Nee hoor, niet in DIT geval. In de bunker kunnen alleen de streamers bepalen of bepaalde mensen voorgetrokken worden of niet. De redactie bepaalt helemaal niks, die zien er alleen maar op toe of aan de randvoorwaarden wordt voldaan, wij bepalen alles, of althans dat is voor zover dat nog niet het geval was, WEL de bedoeling. Dus dan maakt het niet uit of de redactie een persoonlijke voorkeur heeft, want zij bepalen (enkele vergissingen van de laatste tijd daargelaten) toch niets mbt het spel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef blomst het volgende:
Als Redactielid hoor je hier niet je mening over de deelnemers te plaatsten.
Dan hoor je naar buiten toe neutraal te zijn.
Peter deelt alles wat hij kan en mag, mocht het je ontgaan zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ja hoor, Peter is een "gever"![]()
Waarom hoor ik hem dan alleen maar janken over dingen waarvan hij vindt dat hij die vooral moet krijgen, en waarom zie ik hem nooit iets geven aan een ander (afgezien van ergernis dan).
De enige die echt een gever is daar, dat is Eline.
Bulkstem (500 stuks) kost nu, dacht ik, iets van 14,9 cent per stuk, gewoon de helft dus, het is uitverkoop daarquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Alle bedragen delen door drie en dan maal twee. Dan zit je denk ik dichter in de buurt.
Maar goed, dat kunnen we zelf ook wel even doen, en in het begin was de bulverkoop er nog niet en lag de gemiddelde prijs per credit hoger.
Weinig gespreksstof meer héquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef Fosfolipide het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik het weekend voor dat de deelnemers de bunker inkwamen een stuk leuker was met intressante leuke gesprekekn
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ja hoor, Peter is een "gever"![]()
Waarom hoor ik hem dan alleen maar janken over dingen waarvan hij vindt dat hij die vooral moet krijgen, en waarom zie ik hem nooit iets geven aan een ander (afgezien van ergernis dan).
De enige die echt een gever is daar, dat is Eline.
Het weekend dat ik op Jaap afknapte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef Fosfolipide het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik het weekend voor dat de deelnemers de bunker inkwamen een stuk leuker was met intressante leuke gesprekekn
Huilen toen hij zijn spullen niet kreeg....quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Peter deelt alles wat hij kan en mag, mocht het je ontgaan zijn.
Voor mij dan een steelpan heh, denk erom.quote:
Wat ben jij van Peter?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Peter deelt alles wat hij kan en mag, mocht het je ontgaan zijn.
Naarmate ze er langer inzitten, komen de mensen die er het beste tegenkunnen vanzelf naar boven, en dat zijn Jeroen en Pim.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Huilen toen hij zijn spullen niet kreeg....
Lachen toen hij zelf peuken had en Marilyn niet...![]()
Ik heb nog credits van de eerste generatie, die zijn natuurlijk flink in waarde gestegen nuquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bulkstem (500 stuks) kost nu, dacht ik, iets van 14,9 cent per stuk, gewoon de helft dus, het is uitverkoop daar
Denk dat anderen zijn rol wel zullen overnemen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:55 schreef Fosfolipide het volgende:
Als jeroen er vandaag uit gaat, worden het 8 hele lange saaie dagen imo
Eline krijg je ook niet klein hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Naarmate ze er langer inzitten, komen de mensen die er het beste tegenkunnen vanzelf naar boven, en dat zijn Jeroen en Pim.
En in iets mindere mate Eline.
Huh? Heb al tijden geen nachtmerries meer.....quote:
Ik denk dat die Bunker en Privé strikt gescheiden probeert te houden. Afgaande op haar "in het zicht van iedereen douchen" uitspraken. Dat is haar goed recht en ook net vol te houden in vier weken. Op langere termijn red je dat niet en misschien dat ze het daarom nu ook wel moeilijk krijgt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin stelt zich alleen maar kwetsbaar op in woorden, maar niet in gevoel.
En haar spreektempo ligt rond de 300 woorden per minuut.
Nou, iniedergeval beter dan Pim, Pim heeft gewoon een leuke achterban die heel veel geld aan credits spendeert, en dat is jammer want Pim zegt bijna nooit wat en beinvloed helemaal niks, ik vind het maar een zak met strontquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:57 schreef gomi het volgende:
[..]
Denk dat anderen zijn rol wel zullen overnemen.
En zo heel erg sprankelend is hij nou ook weer niet.
Als iemand een lucifer heeft opgefikt heeft is hij nu al mislukt vraagtekenquote:Donderdag 14-05-2009 14:42 uur
Lekker knutselen
De Eiffeltoren neemt al goede vormen aan. Al enige uurtjes zijn gestoken in dit project. Dan kan ook niet anders, veel andere soorten van tijdverdrijf is er niet.
Wij vragen ons af of ze alle luciferhoutjes zullen gebruiken. We zullen het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |