het volgende:
Met de chocola bij de slagroomsoesjes moet je wel opletten dat het niet een grote plakzooi wordt..
Ik had ze een tijdje geleden gemaakt voor een laat kraambezoek, maar er zat toch veel meer chocola en muisjes op dan de bedoeling was. Voor die kleintjes lijkt me dat ook niet zo lekker
ik doop het soesje in de chocola en dan meteen in de muisjes denk ik.

Troel, Amber gaat trakteren op de psz, kindjes zijn daar tussen de 2,5 en bijna 4.
en chocola is geen probleem volgens mij, want ik heb het er net met de leidster over gehad en ze vond het een leuk en lekker idee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69147998
het is echt maar heel weinig choco.

wat ik gedaan heb is de chocolade au bain marie gesmolten.
de soesjes uit de vriezer gehaald.
door de choco lade heen en door de muisjes.
op de schaal laten drogen en toen in porties de vriezer in.
mama van 3 kids!
  maandag 18 mei 2009 @ 14:29:37 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_69151041
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik doop het soesje in de chocola en dan meteen in de muisjes denk ik.

Troel, Amber gaat trakteren op de psz, kindjes zijn daar tussen de 2,5 en bijna 4.
en chocola is geen probleem volgens mij, want ik heb het er net met de leidster over gehad en ze vond het een leuk en lekker idee.
Ik denk dat het bij elke opvang ook weer anders is. Hier mogen ze ook geen pindakaas voordat ze drie zijn enzo In sommige dingen zijn ze redelijk streng, in andere dingen zouden ze van mij wat strenger mogen zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69157736
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij elke opvang ook weer anders is. Hier mogen ze ook geen pindakaas voordat ze drie zijn enzo In sommige dingen zijn ze redelijk streng, in andere dingen zouden ze van mij wat strenger mogen zijn
Bij Ambers PSZ krijgen ze tussendoor een cracker en dan mogen ze kiezen tussen pindakaas of smeerkaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69215347
de traktatie is klaar en staat weer in de vriezer

Slagroomsoezen gedoopt in witte chocola en muizen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69219106
Lekkerrrr
Fake it till you make it...
pi_69865576
Dit is het uiteindelijke resultaat geworden:

Zowel de kinderen op de psz als Amber vonden het heel leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69870909
wat leuk geworden vicky
mama van 3 kids!
pi_69873578
Ziet er gezellig uit vicky en lekker!
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:47:31 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_69873607
Ruben had vandaag een negerzoen waar het topje vanaf was met muisjes erop. Hij vond het erg lekker.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 22:21:29 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91774903
bijna twee jaar oud topic omhoogschoppen :D enfin, het is het wel waard denk ik.
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2009 11:59 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

ook leuk O+
Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maar :P Ik vraag me alleen of dat met boter, eetbare lijm of chocola gedaan is?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91776920
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef DJMO het volgende:
bijna twee jaar oud topic omhoogschoppen :D enfin, het is het wel waard denk ik.

[..]

Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maar :P Ik vraag me alleen of dat met boter, eetbare lijm of chocola gedaan is?
kan toch gewoon allemaal. ik zou ze op het laatst klaar maken anders krijg je van die sloffe koekjes.
mama van 3 kids!
pi_91777048
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef DJMO het volgende:

[..]

http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=16

En dan bij het thema geboorte staat dat nijntje koekje er tussen dus inclusief maken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 23:02:57 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91777745
thnx again DML .. ik ga denk ik voor een cominatie van een geboortebeker met zo'n nijntje biscuitje met muisjes. Even zoeken wat ik er dan nog meer bij in kan doen..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91777964
Waarom ook nog een beker doen? Die kleintjes zijn met zo'n nijntje al gelukkig. Nu ben je dubbelop bezig, maar goed dat is mijn mening.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † zondag 23 januari 2011 @ 23:06:24 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_91777971
D'r hoeft toch niks meer bij?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 23:08:48 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91778117
mjah, wellicht dubbelop, ik zou ook graag iets blijvends geven .. niet alleen maar iets om op te eten. ik weet alleen nog niet wat of hoe :')

pi_91778260
dat blijvends gaat toch de prullenbak in is de ervaring.

ik zou geen gekke dingen doen hoor
mama van 3 kids!
pi_91778367
quote:
Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef Popples het volgende:
dat blijvends gaat toch de prullenbak in is de ervaring.

ik zou geen gekke dingen doen hoor
Dat dus. Amber kreeg/krijgt geregeld iets blijvend en 9 van de 10x verdwijnt het in de prullenbak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 23:15:46 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91778496
mijn ervaring daarmee is nog niet zo groot, Jan zit natuurlijk nog niet zo gek lang op de psz. Thnx voor de waarschuwing in ieder geval!

† In Memoriam † zondag 23 januari 2011 @ 23:27:07 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_91779062
Scheelt je weer een hoop geld ^O^
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')