Op zich is die break die je hoort niet verkeerd maar ben benieuwd naar de hele track. Als er maar een lekker baslijntje onder komt en niet zo'n 13 in een dozijn straffe trancebas. Zeker wel iets om in de gaten te houdenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef DreamAway het volgende:
Zo, ik ben benieuwd naar jullie mening! Vanaf vandaag is ASOT 2009 exclusief op iTunes verkrijgbaar.
Staat ook een gloednieuwe Gaia op, 'Tuvan'.
Hier een preview:
Ik vind em helemaal top, ben ook blij dat Armin weer eens iets onder een alias uitbrengt. Wat jullie?
My thoughts exactly.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Op zich is die break die je hoort niet verkeerd maar ben benieuwd naar de hele track. Als er maar een lekker baslijntje onder komt en niet zo'n 13 in een dozijn straffe trancebas. Zeker wel iets om in de gaten te houden
Ja, want dit is niet veel. De drive die de break vraagt is totaal niet terug te vinden voor of na de break, jammer. Mijn hartje gaat er niet sneller van kloppenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef hp22 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Op zich wel ok maar ik mis toch iets. Misschien dat er wat toffe remixen van komen
de mijne welquote:Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef jackson het volgende:
Mijn hartje gaat er niet sneller van kloppen
Ongelofelijk jaloers isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:59 schreef DreamAway het volgende:
[..]
de mijne wel![]()
kan nie wachten em op een mooi club-systeempje te horen!
oja, nog even een kleine mededeling: Ibiza is geboekt!
4 t/m 13 augustus is dat eilandje onveilig!![]()
gaan dr nog meer mensjes?
quote:After a long election and several voting rounds, Dutch forum community Fok! has chosen Armin van Buuren to the Best DJ of this moment! Members of the website were able to vote for their favourites, within all different categories of dance. From trance to hardstyle and electro to house, all names were welcome. Eventually, Armin turned out to be the winner of this notable title.
Markus Schulz also holds a strong position on this list, ending up at 20!
More info and the full Top 25, can be found here!
in het begin denk ik: oh dit gaat vet worden!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef hp22 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Op zich wel ok maar ik mis toch iets. Misschien dat er wat toffe remixen van komen
Waarschijnlijk vanwege je betoog in de alinea voor je vraag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef Xantra het volgende:
[..]
in het begin denk ik: oh dit gaat vet worden!
zit ik in de break: neej toch niet..
ow ja nog wat argumentjes: heb een hekel aan dat altijd weer zelfe vocal vox gedoe, dat riffje vind ik niets, vind de climaxbeukding totaal niet bij begin passen.
in het begin verwachte ik een 'klassiekere' sound ala communication/isos en al die goeie ouwe shit, en dan plots break boem boem en hop, ik loop de zaal uit
owja waarom onder een alias uitbrengen als het een typisch armin-plaatje is?
De mijne ookquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:43 schreef Prosac het volgende:
Ik zal thuis eens luisteren, waarschijnlijk zal het dan wel een Sander van Doorn remix zijn.
Paar weekjes eerder jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:59 schreef DreamAway het volgende:
[..]
oja, nog even een kleine mededeling: Ibiza is geboekt!
4 t/m 13 augustus is dat eilandje onveilig!![]()
gaan dr nog meer mensjes?
hoe lang en wanneer ga je?quote:
paradijs op aarde voor de gays...quote:
Wulluk, de verzamel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:13 schreef Xantra het volgende:
[..]
laat eens horen wat jij van die nieuwe armin vind...?
die onder zijn alias, wat op deze pagina staatquote:
Doet me zeer weinigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef Xantra het volgende:
[..]
die onder zijn alias, wat op deze pagina staat
De discussie kan losbarstenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:04 schreef DreamAway het volgende:
'toch' maar even een kaartje voor sensation op de zaterdag gehaald![]()
quote:
Punt. einde discussie!quote:
Nou...quote:
Had je em niet vast gelegd?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef Xantra het volgende:
check dit dan, gvd teringfransman heeft me naam gejat
https://www.beatport.com/en-US/html/content/home/detail/1/beatport#app=29d&a486-index=3
http://www.myspace.com/xantramusic
GVD
Ja, ik zat er wel sterk aan te denken jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef jackson het volgende:
BB,
Ga jij nog naar Leiden aankomende zaterdag? Dennis ruyert en knapen staan daar.
Zal wel niet erg laat worden met zomerfestival gok ik, ondanks Roog en iemand die vroeg op moet. Maar ik heb er ook wel zin in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik zat er wel sterk aan te denken jaIk wil hem nu wel eens live zien! Beetje afhankelijk van of er nog meer mensen gaan (ik noem een m-kay, als hij niet 'moe' is) lijkt het me wel een plan
Die moet ik nog ergens op vinyl hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:42 schreef IceBeach het volgende:
[..]
10 Menno de Jong presents Sayla – Majestic (Arizona vs. Passiva remix)
Dit klinkt wel lekker zomers jahquote:
De cd is inmiddels ook door mij weer 100% goedgekeurd.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:10 schreef Veersesmurf het volgende:
Zit nu ASOT 2009 te luisteren, vooral CD1 stemt mij zomers![]()
Vind hem wel aardig, maar had er eigenlijk toch nét ietsje meer van verwachtquote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
De cd is inmiddels ook door mij weer 100% goedgekeurd.
Als je dan toch bezig bent met keuren...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
jaah, die gaan we even bestellenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:53 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Check Above & Beyond pres OceanLab - Sirens Of The Sea Remixed. Stuk voor stuk juweeltjes
Het mooiste van deze cd's van Armin (en die van Ome Tijs) vind ik dat ik ze de eerste keren altijd wel aardig vind, maar dat je deze meeste nummers al wel kent van al die setjes die je download. De 2e cd van Armin had zo een opname van een ASOT400 set kunnen zijn bv. Dat is helemaal niet erg, maar waar ik naartoe wil, is dat dit soort cd's vooral lekker zijn om pas over een half jaar of later weer op te zetten.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Vind hem wel aardig, maar had er eigenlijk toch nét ietsje meer van verwachtIk vind zelf het begin van CD1 en CD2 het lekkerste
Ik vind dat je bij de cd's van Armin daar zeker gelijk in hebt, maar die van Ome Tijs wat minder. Daar zitten toch regelmatig wat platen bij die soms nog bijna nooit gedraaid zijn. Dit vind ik dan weer een grote kwaliteit van de ISOS cd's. Ook heb ik bij ISOS altijd een bepaald gevoel wat ik bij de ASOT cd's toch wat minder heb. Maar wat het een halfjaar later luisteren betreft heb je echt gelijk, ik luister ook nog regelmatig naar de ISOS series en die van ASOT in mindere mate ook. Sterker nog ISOS 6 is nooit van mijn ipod afgegaanquote:Op maandag 8 juni 2009 12:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het mooiste van deze cd's van Armin (en die van Ome Tijs) vind ik dat ik ze de eerste keren altijd wel aardig vind, maar dat je deze meeste nummers al wel kent van al die setjes die je download. De 2e cd van Armin had zo een opname van een ASOT400 set kunnen zijn bv. Dat is helemaal niet erg, maar waar ik naartoe wil, is dat dit soort cd's vooral lekker zijn om pas over een half jaar of later weer op te zetten.
ISOS Asia heb ik een paar keer geluisterd, vond het wel aardig, maar pas na een bepaalde periode vond ik de cd écht goed. (met name cd 1)
de Magik en ISOS serie van Tiesto en de ASOT serie van Armin zijn de weinige cd's die ik herhaaldelijk weer met plezier uit de kast trek. (Magik 6: Live in Amsterdam)
ik krijg ook nog steeds kippenvel als ik Magik 6 luister, blijft een geniale cdquote:Op maandag 8 juni 2009 12:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het mooiste van deze cd's van Armin (en die van Ome Tijs) vind ik dat ik ze de eerste keren altijd wel aardig vind, maar dat je deze meeste nummers al wel kent van al die setjes die je download. De 2e cd van Armin had zo een opname van een ASOT400 set kunnen zijn bv. Dat is helemaal niet erg, maar waar ik naartoe wil, is dat dit soort cd's vooral lekker zijn om pas over een half jaar of later weer op te zetten.
ISOS Asia heb ik een paar keer geluisterd, vond het wel aardig, maar pas na een bepaalde periode vond ik de cd écht goed. (met name cd 1)
de Magik en ISOS serie van Tiesto en de ASOT serie van Armin zijn de weinige cd's die ik herhaaldelijk weer met plezier uit de kast trek. (Magik 6: Live in Amsterdam)
Nou HP, hij heeft zin in je volgende maand....quote:Op maandag 8 juni 2009 12:26 schreef Incolumis het volgende:
heb zin in volgende maand, Dancevalley en Extrema, en heel misschien ook nog naar Nature One
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou HP, hij heeft zin in je volgende maand....
Nee, dat was trancevalleyquote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef hp22 het volgende:
[..]
Was dancevalley niet een van jouw vele aliassen trouwens?
Ik zeg tijd voor een nachtmis in de holy music hallquote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat was trancevalley. Toen dacht ik dat Armin de heer zelf was en Tiesto de helige maagd Maria... Dat waren nog eens tijden
![]()
In die tijd klopte dat ook wel. Kon je nog op de avond zelf kaartjes kopen voor Tiesto Solo in the Palace.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat was trancevalley. Toen dacht ik dat Armin de heer zelf was en Tiesto de helige maagd Maria... Dat waren nog eens tijden
![]()
ik had een uurtje voor het begin nog een vip kaartje gescoordquote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Of kocht je het kaartje Tiesto in Concert (part one) 3 weken na het begin van de voorverkoop, in plaats van om 9:00 met F5-en op internet.
http://partyflock.nl/party/149427:Tiesto.htmlquote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
In die tijd klopte dat ook wel. Kon je nog op de avond zelf kaartjes kopen voor Tiesto Solo in the Palace.
Of kocht je het kaartje Tiesto in Concert (part one) 3 weken na het begin van de voorverkoop, in plaats van om 9:00 met F5-en op internet.
Ik heb hem vanavond besteld, ben benieuwd hoe die isquote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
september in Assen met Schulzquote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef honda1990 het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/149427:Tiesto.html
Gewaagd concept! Die gaat in de agendaquote:
Versteegrobjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:39 schreef Houniet het volgende:
http://supra.armadamusic.nl/news/2009/05/2610/![]()
!!
Ik vond het gewoon leuk om te zeggen omdat ik weet dat je de term kentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Post opkrikken ok, maar doe in ieder geval een poging tot een nuttige bijdragequote:
Dat is wel nieuws-nieuws!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:39 schreef Houniet het volgende:
http://supra.armadamusic.nl/news/2009/05/2610/![]()
!!
+1quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik zeg tijd voor een nachtmis in de holy music hall
ja je mist: techno/ tech-house/ electro/ progressive.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trance mensen! Ik heb een vraag. Ik luister de laatste maanden heel veel DJ Shah naast de gebruikelijke wekelijkse ASOT, Club Life en Future Sound. Erg tof allemaal natuurlijk, maar, mis ik niet iets? Het is steeds hetzelfde rondje namelijk.
Zijn er pas uitgekomen albums of andere radioshows die ik zou moeten gaan luisteren?
Goede tip, dan krijg je ook nog wat kwaliteit binnen in een weekquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef Xantra het volgende:
ik zou dance department wel meenemen als ik jou was
Corsten's countdownquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trance mensen! Ik heb een vraag. Ik luister de laatste maanden heel veel DJ Shah naast de gebruikelijke wekelijkse ASOT, Club Life en Future Sound. Erg tof allemaal natuurlijk, maar, mis ik niet iets? Het is steeds hetzelfde rondje namelijk.
Zijn er pas uitgekomen albums of andere radioshows die ik zou moeten gaan luisteren?
Ga hier duidelijk wel een kaartje voor kopenquote:Eén van de meest verfijnde dance events van het jaar - Ferry Corsten presents Full On Ferry: Masquerade - keert terug naar de Rotterdamse Ahoy op 17 oktober 2009. De afgelopen twee jaar heeft Full On Ferry: Masquerade een wereldwijde reputatie opgebouwd als één van de meest vooruitstrevende en verfijnde events in de dance. De eerste twee edities zijn geweldig ontvangen door zowel clubbers als critici en de hoeveelheid bezoekers die al twee jaar terugkeren bewijzen dat het hier gaat om een jaarlijkse event waar iedereen bij moet zijn geweest.
Tijdens deze unieke show zal Ferry Corsten aantreden met een spectaculaire 8-uur lange set. Hij zal echter niet alleen staan. Ferry zal een reeks DJ’s, live acts en artiesten uitnodigen die hem het afgelopen jaar hebben beïnvloed en geïnspireerd. Met elk van deze artiesten draait Ferry Corsten een opwindende back-2-back set.
Dit jaar zullen deze artiesten zijn: Marco V, de Brabander met constant evoluerende techno/trance/progressive sound. BT, één van de meest getalenteerde trance & progressive DJ/Producers van dit moment zal zijn Nederlands podium debuut maken tijdens dit event. Duderstadt, het populaire underground trance duo bestaande uit de Duitse broers Marco en Dirk. Super8 & Tab, de Finse revolutionairen van de trance muziek die veel indruk maken met hun diepe en melodieuze stijl. Muzik Junki, de jonge underground house/progressive/breakbeat DJ uit Rotterdam. Samen met Ferry Corsten zullen zij je meenemen op een ongehoorde muzikale reis.
Het thema van de avond zal opnieuw Masquerade zijn, geïnspireerd door de eeuwenoude traditie van het gemaskerd bal uit Venetië. Zowel de artiesten op het podium als de bezoekers zullen verhuld gaan in sierlijke en mysterieuze maskers en kostuums.
Na het uitbrengen van zijn derde artiestenalbum Twice In A Blue Moon tijdens Full On Ferry 2008 heeft Ferry op verschillende plaatsen over de hele wereld gedraaid als een ware ambassadeur van de betere trance, electro, techno en progressive. Ook lanceerde hij onlangs een speciale show geïnspireerd op zijn nieuwe album - Twice In A Blue Moon: The Experience - in Maleisië waarmee hij de wereld zal rond touren. Tijdens de zomer is Ferry te vinden op alle grote festivals inclusief de eer om Dance Valley Festival af te sluiten op 11 juli.
Voor tickets, meer informatie en een indruk van de voorgaande edities bezoek je www.fullonferry.com.
cd van Richard Durand en Marco V. zijn aanradersquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of de livesets van ASOT 400 even downloadenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
cd van Richard Durand en Marco V. zijn aanraders
Die heb ik natuurlijk allemaal al, alle 72uquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Of de livesets van ASOT 400 even downloaden
Wat zoek je dan nog eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik natuurlijk allemaal al, alle 72u
Verder bedankt iedereen, ik ga eens kijken wat ik erbij neem.
Dat stroom ziet er best tof uit. Ben er ook nog nooit geweest daar in Leiden. Zou een mooie avond zijn om mijn nieuwe oordoppen eens uit te proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef DreamAway het volgende:
owja, vrijdag eerst hier heen: http://partyflock.nl/party/154703:Stroom.html
en dan zaterdag Riverdance (met W&W, Dada Life, Marco V, Hardwell usw): http://partyflock.nl/party/150501:Riverdance_Festival.html
je bent welkom om mee te gaan, zowel vrijdag als zaterdag (met volle broek en overdosis adrenaline!)!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat stroom ziet er best tof uit. Ben er ook nog nooit geweest daar in Leiden. Zou een mooie avond zijn om mijn nieuwe oordoppen eens uit te proberen. Riverdance ziet er trouwens ook zeer puik uit, Houten... Lekker dichtbij, moet alleen zaterdag eerst even parachute springen (eng,bang).
Maar goed bezig dan dit weekend
Volle broek?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:10 schreef DreamAway het volgende:
[..]
je bent welkom om mee te gaan, zowel vrijdag als zaterdag (met volle broek en overdosis adrenaline!)!
LVC is 10 minuutjes lopen vanaf m'n huisje, dus je bent welkom eerst een drankje t komen nuttigen!
Hoor t wel van je!
Warren Fellowquote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef DreamAway het volgende:
'Nothing But You' is terug![]()
![]()
![]()
Doe mij die maar bij Sensation![]()
(Kan altijd blijven dromen, toch?
)
owja, vrijdag eerst hier heen: http://partyflock.nl/party/154703:Stroom.html
en dan zaterdag Riverdance (met W&W, Dada Life, Marco V, Hardwell usw): http://partyflock.nl/party/150501:Riverdance_Festival.html
verder niemand die ik weet die gaat nee. maar misschien hebben Bart en Marco zin om ook mee te gaan?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken ja. Weet nog niet hoe het gaat lopen vrijdag maar het is zeker een optie. Gaat er naast gobbermans nog iemand anders, of gaat Ilan niet mee?
Oeh, optie inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
verder niemand die ik weet die gaat nee. maar misschien hebben Bart en Marco zin om ook mee te gaan?Kga wel rond een uurtje of half 3 weer richting huis, nog een beetje slaap pakken voor de zaterdag.
Even nog hier op terug komen. Ik weet inmiddels welk nummer het is: Thomas Bronzwaer - Look Ahead.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zoek dit nummer, AvB draaide het tijdens zijn ASOT400 set in Rotterdam. Ik heb al een tijdje naar de tracklist gezocht maar bij alle lijsten is dit nummer onbekend.
Nummer
Dat is zo gaafquote:Op maandag 15 juni 2009 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
moet alleen zaterdag eerst even parachute springen (eng,bang).
Argh! Commercieel kutfeest is datquote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef Veersesmurf het volgende:
Eerst volgende feestje: Sensation White
Ik weet het, dat is waarschijnlijk ook reden waarom ik m'n kaartjes niet verkocht krijgquote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Argh! Commercieel kutfeest is dat![]()
Dank voor de moed trouwens, nooit gesprongen aan een elastiek helaasch
Spreek je wel het juiste publiek als kopers aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Ik weet het, dat is waarschijnlijk ook reden waarom ik m'n kaartjes niet verkocht krijg![]()
Op minimal kan je ook prima hakken, dus dat komt wel goedquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Spreek je wel het juiste publiek als kopers aan?
En ik hou Stroom ook als optie open. Misschien moet ik zelf wat meer out of the box gaan denken en minimal een keer proberen.
En TheAgent kan prima hakken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op minimal kan je ook prima hakken, dus dat komt wel goed
Sja... ik had gedacht dat meisjes van een jaar of 16/17 wel een kaartje wilden 'kopen' maar niets blijkt minder waarquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Spreek je wel het juiste publiek als kopers aan?
En ik hou Stroom ook als optie open. Misschien moet ik zelf wat meer out of the box gaan denken en minimal een keer proberen.
I hearrrrrrd that!quote:
ben meer een fan van Borderline en What you Need (NC's In Love With Prog Mix), die zijn zoooo heerlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef honda1990 het volgende:
Ook zonder Bossi kan die platen maken zeg
Één van de weinige dingen waar ik weinig mee kan eigenlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef TheAgent het volgende:
Eigenlijk heb ik al eens een keer out of the box gedacht. Toen kwam ik bij Drum 'n' Bass terecht.
Je kan dr helemaal waus gaan, maar meer niet inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Één van de weinige dingen waar ik weinig mee kan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |