abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69026485
Een citaat van Fleur Agema op de PVV-site over “terreur-Marokkanen”.
Dit staat ook nu nog (het is 14 mei 2009) op de PVV-site.

Zie:
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=2276&Itemid=28

Het is ook te zien op Youtube:

Het begint als volgt:

AO Aanpak Marokkaanse probleemjongeren
De zon straalde tijdens het paasweekend en menigeen was vol goede moed afgereisd naar onze prachtige kustplaatsen. Later deze maand vieren we Koninginnedag, het grootste volksfeest dat we met zijn allen samen op straat vieren. Een prachtig land dat in toenemende mate wordt ontwricht door Marokkaanse straatterroristen. Iedereen weet dat.

Je kunt geen dagje naar het strand, geen bioscoop bezoeken, rustig over straat lopen of een ritje met het openbaar vervoer maken zonder een gerede kans te lopen een groep opgefokte Marokkanen tegen te komen die de boel op agressieve en vijandige wijze verstiert.

Hoewel het citaat is gemaakt op 15 april 2009, wist Fleur Agema toen al dat de (toen nog) komende koninginnedag zou worden verstierd door Marokkanen.

Is Fleur (of Florrie) Agema knettergek geworden?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_69026565
die is zo geprogrammeerd
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:31:03 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_69026595
Geworden? Ze was altijd al een xenofoob met een IQ waar je naar moet graven
pi_69026723
Ik lees nergens in het stuk dat Koninginnedag is verpest door Marokkanen? Ze zegt alleen dat later in de maand Koninginnedag plaats gaat vinden.

Dus de TT klopt niet echt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_69027013
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ik lees nergens in het stuk dat Koninginnedag is verpest door Marokkanen? Ze zegt alleen dat later in de maand Koninginnedag plaats gaat vinden.

Dus de TT klopt niet echt.
Zij beweert dat wij Nederlanders worden belemmerd in onze festiviteiten (Pasen, Koninginnedag) door Marokkanen. Ik heb daar vwb Koninginnedag t/m 2008 nooit wat van gemerkt. Maar misschien deden ze wel gemeen met koekhappen of hadden ze het Oud-Hollandse kantklossen nog niet zo goed onder de knie.
Maar van terreur (oef) heb ik nooit iets gemerkt, en ik ben een boerenzoon uit Twente die regelmatig in Amsterdam en Utrecht koninginnedag heeft gevierd. Multiculti zal wel heel vaak mislukken. Maar op koninginnedag ervoer ik altijd een gezellige multiculturele roes.
pi_69027432
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Zij beweert dat wij Nederlanders worden belemmerd in onze festiviteiten (Pasen, Koninginnedag) door Marokkanen. Ik heb daar vwb Koninginnedag t/m 2008 nooit wat van gemerkt. Maar misschien deden ze wel gemeen met koekhappen of hadden ze het Oud-Hollandse kantklossen nog niet zo goed onder de knie.
Maar van terreur (oef) heb ik nooit iets gemerkt, en ik ben een boerenzoon uit Twente die regelmatig in Amsterdam en Utrecht koninginnedag heeft gevierd. Multiculti zal wel heel vaak mislukken. Maar op koninginnedag ervoer ik altijd een gezellige multiculturele roes.
Daarom snap ik je TT ook niet. Tuurlijk zijn er veel problemen met rifratjes, maar er staat nergens in het stuk wat jij wel in je TT claimt.

En wbt Koninginnedag heb je gelijk. Ik heb op die dag ook nog noit problemen gehad.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_69027916
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:50 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Daarom snap ik je TT ook niet. Tuurlijk zijn er veel problemen met rifratjes, maar er staat nergens in het stuk wat jij wel in je TT claimt.

En wbt Koninginnedag heb je gelijk. Ik heb op die dag ook nog noit problemen gehad.
Wat is anders de reden om Koninginnedag te noemen in een relaas dat gaat over Terreurmarokkanen.
De teneur is: Wij hebben prachtige feesten (Pasen en Koninginnedag), maar die worden allemaal bedorven door terreurmarokkanen. Wat is anders de reden voor haar om Koninginnedag te noemen.
pi_69028017
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat is anders de reden om Koninginnedag te noemen in een relaas dat gaat over Terreurmarokkanen.
De teneur is: Wij hebben prachtige feesten (Pasen en Koninginnedag), maar die worden allemaal bedorven door terreurmarokkanen. Wat is anders de reden voor haar om Koninginnedag te noemen.
Omdat dit het de eerste landelijke festiviteit was na haar toespraak? Actueel dus. Beter dan praten over de kerst.
pi_69076604
Het relaas van Fleur Agema doet me ook erg denken aan Rita Verdonk die bang was dat ons Sinterklaasfeest zou worden opgeheven. Het toont de krankzinnigheid aan waar xenofoben mee bezig zijn. Alsof onze feesten als Sinterklaas en Koninginnedag worden bedreigd door buitenlanders.
Sinterklaas is geboren in het huidige Turkije dat destijds bij Griekenland hoorde. Een Griek of Turk avant la lettre dus. En de jongste telgen uit ons koningshuis (waar we koninginnedag aan te danken hebben) is half Argentijns (en daarvoor weer Spaans of Baskisch) en bijna half Duits met wat Russisch en slechts een klein beetje Nederlands.
Het is trouwens niet de eerste keer dat straatterreur van blanke Nederlandse kant een Koninginnedag overschaduwt. Dit gebeurde ook in 1980 door stenengooiende krakers.
pi_69077206
Ik begrijp wat je bedoelt idd. Na koninginnedag hebben ze niet eens de moeite genomen om dit artikeltje te rectificeren, of iig weg te halen. Naast het feit dat deze alinea je reinste haatzaaierij is idd.
quote:
Je kunt geen dagje naar het strand, geen bioscoop bezoeken, rustig over straat lopen of een ritje met het openbaar vervoer maken zonder een gerede kans te lopen een groep opgefokte Marokkanen tegen te komen die de boel op agressieve en vijandige wijze verstiert.
Dit is een pure leugen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 16-05-2009 01:08:22 ]
I´m back.
pi_69077258
DE NEDERLANDSE CULTUUR WORD OMVER GEWORPEN WILDERS AAN DE MACHT DIT KAN ZO NIET LANGER MENSEN OPEN JE OGEN NOU TOCH EENS
pi_69077354
Misschien moet Fleur volgend jaar wat dieper in haar bolletje kijken want als we iets weten is dat Marokkaanse mannen over het algemeen niet als Karst (T.) door het leven gaan.
X
pi_69077597
De kracht van Koninginnedag is bovendien het mulitculturele.
Ik herinner me nog de Surinaamse vrouwen langs het defile in Soestdijk bij Koningin Juliana.
De gewaden zag ik grijs (zwart wit tv) maar waren in werkelijkheid mooi gekleurd.
En dan in combinatie met Hollandse drumbands.
De combinatie van mandenvlechters uit Sint Oedenrode met een Afrikaanse dansgroep is juist het mooie van de multiculture koninginnedag.
Je moet er niet aan denken dat straks Willem IV bij een bezoek in den lande alleen maar blanke klompenmakers en oud-hollandse hoepelmiepen in traditionele klederdracht mag aanschouwen.
pi_69077744
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het relaas van Fleur Agema doet me ook erg denken aan Rita Verdonk die bang was dat ons Sinterklaasfeest zou worden opgeheven.
Verdonk zei dit
quote:
Om te beginnen is er een sterke “weg-met-ons” stroming die ons al jaren wil doen geloven dat onze cultuur niet bestaat en die onze waarden en normen zelfs minderwaardig vindt ten opzichte van andere culturen.
Ze stellen zelfs het sinterklaasfeest ter discussie. En willen overal slavernijmonumenten om ons als slecht af te schilderen. Ze praten het goed dat mannen aan vrouwen geen hand geven.
http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=26

Overdrijven, generaliseren en fantaseren..
Sinterklaasfeest staat al jaren ter discussie.. 'ze' is hier de gemiddelde Nederlander die er geen zin meer in heeft , maar ook doen mensen er toch aan mee .. vooral voor de kinderen.
Maar Verdonk suggereert hier dat "ze" een bepaalde vijand is .
Diezelfde "ze " willen overal slavernijmonumenten wegzetten, fantaseert ze.
Hoeveel van die monumenten staan er in Nederland... hoeveel staan er gepland, in voorbereiding ?
1... 3.. 10 ?? Is dat overal ?
En diezelfde "ze" zijn zedenloos door goed te praten dat mannen geen hand geven aan vrouwen...
natuurlijk.. goed zoeken en je vindt je voorbeeldjes .. vervolgens opblazen tot een hele grote groep "ze"
snel er tussendoor nog eens 500 monumenten erbij verzinnen en dat de gemiddelde Nederlander vaak twijfelt aan Sinterklaas ook maar op "ze", de vijand schuiven..
En dat "ze" de Nederlandse waarden en normen minder juist achten dan die van andere culturen.... liegt ze nu bewust of denkt ze echt zo kortzichtig..?
Nou Rita... ouderwetse Nederlandse normen als nuchterheid, tolerantie..doe maar gewoon .. en stel je zelf niet zo aan ....overdrijf niet zo... check de feiten vind ik echt te gek... En daar kun je nog wat van leren
  zaterdag 16 mei 2009 @ 01:18:23 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69077794
Die Karst Talhaoui ook. Met zijn mocrobak volgas de meute in. Agema wist het allang.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_69077795
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Verdonk zei dit
[..]

http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=26

Overdrijven, generaliseren en fantaseren..
Sinterklaasfeest staat al jaren ter discussie.. 'ze' is hier de gemiddelde Nederlander die er geen zin meer in heeft , maar ook doen mensen er toch aan mee .. vooral voor de kinderen.
Maar Verdonk suggereert hier dat "ze" een bepaalde vijand is .
Diezelfde "ze " willen overal slavernijmonumenten wegzetten, fantaseert ze.
Hoeveel van die monumenten staan er in Nederland... hoeveel staan er gepland, in voorbereiding ?
1... 3.. 10 ?? Is dat overal ?
En diezelfde "ze" zijn zedenloos door goed te praten dat mannen geen hand geven aan vrouwen...
natuurlijk.. goed zoeken en je vindt je voorbeeldjes .. vervolgens opblazen tot een hele grote groep "ze"
snel er tussendoor nog eens 500 monumenten erbij verzinnen en dat de gemiddelde Nederlander vaak twijfelt aan Sinterklaas ook maar op "ze", de vijand schuiven..
Het is idd pure leugen.
Maar toch sta ik nu ineens, nav wat TS post, weer te kijken van hoe grof het gaat, en tegelijkertijd hoe subtiel het bij sommige mensen wrs naar binnen sluipt.
I´m back.
pi_69077833
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is idd pure leugen.
Maar toch sta ik nu ineens, nav wat TS post, weer te kijken van hoe grof het gaat, en tegelijkertijd hoe subtiel het bij sommige mensen wrs naar binnen sluipt.
Glijdende schaal sinds Fortuijn ?
Het wordt steeds normaler
pi_69077977
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Glijdende schaal sinds Fortuijn ?
Het wordt steeds normaler
Het is sedert die tijd begonnen idd.
Normaler, ja, ik weet het niet. Ik denk het toch niet, ergens.
I´m back.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 01:42:49 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_69078188
Ze kan ook al niet tellen:
De Deense psycholoog Nicolai Sennels verwoordt het helder in wat hij noemt de vier mythes van integratie:
De extreme disproportionele anti-sociale en anti-democratische gedrag van moslims,(de gedrag? )
geen spijt van geweld,
dat het voor moslims zo goed als ondoenlijk is om zich andere – betere – normen en waarden eigen te maken,
de grote bereidheid om over te gaan tot extremisme en fundamentalisme
en tenslotte dat anti-sociaal gedrag leidt tot armoede en niet andersom.

Verder zegt ze dus dat die vier/vijf punten mythen zijn, het is een mythe dat mosilms zich geen andere normen en waarden kunnen aanmeten. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_69078256
Ik snap dat het een geweldig flauwe zinspeling is, maar het enige wat ze zegt is dat we koninginnendag samen vieren.

Als je het filmpje kijkt legt ze ook de klem op 'een prachtig land,'. Het is dus evenzeer mogelijk dat ze contrast wilde tekenen door een euforisch beeld naast een negatief beeld te leggen.

[ Bericht 34% gewijzigd door Picchia op 16-05-2009 01:53:13 ]
pi_69078295
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:47 schreef Picchia het volgende:
Ik snap dat het een geweldig flauwe zinspeling is, maar het enige wat ze zegt is dat we koninginnendag samen vieren.
Wat ze bij jou in je hersencelletjes implanteert is dit, dat iedereen weet dat:
quote:
En koninginnedag (2009) wordt ook zo bedorven.

Dit is zeer grof liegen. Of niet?
I´m back.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 01:52:51 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_69078319
Ze kan zo bij Cheney in de leer. Of misschien is het wel andersom.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 01:55:38 #23
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_69078351
mental image: cheney in een leren outfit
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_69078359
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ze bij jou in je hersencelletjes implanteert is dit, dat iedereen weet dat:
[..]

En koninginnedag (2009) wordt ook zo bedorven.

Dit is zeer grof liegen. Of niet?
Er staat dat men een gerede kans loopt om opgefokte Marokkanen tegen te komen. Dat klopt.

Wat ze zegt klopt helemaal.
pi_69078441
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:56 schreef Picchia het volgende:

[..]

Er staat dat men een gerede kans loopt om opgefokte Marokkanen tegen te komen. Dat klopt.

Wat ze zegt klopt helemaal.
Gerede kans is dat we meer dan 50% kans lopen (en nu ben ik heel genereus eigenlijk) om opgefokte Marokkanen tegen te komen bij de activiteiten die ze opsomt, dat is een pure leugen. Dat klopt helemaal niet.
Maar je moet wel zeggen dat het klopt, want anders wordt je hele bestaan op Fok! natuurlijk een wassen neus, hè schalk.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')