Zet dan wel de OP neer. Anders ben je geen baas. En nee ook geen eindbaas.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
En nu heb ik zelf ook niet in het subforum geplaatst!!
Handige Harryquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
oeh, daar ben ik wel benieuwd naar, hoe de mensen hier zich een etiket op zouden plakken. Hoe zouden jullie jezelf met 1 woord omschrijven?
Kroegtijger, huismus, Macho, shy guy etc?
'Eindbaas'quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
oeh, daar ben ik wel benieuwd naar, hoe de mensen hier zich een etiket op zouden plakken. Hoe zouden jullie jezelf met 1 woord omschrijven?
1 woord?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
euh volgens mij is t korter geleden hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens, ik heb al zo'n 2/3 weken geen KudFokker story hier verteld, maar ik heb dan ook niks bazigs meegemaakt
Kijk maar, eerst weer goed voelenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sjorrie
maar kan eventueel na mijn werk komen (als ik dan alweer aan het werk ben... hoop het wel... heb mijn bank/bed wel weer gezien)
motorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
krijg ik maar 1 woord!?!?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
rival!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
neuken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
Ik hoef geen brullende korpsballetjes maar ook geen blozend in een groepje tegen andere nerds giechelende mannetje dat nog geen boe of bah tegen je durft te zeggen.
Gewoon een leukerd, liverd, relaxed met een goed gevoel voor humor, die echt wel wat van het leven heeft meegemaakt maar niet half nederland heeft geneukt.
En ik blijf hopen dat die bestaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee "aanwezig" is wel een term denk ik.
Sorry, maar kreeg vanmorgen een waarschuwing dat ik minder moest internettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zet dan wel de OP neer. Anders ben je geen baas. En nee ook geen eindbaas.
Zelfkennis? Ik?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]Omschrijft je precies
hoewel... Je hebt ook momenten dat je erg afwezig kan zijn
Ik label mezelf niet. Kan niet. Ik ben een diamant, ik heb vele facettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
Jepquote:
and diamonds are a girls best friendquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik label mezelf niet. Kan niet. Ik ben een diamant, ik heb vele facetten.
Welke danquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh volgens mij is t korter geleden hoor
paardenmeisjequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn dat weet je best hoor
Omschrijf mij 's in 1 woord... Ik weet 't niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |