Wat Ludo zegt. Dat topic had ik al met mijn vorige kloon gespot, net toen het geopend was.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet verstopt, je moet alleen kijken naar de TS.
Klinkt wel vrij logisch, maar waarom zou je hem dan uit je 'Programma's' halen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:17 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Hihi, jawel.
Zeg, als je op Mac OS een programma uit het Programma (Applications) ergens opslaat om het later terug te kopiëren (naar een andere laptop), werkt dat?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt wel vrij logisch, maar waarom zou je hem dan uit je 'Programma's' halen?
Mmm, nee. Heb niet het idee dat dat gaat werken. Zou wel erg makkelijke verspreiding zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:22 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Photoshop CS4 etc. moeten van links naar rechts. Ik heb de installatiebestanden niet meer..
Hmm, rotaten in Preview, opslaan en uploaden naar TinyPic werkt niet zoals ik had verwacht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, nee. Heb niet het idee dat dat gaat werken. Zou wel erg makkelijke verspreiding zijn?
CS4, is dat nou wat. Ik zag Flash wel, maar fuck wat hebben ze daarmee gedaan. Laat die interface ff hetzelfde joh.
Dit is gewoon een masturbatiemiddeltje. Werkt heerlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!?
En euhm, geen idee.
Ik heb enkel Flash van CS4 gezien. Alleen daar hebben ze je workspace verandert, ik kon helemaal niets vinden. Dus beter hebben ze dat niet met Photoshop gedaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:30 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Hmm, rotaten, opslaan en uploaden naar TinyPic werkt niet zoals ik had verwacht..
Pfrt, anders moet ik alles opnieuw gaan downloaden..
Of het wat is... Ik ben nooit een fervente photoshopper geweest, dus de verschillen tussen deze en de vorige versies weet ik niet echt. Wat zou er mis mee moeten zijn?
Wat, die tang?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:30 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Dit is gewoon een masturbatiemiddeltje. Werkt heerlijk.
Je kan die hele workspace gewoon organizen zoals jij het zelf wil?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb enkel Flash van CS4 gezien. Alleen daar hebben ze je workspace verandert, ik kon helemaal niets vinden. Dus beter hebben ze dat niet met Photoshop gedaan.
Tuurlijk, maar daar heb ik het geduld niet voor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:34 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Je kan die hele workspace gewoon organizen zoals jij het zelf wil?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:35 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Tangtoe spang, zo op je velletje. Lekker strak trekken.
Je bent er toch niet een uurtje mee bezig?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar heb ik het geduld niet voor.
Pfrt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
achja, als je er maar van geniet
!
En nu ga ik slapen, slaap lekker allemaal![]()
!
Ik heb niet zoveel te melden in deze bittere tijden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:38 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Je bent er toch niet een uurtje mee bezig?.
Zeg Bt., zit je te pokeren ofzo?! Ik hoor je maar barweinig,.
Bitter? Nu, 's nachts? Ik vind het prachtig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te melden in deze bittere tijden.
En misschien was ik aan het pokeren, ja.
Fail. :'Dquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:43 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Bitter? Nu, 's nachts? Ik vind het prachtig.
Al iets kunnen winnen?.
Whehe, suburlquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:43 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Bitter? Nu, 's nachts? Ik vind het prachtig.
Al iets kunnen winnen?.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:45 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
DAN PAK EVEN IK DE BI NAAST JOU!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |