Zij beweert dat wij Nederlanders worden belemmerd in onze festiviteiten (Pasen, Koninginnedag) door Marokkanen. Ik heb daar vwb Koninginnedag t/m 2008 nooit wat van gemerkt. Maar misschien deden ze wel gemeen met koekhappen of hadden ze het Oud-Hollandse kantklossen nog niet zo goed onder de knie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ik lees nergens in het stuk dat Koninginnedag is verpest door Marokkanen? Ze zegt alleen dat later in de maand Koninginnedag plaats gaat vinden.
Dus de TT klopt niet echt.
Daarom snap ik je TT ook niet. Tuurlijk zijn er veel problemen met rifratjes, maar er staat nergens in het stuk wat jij wel in je TT claimt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Zij beweert dat wij Nederlanders worden belemmerd in onze festiviteiten (Pasen, Koninginnedag) door Marokkanen. Ik heb daar vwb Koninginnedag t/m 2008 nooit wat van gemerkt. Maar misschien deden ze wel gemeen met koekhappen of hadden ze het Oud-Hollandse kantklossen nog niet zo goed onder de knie.
Maar van terreur (oef) heb ik nooit iets gemerkt, en ik ben een boerenzoon uit Twente die regelmatig in Amsterdam en Utrecht koninginnedag heeft gevierd. Multiculti zal wel heel vaak mislukken. Maar op koninginnedag ervoer ik altijd een gezellige multiculturele roes.
Wat is anders de reden om Koninginnedag te noemen in een relaas dat gaat over Terreurmarokkanen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom snap ik je TT ook niet. Tuurlijk zijn er veel problemen met rifratjes, maar er staat nergens in het stuk wat jij wel in je TT claimt.
En wbt Koninginnedag heb je gelijk. Ik heb op die dag ook nog noit problemen gehad.
Omdat dit het de eerste landelijke festiviteit was na haar toespraak? Actueel dus. Beter dan praten over de kerst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat is anders de reden om Koninginnedag te noemen in een relaas dat gaat over Terreurmarokkanen.
De teneur is: Wij hebben prachtige feesten (Pasen en Koninginnedag), maar die worden allemaal bedorven door terreurmarokkanen. Wat is anders de reden voor haar om Koninginnedag te noemen.
Dit is een pure leugen.quote:Je kunt geen dagje naar het strand, geen bioscoop bezoeken, rustig over straat lopen of een ritje met het openbaar vervoer maken zonder een gerede kans te lopen een groep opgefokte Marokkanen tegen te komen die de boel op agressieve en vijandige wijze verstiert.
Verdonk zei ditquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het relaas van Fleur Agema doet me ook erg denken aan Rita Verdonk die bang was dat ons Sinterklaasfeest zou worden opgeheven.
http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=26quote:Om te beginnen is er een sterke “weg-met-ons” stroming die ons al jaren wil doen geloven dat onze cultuur niet bestaat en die onze waarden en normen zelfs minderwaardig vindt ten opzichte van andere culturen.
Ze stellen zelfs het sinterklaasfeest ter discussie. En willen overal slavernijmonumenten om ons als slecht af te schilderen. Ze praten het goed dat mannen aan vrouwen geen hand geven.
Het is idd pure leugen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Verdonk zei dit
[..]
http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=26
Overdrijven, generaliseren en fantaseren..
Sinterklaasfeest staat al jaren ter discussie.. 'ze' is hier de gemiddelde Nederlander die er geen zin meer in heeft , maar ook doen mensen er toch aan mee .. vooral voor de kinderen.
Maar Verdonk suggereert hier dat "ze" een bepaalde vijand is .
Diezelfde "ze " willen overal slavernijmonumenten wegzetten, fantaseert ze.
Hoeveel van die monumenten staan er in Nederland... hoeveel staan er gepland, in voorbereiding ?
1... 3.. 10 ?? Is dat overal ?
En diezelfde "ze" zijn zedenloos door goed te praten dat mannen geen hand geven aan vrouwen...
natuurlijk.. goed zoeken en je vindt je voorbeeldjes .. vervolgens opblazen tot een hele grote groep "ze"
snel er tussendoor nog eens 500 monumenten erbij verzinnen en dat de gemiddelde Nederlander vaak twijfelt aan Sinterklaas ook maar op "ze", de vijand schuiven..
Glijdende schaal sinds Fortuijn ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is idd pure leugen.
Maar toch sta ik nu ineens, nav wat TS post, weer te kijken van hoe grof het gaat, en tegelijkertijd hoe subtiel het bij sommige mensen wrs naar binnen sluipt.
Het is sedert die tijd begonnen idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Glijdende schaal sinds Fortuijn ?
Het wordt steeds normaler
Wat ze bij jou in je hersencelletjes implanteert is dit, dat iedereen weet dat:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:47 schreef Picchia het volgende:
Ik snap dat het een geweldig flauwe zinspeling is, maar het enige wat ze zegt is dat we koninginnendag samen vieren.
En koninginnedag (2009) wordt ook zo bedorven.quote:Je kunt geen dagje naar het strand, geen bioscoop bezoeken, rustig over straat lopen of een ritje met het openbaar vervoer maken zonder een gerede kans te lopen een groep opgefokte Marokkanen tegen te komen die de boel op agressieve en vijandige wijze verstiert.
Er staat dat men een gerede kans loopt om opgefokte Marokkanen tegen te komen. Dat klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ze bij jou in je hersencelletjes implanteert is dit, dat iedereen weet dat:
[..]
En koninginnedag (2009) wordt ook zo bedorven.
Dit is zeer grof liegen. Of niet?
Gerede kans is dat we meer dan 50% kans lopen (en nu ben ik heel genereus eigenlijk) om opgefokte Marokkanen tegen te komen bij de activiteiten die ze opsomt, dat is een pure leugen. Dat klopt helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Er staat dat men een gerede kans loopt om opgefokte Marokkanen tegen te komen. Dat klopt.
Wat ze zegt klopt helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |