ik doop het soesje in de chocola en dan meteen in de muisjes denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef mrien het volgende:
Met de chocola bij de slagroomsoesjes moet je wel opletten dat het niet een grote plakzooi wordt..
Ik had ze een tijdje geleden gemaakt voor een laat kraambezoek, maar er zat toch veel meer chocola en muisjes op dan de bedoeling was. Voor die kleintjes lijkt me dat ook niet zo lekker
Ik denk dat het bij elke opvang ook weer anders is. Hier mogen ze ook geen pindakaas voordat ze drie zijn enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 12:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doop het soesje in de chocola en dan meteen in de muisjes denk ik.
Troel, Amber gaat trakteren op de psz, kindjes zijn daar tussen de 2,5 en bijna 4.
en chocola is geen probleem volgens mij, want ik heb het er net met de leidster over gehad en ze vond het een leuk en lekker idee.
Bij Ambers PSZ krijgen ze tussendoor een cracker en dan mogen ze kiezen tussen pindakaas of smeerkaasquote:Op maandag 18 mei 2009 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij elke opvang ook weer anders is. Hier mogen ze ook geen pindakaas voordat ze drie zijn enzoIn sommige dingen zijn ze redelijk streng, in andere dingen zouden ze van mij wat strenger mogen zijn
Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maarquote:
kan toch gewoon allemaal. ik zou ze op het laatst klaar maken anders krijg je van die sloffe koekjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef DJMO het volgende:
bijna twee jaar oud topic omhoogschoppenenfin, het is het wel waard denk ik.
[..]
Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maarIk vraag me alleen of dat met boter, eetbare lijm of chocola gedaan is?
http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=16quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef DJMO het volgende:
bijna twee jaar oud topic omhoogschoppenenfin, het is het wel waard denk ik.
[..]
Ik ga waarschijnlijk deze uit laten delen door Jan. Eenvoudig, en het koekje is wel mijn smaak zeg maarIk vraag me alleen of dat met boter, eetbare lijm of chocola gedaan is?
Dat dus. Amber kreeg/krijgt geregeld iets blijvend en 9 van de 10x verdwijnt het in de prullenbak.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef Popples het volgende:
dat blijvends gaat toch de prullenbak in is de ervaring.
ik zou geen gekke dingen doen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |