Je kent haar maten?quote:
Als die nu compleet omgedraaid wordt, dan kan ik het er mee eens zijn.. dit slaat nergens opquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
En de stand van 17.15 uur:
[ afbeelding ]
Pim: 2265
Peter: 2106
Marielin: 2076
Eline: 1749
Jeroen: 1643
Mooie stand, mooi zo laten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
En de stand van 17.15 uur:
[ afbeelding ]
Pim: 2265
Peter: 2106
Marielin: 2076
Eline: 1749
Jeroen: 1643
Het is voornamelijk Eline die de lul is, haar deo is afgepakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vind het wel sneu dat het net weer marilin moet overkomen... Maar regels zijn regels!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:22 schreef Dementor het volgende:
Zoals het er nu uitziet gaan we verder met Pim, Marielin en Eline.
huh? dat het eline moet overkomen bedoel je, die is haar deo kwijt, niet Marielin. Marielin had het geluk dat ze die deo nog heeft kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vind het wel sneu dat het net weer marilin moet overkomen... Maar regels zijn regels!
Peter wil toch nog steeds weg of krabbelt hij nu terug?quote:
Hij is al een tijdje aan het terugkrabbelen jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Peter wil toch nog steeds weg of krabbelt hij nu terug?
Tsja, de regels veranderen met het uur, dus ik kan me voorstellen dat ze het ook niet meer precies weten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:22 schreef BobbyRond het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=515615
Ik hoorde niets langskomen over het delen van spullen.
Maar vaag kan ik me er wel iets van herinneren.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het klinkt al saaiquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:22 schreef Dementor het volgende:
Zoals het er nu uitziet gaan we verder met Pim, Marielin en Eline.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, de regels veranderen met het uur, dus ik kan me voorstellen dat ze het ook niet meer precies weten.
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar goed de kans is groot dat Peter zijn 12 uur intrekt indien Jeroen exit gaat.
Zie je wel, is niet gezegd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:22 schreef BobbyRond het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=515615
Ik hoorde niets langskomen over het delen van spullen.
Maar vaag kan ik me er wel iets van herinneren.
ik wil het wel horenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef blomst het volgende:
Nou daar is eindelijk Robert. hopelijk hoeven we dat gesprek niet te volgen.
Op dat moment niet nee, toch raar dat op jou na eigenlijk iedereen (inclusief de regie) er van overtuigd is dat het wél gezegd is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Zie je wel, is niet gezegd.
Deo weer terug!
De laatste tijd mochten ze niks meer delen dus hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken dat dit niet gedeeld mocht worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Zie je wel, is niet gezegd.
Deo weer terug!
Is het wasmiddel en tandpasta er nu ook uit . daar was toch geen poll voor...de streamer bepaald tochquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De streamer bepaalt!
Wij riepen om een sanctie, dus kregen ze een sanctie!!
Wij bepalen de regels... Dus niets aan de hand!
Ik weet 'tquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is geen psycholoog, meer een soort self-made uhhhhhhhhhhh iets.
Ehm... het was de deo van Eline hoor, die nu weg moet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik was even weg maar hij dreigt iedere keer met opstappen als de levensomstandigheden minder zijn en trekt weer bij op het moment dat voor hem de omstandigheden weer op acceptabel niveau zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op dat moment niet nee, toch raar dat op jou na eigenlijk iedereen (inclusief de regie) er van overtuigd is dat het wél gezegd is.
Een jeuk-loogquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is geen psycholoog, meer een soort self-made uhhhhhhhhhhh iets.
Peter heeft geen behoefte aan een gesprek. Hij heeft zijn tandpasta en waspoeder.quote:
op zich niet gek dat ze na de opdrachten als pannenkoeken bakken en zingen het niet meer tegen eline durft op te nemen, ze voelt zich het lelijke eendje aangezien de jury toch altijd voor de mooie zwaan kiestquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Weet je wat ik al een tijdje denk? Marielin kan het niet uitstaan als ze niet wint en dan zakt haar motivatie.
Hohohoh... Wil je aub niet voor mij spreken??quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op dat moment niet nee, toch raar dat op jou na eigenlijk iedereen (inclusief de regie) er van overtuigd is dat het wél gezegd is.
Hier gewoon regels per moment verzinnen en sancties zonder reden laten opleggen kan niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Espabilado het volgende:
Ik heb de brieven van red. aan overlevers even teruggelezen en dat met de spullen niet delen stond er niet in.
En Marielin had blijkbaar al paar x de deo gebruikt, het is echt aan ons COSsers blijkbaar om er op te wijzen blijkbaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |