Ow?quote:
paralympischquote:
Alles met gemiddeld IQ<100 filteren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:57 schreef TC03 het volgende:
Boeiend.
Kan er niet een tag genaamd 'ESF' worden ingevoerd waardoor automatisch alle topics over dit onderwerp worden verborgen voor mensen met een IQ hoger dan 100?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Songfestival
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
True.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alles met gemiddeld IQ<100 filteren?
Dan zou Fok er zo uit zien
[ afbeelding ]
ik schakel helemaal niet in - wat een klotezooi - die hele "Toppers" - en dan maar lekker ronddarren en "zo vreselijk moe van alles wat we moeten" en dat allemaal van het geld van de Publieke Omroep - VAN ONS!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:49 schreef dinid het volgende:
Nederland treedt met de Toppers straks op voor een finaleplek van de Eurovisie Songfestival, ik zie net dus dat ze als 19e land pas gaan zingen.. Dan moet ik dus eerst 18x kattegejankmuziek aanhoren voordat ik naar de Toppers kijken.![]()
Verwachte reactie:
Schakel dan later in..
Ja, maar het zit mij vaak tegen waardoor ik pas inschakel als de Toppers zijn uitgezongen.
Elk jaar hoop ik dat we niet doorgaan, dit jaar meer dan ooit.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:23 schreef ouderejongere het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Songfestival
![]()
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Drie homo's zien natuurlijk niet of een vrouw mooi is, dus ze hebben er maar wat neergezet en gedacht dat het goed was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef Marurk het volgende:
Wat ik niet snap zijn die dikke wijven op de achtergrond![]()
Kan iemand me dat uitleggen plz?
Begint nu volgens mij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef Acinonyx het volgende:
Is het al geweest of moet het nog komen ? Zo ja, op welke zender en hoe laat ? Dan kan ik eens lekker lachen en me schamen voor nederland
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Begint nu volgens mij.
En Nederland is als 19e (als laatste ofzo?).
Ned 1 ofzo
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:23 schreef ouderejongere het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Shine van kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Songfestival
![]()
Songfestival![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |