Je omrekeningsfactor voor aantal euro is beetje hoogquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet niet meer wie het was die het vroeg, maar hier de gegeven cumulatief!
[ afbeelding ]
Je verwart mij met Pearlbitch. Zie je wel, je let weer niet goed op.quote:
Dankjewel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet niet meer wie het was die het vroeg, maar hier de gegeven cumulatief!
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik vind het meer dan genoeg en top dat we er iets van meekrijgen. Echt privé moet maar lekker privé blijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef ditisHuub het volgende:
Al snap ik wel dat het frusterend is dat ze wegdraaien net op het moment dat het "interessant" wordt
30 cent per plus stem, 60 voor een min stem, vanaf het begin, ga ik ook niet meer veranderen om het niet onduidelijk te makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je omrekeningsfactor voor aantal euro is beetje hoog
Kim Holland?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
Is Kim ontslagen, Huub?
Dat was toch de oorspronkelijke psychologe?
Eén POT natquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je verwart mij met Pearlbitch. Zie je wel, je let weer niet goed op.
Ik ben die andere Bitch![]()
Welke sanctie zullen we Huub geven?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef blomst het volgende:
Als Redactielid hoor je hier niet je mening over de deelnemers te plaatsten.
Dan hoor je naar buiten toe neutraal te zijn.
Ik dacht dat hij ze straks bij jou zou afleveren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef BobbyRond het volgende:
Wel grappig ook dat Robert standaard gewapend is met zakdoekjes...
Misschien waren die wel voor Peter bedoeld
Wij zijn er om de regie te controleren. Kom op zeg, het voetvolk moet maar zijn eigen werk doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Onzin, wij hebben ook een rol! En nu moegen we "meespelen" is het weer niet goed?
Tig streamers zien nou eenmaal meer dan twee regie assistenten...
Niets mis mee, goede interactie!
Alle bedragen delen door drie en dan maal twee. Dan zit je denk ik dichter in de buurt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
30 cent per plus stem, 60 voor een min stem, vanaf het begin, ga ik ook niet meer veranderen om het niet onduidelijk te maken
Waarom denk je aan Huub?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke sanctie zullen we Huub geven?
Maakt niet uit, ze moeten er als de kippen bij zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat het te laat zou zijn is onzin, we hebben het niet over uren
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wij zijn er om de regie te controleren. Kom op zeg, het voetvolk moet maar zijn eigen werk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |