Ik weet dat wel, het antwoord luidt 'neen'. Lees de openingspost van deze topic eens door, dan weet je waar dit wel de juiste plaats voor is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef PaintedPink het volgende:
En ik weet niet eens of dit de juiste plaats is.![]()
Nog keertje proberenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef SuperRogier het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=9621490
@ 9.20 tot 9.40, R&B ofzo, wie weet de titel
Hij lijkt op:quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:59 schreef Joran-Joran het volgende:
Weet iemand wat voor sample is gebruikt bij de eerste paar seconden van het nummer ''Mass destruction'' van Faithless?
Ik moet aan deze denken:quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef SilvesteR het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zoek een trance nummer dat een tijdje terug redelijk veel op TMF dance/party te horen was.
In de clip zie je twee djs die elkaar opbellen omdat er een meteoriet ofzo op de aarde afkomt. Ze gaan dan draaien op een soort "end of the world" feest. Op het einde lopen ze naar buiten om de meteoriet op hen af te zien komen.
Als de ene dj de ander opbelt in het begin, heeft deze het nummer zelf als ring tone staan.
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef Prosac het volgende:
Zoooooooooo'n bekend nummer bij deze jingle.. kan er alleen niet opkomen. Moet denken aan "Jones" of CJ Stone.. Welk dancenummer is dit?
http://jingles.merlinstoll.nl/stored/jingles/0059.mp3
Geen dank, meneer de moderatorquote:
Helaas, dat is 'm niet. Het is een nieuwer nummer.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef Prego het volgende:
hallo
de informatie is wat vaag maar toch:
ik zoek een nummer uit de jaren negentig, als ik me niet vergis ergens rondom 1991/1992. in dat nummer spreekt een zware stem in het Italiaans (denk ik althans) iets van "non abbiate paura" en daarna "adesso semie". meer tekst kan ik me niet meer herinneren en ik heb geen idee of het wel juist is. je kan het nummer wegzetten als dance en het was vrij hip.
google levert me niet echt veel op ...iemand?
alvast bedankt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef CasualMark het volgende:
Help, ik zoek....
Een nummer van een aantal jaren terug. Beetje een dance nummer. De videoclip bestond in ieder geval uit close-ups van strakke t-shirtjes met verschillende prints gedragen door verschillende meiden die een beetje dansten/bewogen.
Ik heb het al aan meerdere mensen gevraagd, en iedereen weet welke ik bedoel, maar niet hoe het nummer/de artiest heet
dat is hem niet, het nummer dat ik zoek is wat jaren ouder en er zit geen kerkstem in. toch bedanktquote:
Edit: spuit 11...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef CasualMark het volgende:
Help, ik zoek....
Een nummer van een aantal jaren terug. Beetje een dance nummer. De videoclip bestond in ieder geval uit close-ups van strakke t-shirtjes met verschillende prints gedragen door verschillende meiden die een beetje dansten/bewogen.
Ik heb het al aan meerdere mensen gevraagd, en iedereen weet welke ik bedoel, maar niet hoe het nummer/de artiest heet
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:02 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een remix op black eyed peas - boom boom pow.
Hij lijkt bij 1:25-1:37 een beetje op deze remix:
Alleen is er dan een zwaardere bass die sychroon loopt met de eerst "Boom Boom" .
Tis een soort van electro/house remix, maar niet in de dirty richting...
Nee totaal nietquote:
Ah, dan moet ik het antwoord schuldig blijven, deze remix kende ik toevallig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee totaal niet![]()
Hij leek vrij veel op die remix in mijn vorige post maar een paar dingen anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |