quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:13 schreef RayMania het volgende:
Ik ga eerst de Lost final kijken. Deze kwam ik trouwens net tegen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
Om het even bij de gifjes te houden: ik had de tranen in de broek staan van de volgende
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
Om het even bij de gifjes te houden: ik had de tranen in de broek staan van de volgende
[ afbeelding ]
Zonder toque kan ik wel plek bedenkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Morgen paintballen, iemand tips waar het toch pijn doet?
Valt toch wel meequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zonder toque kan ik wel plek bedenken
Het doet trouwens overal wel pijn
Ik ben nogal kleinzerig wat dat betreft, heb niet zoveel spek op de bottenquote:
nee wees blijquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Is het erg dat ik het nummer van de Toppers nog nooit gehoord heb?
Nou ja, ze hebben geen seconde promotie verloren laten gaan. Maar voor jezelf is het alleen maar beter, want je mist er niks aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Is het erg dat ik het nummer van de Toppers nog nooit gehoord heb?
Wie niet daar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
Die gast net van Hongarije was gay neem ik aan?
Weetniet, ik ken niet zoveel hongaren.quote:
Die kerels zijn gayquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoeveel hoerigheid kan je wel niet uitstralen.
staat al in dit topic.quote:
als je niet als een versteegrob wilt overkomen wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
damn.. moet ik nu ook al SC's nalezen?
Het is er hier wel op ja, maar het boeit me geen fuck.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Grulez het volgende:
Jullie kijken allemaal naar dat festival?
Fringe ep. 01x03.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Grulez het volgende:
Jullie kijken allemaal naar dat festival?
Ik ben Gordon ooit eens tegengekomen op Schipholquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:00 schreef Suijk het volgende:
Nou, dan ga ik morgen wel naar Schiphol om ze op te wachten, onze trots van het vaderland.
hehehe.'quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:01 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ben Gordon ooit eens tegengekomen op Schiphol
Maar serieus. De VBL-awards zijn er niets bij wat een vriendjespolitiek.
Weet je hoeveel bier je van die 3 minuten had kunnen kopen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat mensen in NL uberhaupt nog kijken naar dat festival. NL had allang moeten stoppen hiermee.
doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik dacht dat Tsjechie nooit meedeet vanwege de huidige vriendjespolitieke malaise, maar ze doen sinds 2007 wel mee. Maar ze bakken er niets van met in Tsjechie zeer populaire artiesten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:49 schreef Grulez het volgende:
Weltrusten.
Morgen een begrafenis in Dortmund. Altijd spannend. Ik heb die man één keer gezien: bij een begrafenis 2 maand geleden...
Waarom ga je danquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:49 schreef Grulez het volgende:
Weltrusten.
Morgen een begrafenis in Dortmund. Altijd spannend. Ik heb die man één keer gezien: bij een begrafenis 2 maand geleden...
Oom van mn vader en hij gaat liever niet alleen. Mn moeder is er fysiek niet toe in staat, dus mag ik opdraven.quote:
Daar heb ik geen problemen mee. Het blijft een Duitser hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:03 schreef Silenus het volgende:
Ik vind begrafenissen altijd kut, ook al ga ik voor iemand die ik niet ken. (Vader van een vriend, bekende, wat dan ook). Ik kan er moeilijk mee omgaan, voor mezelf.
Haha, ja een oom van je vader staat ook wel héél ver van je af. Misschien kent je vader 'm wel amper.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee. Het blijft een Duitser he
Hier ook, dan moet je af en toe echt even slikken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:03 schreef Silenus het volgende:
Ik vind begrafenissen altijd kut, ook al ga ik voor iemand die ik niet ken. (Vader van een vriend, bekende, wat dan ook). Ik kan er moeilijk mee omgaan, voor mezelf.
Dan verplaats ik hetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:04 schreef Suijk het volgende:
Hey Robinhoo, als je nou die beker wint dit weekend, past dat niet meer in je ondertitel.
Zit je ook in het examenjaar?quote:
Oke. Succesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee.
Maandag een her en volgende week 2 tentamens.
Maar goed dat wij de bekerfinale niet spelen dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee.
Maandag een her en volgende week 2 tentamens.
Jij ook met je examens. Wanneer beginnen die?quote:
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar goed dat wij de bekerfinale niet spelen dan.
Ik heb ook wel examen maandagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar goed dat wij de bekerfinale niet spelen dan.
Maandagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Jij ook met je examens. Wanneer beginnen die?
Ik ken haar persoonlijk manquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:27 schreef denthemen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)orno_stewardess.html
Ben je een van haar scharrels?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk man. Haar zusje is leuker
.
Beetje een enorme afknapper. Nu ziet iedereen haar als "matras van wherever ze vandaan komt".quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Houniet het volgende:
"Me handen trillen van geiligheid" Eline alsjeblieft man. Ze heeft zich weer behoorlijk verkeerd geprofileerd
.
ja ze heeft spijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |