oke dan zit het (normaal gesproken altijd) goed!quote:
en dat is?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je het verhaal erachter kent...
heb jij een buikjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Vandaag heb ik um ook aan trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit nog een beetje in dubio over die onderste knoop; wel of niet dicht!
Ik heb wel een buikje ja.. maar met nadruk op de jequote:
wtf buikje??? als dit al een buikje isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik moet maar weer eens wat vaker fitnessen hoor (en zie) ik alweer!
Dit geldt voor mij precies zo!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef Chindo het volgende:
Denk dat hij het blousje net gekocht heeft en em daarom gewoon de eerste tijd vaak draagt.. zo gaat dat bij mij iig altijd met nieuwe kleren
Mannen dragen geen 'blousjes' maar hemden of overhemdenquote:ik vind btw wel dat je hem teveel draagt, waar zijn je andere blousjes?
Iets met gays ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:48 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Mannen dragen geen 'blousjes' maar hemden of overhemden
vertel eens ? mij maakt het meestal niet zo veel uit of ik em open of dicht doequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Je verhoudingen zijn wel erg uit elkaar getrokken. Het lijkt wel alsof je taille 2x zo breed is als je das?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Binnenkort ook een digitale camera aanschaffen. Nu naar college. Vanmiddag Santoni schoenen halen.
[ afbeelding ]
Dubbele Windsor knot die ik ook nog eens losjes draag. Ik draag geen jasje dus ook niet echt nodig om alles strak te laten aansluiten. En met dit weer liever nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je nou een extreem brede stropdas of lijkt dat gewoon zo.
Klopt, webcam heeft ook geen timer vandaar nu even praktisch met print screen knop opgelost. Bedankt trouwensquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:58 schreef Chindo het volgende:
Hij staat gebogen voor de camera bij de tweede foto.. Vandaar dat z'n taille zo smal lijkt geloof ik.
Vette outfit though!!
De knoop of hoe los je hem draait ging 't niet om. Je das lijkt érg breed.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dubbele Windsor knot die ik ook nog eens losjes draag. Ik draag geen jasje dus ook niet echt nodig om alles strak te laten aansluiten. En met dit weer liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |